GSX-R 1000

Típusok, jellemzők, alkatrészek, technika

Moderators: ddt500, viking

Post Reply
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42216
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: GSX-R 1000

Post by viking »

Image
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Miller
Traktorszelidítő tangóharmonikás
Posts: 4026
Joined: 2007.03.29. 09:24
Motorom: Suzuki AN 400 K1

Re: GSX-R 1000

Post by Miller »

:grin:
Attachments
pics-0001.jpg
User avatar
FeFe*ST
Posts: 67
Joined: 2007.12.29. 17:42
Motorom: GSX-R 1000 K4
Location: Balaton

Re: GSX-R 1000

Post by FeFe*ST »

Czimby wrote:
FeFe*ST wrote:Urak, K4 olajétvágyának okát, (kopott blokk, gyűrű vagy szelepszár szimering) hogyan tudom megállapítani, hogy a felsoroltak közül melyik variáció állhat fent? Fékpadon, ill. kompresszió nem lett még mérve, de szerintem jó erőben van, nincs elgyengülve (38.000 km). Meg nem is füstöl terhelésnél, csak akkor ha nagyobb gázfröccsöt adok és visszaesik a fordulat.(inkább feketés a füst). Szelepszárszimering lehet? Egy liter fogy kb. 1000-2000 km között. Persze ekkor sűrűn forog 10e felett. Ha nincs hajtva akkor nem tudom eszi e, azt még nem próbáltam. :twisted: Jah, és Castrol 10w50....
Ha szelepszárszimmering akkor húzasd jól ki majd motorfékkel gurulj sokat, lehetőleg lejtőn pl. És utána add rá a tüzet.
Ha nyom kék pamacsot a szelepszárszimmering tuti.
Köszi a tippet, ki próbálom. Én is ezt gyanítom, mert ha gyűrű baja lenne akkor csak-csak gyengébb lenne a blokkja, de ez megy mint a gyorsvonat. :cool:
User avatar
FeFe*ST
Posts: 67
Joined: 2007.12.29. 17:42
Motorom: GSX-R 1000 K4
Location: Balaton

Re: GSX-R 1000

Post by FeFe*ST »

balagee wrote:Más olajat próbáltlá már? Castrol nekem is eléggé ette a 600as. Pályanap után tök normális volt hogy utána kell tölteni. Miután Molra váltottam azóta nem töltögettem utána 1x sem.
Köszi, lehet kipróbálom bele, régen a 600-asba is használtam és nem volt vele gond. Mindenesetre a Castrol megy ki belőle.
User avatar
Czimby
Posts: 130
Joined: 2010.04.22. 09:01

Re: GSX-R 1000

Post by Czimby »

FeFe*ST wrote:Urak, K4 olajétvágyának okát, (kopott blokk, gyűrű vagy szelepszár szimering) hogyan tudom megállapítani, hogy a felsoroltak közül melyik variáció állhat fent? Fékpadon, ill. kompresszió nem lett még mérve, de szerintem jó erőben van, nincs elgyengülve (38.000 km). Meg nem is füstöl terhelésnél, csak akkor ha nagyobb gázfröccsöt adok és visszaesik a fordulat.(inkább feketés a füst). Szelepszárszimering lehet? Egy liter fogy kb. 1000-2000 km között. Persze ekkor sűrűn forog 10e felett. Ha nincs hajtva akkor nem tudom eszi e, azt még nem próbáltam. :twisted: Jah, és Castrol 10w50....
Ha szelepszárszimmering akkor húzasd jól ki majd motorfékkel gurulj sokat, lehetőleg lejtőn pl. És utána add rá a tüzet.
Ha nyom kék pamacsot a szelepszárszimmering tuti.
User avatar
balagee
A Mentor
Posts: 3359
Joined: 2007.02.21. 11:05
Köridő(k): hring: 1:59:36
Contact:

Re: GSX-R 1000

Post by balagee »

Más olajat próbáltlá már? Castrol nekem is eléggé ette a 600as. Pályanap után tök normális volt hogy utána kell tölteni. Miután Molra váltottam azóta nem töltögettem utána 1x sem.
Babetta forever!

On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
User avatar
FeFe*ST
Posts: 67
Joined: 2007.12.29. 17:42
Motorom: GSX-R 1000 K4
Location: Balaton

Re: GSX-R 1000

Post by FeFe*ST »

FeFe*ST wrote:
Miller wrote:Ez a gyakran 10 ezer feletti fordulat azt jelenti hogy folyton pályázol, vagy így közlekedsz utcán?
Igen, kb. 70% pálya 30% utca
Vagyis úgy értettem, hogy "folyton" pályázok.
User avatar
FeFe*ST
Posts: 67
Joined: 2007.12.29. 17:42
Motorom: GSX-R 1000 K4
Location: Balaton

Re: GSX-R 1000

Post by FeFe*ST »

Miller wrote:
FeFe*ST wrote:Urak, K4 olajétvágyának okát, (kopott blokk, gyűrű vagy szelepszár szimering) hogyan tudom megállapítani, hogy a felsoroltak közül melyik variáció állhat fent? Fékpadon, ill. kompresszió nem lett még mérve, de szerintem jó erőben van, nincs elgyengülve (38.000 km). Meg nem is füstöl terhelésnél, csak akkor ha nagyobb gázfröccsöt adok és visszaesik a fordulat.(inkább feketés a füst). Szelepszárszimering lehet? Egy liter fogy kb. 1000-2000 km között. Persze ekkor sűrűn forog 10e felett. Ha nincs hajtva akkor nem tudom eszi e, azt még nem próbáltam. :twisted: Jah, és Castrol 10w50....
Nem ismerem a motor előéletét, de szerintem nem szabadna normál használat mellett ennyi olajat fogyasztania.
A feketés füst szerintem nem olaj, inkább a sok üzemanyag lehet. (nem vagyok szerelő)
Viking mintha említett volna a K4 1000 modell esetében valami gyűrű elfordulást, de pontosan nem emlékszem hogy miről volt szó.
Mindenesetre ennyit olajat még a Burgmanom sem eszik, pedig az szereti : pill : .

Az R1 esem 76.000km felett jár és nincs észrevehető olajfogyasztása.

Ez a gyűrű elfordulás elég morbidul hangzik. :???:
Amúgy nem foroghatnak a gyűrűk a dugattyúk körül ezek szerint?
Gondolom ez csak akkor derül ki ha szét van kapva a blokk.
User avatar
FeFe*ST
Posts: 67
Joined: 2007.12.29. 17:42
Motorom: GSX-R 1000 K4
Location: Balaton

Re: GSX-R 1000

Post by FeFe*ST »

Miller wrote:Ez a gyakran 10 ezer feletti fordulat azt jelenti hogy folyton pályázol, vagy így közlekedsz utcán?
Igen, kb. 70% pálya 30% utca
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42216
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: GSX-R 1000

Post by viking »

Miller wrote:Ez a gyakran 10 ezer feletti fordulat azt jelenti hogy folyton pályázol, vagy így közlekedsz utcán?
Nem véletlenül írtam a pályázást.
Legalábbis nagyon remélem...
Az már egyesben is 110 körüli tempó.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Miller
Traktorszelidítő tangóharmonikás
Posts: 4026
Joined: 2007.03.29. 09:24
Motorom: Suzuki AN 400 K1

Re: GSX-R 1000

Post by Miller »

Ez a gyakran 10 ezer feletti fordulat azt jelenti hogy folyton pályázol, vagy így közlekedsz utcán?
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42216
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: GSX-R 1000

Post by viking »

K2-nél volt ilyen ismerősi körben (gyűrűk összeforogtak).
A K4-em és a mostani K2 sem eszik egy grammot sem, mondjuk én nem pályázok, csak elvétve.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Miller
Traktorszelidítő tangóharmonikás
Posts: 4026
Joined: 2007.03.29. 09:24
Motorom: Suzuki AN 400 K1

Re: GSX-R 1000

Post by Miller »

FeFe*ST wrote:Urak, K4 olajétvágyának okát, (kopott blokk, gyűrű vagy szelepszár szimering) hogyan tudom megállapítani, hogy a felsoroltak közül melyik variáció állhat fent? Fékpadon, ill. kompresszió nem lett még mérve, de szerintem jó erőben van, nincs elgyengülve (38.000 km). Meg nem is füstöl terhelésnél, csak akkor ha nagyobb gázfröccsöt adok és visszaesik a fordulat.(inkább feketés a füst). Szelepszárszimering lehet? Egy liter fogy kb. 1000-2000 km között. Persze ekkor sűrűn forog 10e felett. Ha nincs hajtva akkor nem tudom eszi e, azt még nem próbáltam. :twisted: Jah, és Castrol 10w50....
Nem ismerem a motor előéletét, de szerintem nem szabadna normál használat mellett ennyi olajat fogyasztania.
A feketés füst szerintem nem olaj, inkább a sok üzemanyag lehet. (nem vagyok szerelő)
Viking mintha említett volna a K4 1000 modell esetében valami gyűrű elfordulást, de pontosan nem emlékszem hogy miről volt szó.
Mindenesetre ennyit olajat még a Burgmanom sem eszik, pedig az szereti : pill : .

Az R1 esem 76.000km felett jár és nincs észrevehető olajfogyasztása.
User avatar
FeFe*ST
Posts: 67
Joined: 2007.12.29. 17:42
Motorom: GSX-R 1000 K4
Location: Balaton

Re: GSX-R 1000

Post by FeFe*ST »

Urak, K4 olajétvágyának okát, (kopott blokk, gyűrű vagy szelepszár szimering) hogyan tudom megállapítani, hogy a felsoroltak közül melyik variáció állhat fent? Fékpadon, ill. kompresszió nem lett még mérve, de szerintem jó erőben van, nincs elgyengülve (38.000 km). Meg nem is füstöl terhelésnél, csak akkor ha nagyobb gázfröccsöt adok és visszaesik a fordulat.(inkább feketés a füst). Szelepszárszimering lehet? Egy liter fogy kb. 1000-2000 km között. Persze ekkor sűrűn forog 10e felett. Ha nincs hajtva akkor nem tudom eszi e, azt még nem próbáltam. :twisted: Jah, és Castrol 10w50....
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42216
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: GSX-R 1000

Post by viking »

na, mégecceee'!
Dönölűű! :smt038

"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Post Reply

Return to “Minden ami egy GsxR-el kapcsolatos lehet”