GSX-R 1000

Típusok, jellemzők, alkatrészek, technika

Moderators: ddt500, viking

Post Reply
robertson74
Posts: 2
Joined: 2013.10.23. 18:20
Köridő(k): hring=2:34,2

Re: GSX-R 1000

Post by robertson74 »

Sziasztok,

Van valakinek magyar vagy angol nyelvű service manual K8-ashoz?

üdv.

Robi
User avatar
badzoli
Posts: 1952
Joined: 2009.04.06. 14:35
Motorom: Honda CBR600RR '07
Itt motorozok: Hring és mindefelé
Location: RoseHill
Contact:

Re: GSX-R 1000

Post by badzoli »

VIK-001 wrote:azzzaakipufogó... :smt021
Mi bajod vele? Nem sok szebb japó gyári dob létezik...
"Kit ölt meg? Senkit, még csak reggel van!" dr.House

Minden jó valamire. Ha más nem, elrettentésre.
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: GSX-R 1000

Post by viking »

Image
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Toto
Posts: 1
Joined: 2013.07.14. 12:07

Re: GSX-R 1000

Post by Toto »

Hellosztok.
Egy kis segítség kellene nekem. 2 db 1000-es felirat kell a motoromra, csak a méretét nem tudom pontosan, h hány cm széles és hosszú. 2006-os évjáratra
trans
Posts: 249
Joined: 2007.02.22. 16:14

Re: GSX-R 1000

Post by trans »

viking wrote:
trans wrote:Üdv.
Valaki nem tudja véletlen a K7 1000 gyári lánckerekeinek a fogszámát.
Korábban K6-omon 17/42 volt a gyári, most katalógusban 17/43 néztünk K7-re.
Igaz ez?
Igaz.
Köszi
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: GSX-R 1000

Post by viking »

trans wrote:Üdv.
Valaki nem tudja véletlen a K7 1000 gyári lánckerekeinek a fogszámát.
Korábban K6-omon 17/42 volt a gyári, most katalógusban 17/43 néztünk K7-re.
Igaz ez?
Igaz.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
trans
Posts: 249
Joined: 2007.02.22. 16:14

Re: GSX-R 1000

Post by trans »

Üdv.
Valaki nem tudja véletlen a K7 1000 gyári lánckerekeinek a fogszámát.
Korábban K6-omon 17/42 volt a gyári, most katalógusban 17/43 néztünk K7-re.
Igaz ez?
User avatar
FeFe*ST
Posts: 67
Joined: 2007.12.29. 17:42
Motorom: GSX-R 1000 K4
Location: Balaton

Re: GSX-R 1000

Post by FeFe*ST »

ddt500 wrote:
FeFe*ST wrote:Urak, gyertyaprobléma lehet a csúnyán visszadurrogó kipufogó, ráadásul elég alacsony fordulaton alapjárat felett nem sokkal, motorfék közben. Az motor alapjárata is elég fura lett, minimális durrogás alapjáraton is észrevehető.
Simán. A durrogás mindig el nem égett üzemanyagra utal. Ha hirtelen jön elő akkor gyújtás(van a gyertyán kívül más része is) vagy injektor. Gyorsan kapd ki őket hátha valamelyik sokkal másabb képet mutat mint a többi.
Oks, köszi, megnézem a gyertyákat, de remélem csak "rossz" gyertya vagy beállítás kérdése lesz a dolog.
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: GSX-R 1000

Post by ddt500 »

FeFe*ST wrote:Urak, gyertyaprobléma lehet a csúnyán visszadurrogó kipufogó, ráadásul elég alacsony fordulaton alapjárat felett nem sokkal, motorfék közben. Az motor alapjárata is elég fura lett, minimális durrogás alapjáraton is észrevehető.
Simán. A durrogás mindig el nem égett üzemanyagra utal. Ha hirtelen jön elő akkor gyújtás(van a gyertyán kívül más része is) vagy injektor. Gyorsan kapd ki őket hátha valamelyik sokkal másabb képet mutat mint a többi.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
FeFe*ST
Posts: 67
Joined: 2007.12.29. 17:42
Motorom: GSX-R 1000 K4
Location: Balaton

Re: GSX-R 1000

Post by FeFe*ST »

Urak, gyertyaprobléma lehet a csúnyán visszadurrogó kipufogó, ráadásul elég alacsony fordulaton alapjárat felett nem sokkal, motorfék közben. Az motor alapjárata is elég fura lett, minimális durrogás alapjáraton is észrevehető.
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: GSX-R 1000

Post by viking »

VIK-001 wrote:Vikingnek egy ilyen állna jól...
http://km-3.jspcdn.com/p/12/0708/948028/53151.jpg
Kösz, de Yamaha nem kell. :twisted: :lol:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
Pálesz
Posts: 1305
Joined: 2007.02.21. 15:57
Motorom: GSXR 1000k6
Itt motorozok: Többnyire közút
Location: Seregélyes

Re: GSX-R 1000

Post by Pálesz »

Viking!

Most már igazán vehetnél egyet, legalább mi is megcsodálhatnánk valami forumtalálkozó alkalmával!
Azt hiszem jól állna ez neked :cool:
Post Reply

Return to “Minden ami egy GsxR-el kapcsolatos lehet”