GSX-R 1000
-
- Posts: 2
- Joined: 2013.10.23. 18:20
- Köridő(k): hring=2:34,2
Re: GSX-R 1000
Sziasztok,
Van valakinek magyar vagy angol nyelvű service manual K8-ashoz?
üdv.
Robi
Van valakinek magyar vagy angol nyelvű service manual K8-ashoz?
üdv.
Robi
- badzoli
- Posts: 1952
- Joined: 2009.04.06. 14:35
- Motorom: Honda CBR600RR '07
- Itt motorozok: Hring és mindefelé
- Location: RoseHill
- Contact:
Re: GSX-R 1000
Mi bajod vele? Nem sok szebb japó gyári dob létezik...VIK-001 wrote:azzzaakipufogó...
"Kit ölt meg? Senkit, még csak reggel van!" dr.House
Minden jó valamire. Ha más nem, elrettentésre.
Minden jó valamire. Ha más nem, elrettentésre.
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: GSX-R 1000
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Re: GSX-R 1000
Hellosztok.
Egy kis segítség kellene nekem. 2 db 1000-es felirat kell a motoromra, csak a méretét nem tudom pontosan, h hány cm széles és hosszú. 2006-os évjáratra
Egy kis segítség kellene nekem. 2 db 1000-es felirat kell a motoromra, csak a méretét nem tudom pontosan, h hány cm széles és hosszú. 2006-os évjáratra
Re: GSX-R 1000
Kösziviking wrote:Igaz.trans wrote:Üdv.
Valaki nem tudja véletlen a K7 1000 gyári lánckerekeinek a fogszámát.
Korábban K6-omon 17/42 volt a gyári, most katalógusban 17/43 néztünk K7-re.
Igaz ez?
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: GSX-R 1000
Igaz.trans wrote:Üdv.
Valaki nem tudja véletlen a K7 1000 gyári lánckerekeinek a fogszámát.
Korábban K6-omon 17/42 volt a gyári, most katalógusban 17/43 néztünk K7-re.
Igaz ez?
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Re: GSX-R 1000
Üdv.
Valaki nem tudja véletlen a K7 1000 gyári lánckerekeinek a fogszámát.
Korábban K6-omon 17/42 volt a gyári, most katalógusban 17/43 néztünk K7-re.
Igaz ez?
Valaki nem tudja véletlen a K7 1000 gyári lánckerekeinek a fogszámát.
Korábban K6-omon 17/42 volt a gyári, most katalógusban 17/43 néztünk K7-re.
Igaz ez?
Re: GSX-R 1000
Oks, köszi, megnézem a gyertyákat, de remélem csak "rossz" gyertya vagy beállítás kérdése lesz a dolog.ddt500 wrote:Simán. A durrogás mindig el nem égett üzemanyagra utal. Ha hirtelen jön elő akkor gyújtás(van a gyertyán kívül más része is) vagy injektor. Gyorsan kapd ki őket hátha valamelyik sokkal másabb képet mutat mint a többi.FeFe*ST wrote:Urak, gyertyaprobléma lehet a csúnyán visszadurrogó kipufogó, ráadásul elég alacsony fordulaton alapjárat felett nem sokkal, motorfék közben. Az motor alapjárata is elég fura lett, minimális durrogás alapjáraton is észrevehető.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39098
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: GSX-R 1000
Simán. A durrogás mindig el nem égett üzemanyagra utal. Ha hirtelen jön elő akkor gyújtás(van a gyertyán kívül más része is) vagy injektor. Gyorsan kapd ki őket hátha valamelyik sokkal másabb képet mutat mint a többi.FeFe*ST wrote:Urak, gyertyaprobléma lehet a csúnyán visszadurrogó kipufogó, ráadásul elég alacsony fordulaton alapjárat felett nem sokkal, motorfék közben. Az motor alapjárata is elég fura lett, minimális durrogás alapjáraton is észrevehető.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
Re: GSX-R 1000
Urak, gyertyaprobléma lehet a csúnyán visszadurrogó kipufogó, ráadásul elég alacsony fordulaton alapjárat felett nem sokkal, motorfék közben. Az motor alapjárata is elég fura lett, minimális durrogás alapjáraton is észrevehető.
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: GSX-R 1000
Kösz, de Yamaha nem kell.VIK-001 wrote:Vikingnek egy ilyen állna jól...
http://km-3.jspcdn.com/p/12/0708/948028/53151.jpg
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- Pálesz
- Posts: 1305
- Joined: 2007.02.21. 15:57
- Motorom: GSXR 1000k6
- Itt motorozok: Többnyire közút
- Location: Seregélyes
Re: GSX-R 1000
Viking!
Most már igazán vehetnél egyet, legalább mi is megcsodálhatnánk valami forumtalálkozó alkalmával!
Azt hiszem jól állna ez neked
Most már igazán vehetnél egyet, legalább mi is megcsodálhatnánk valami forumtalálkozó alkalmával!
Azt hiszem jól állna ez neked