Gsx-R 1100

Típusok, jellemzők, alkatrészek, technika

Moderátorok: ddt500, viking

Praclis
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2012.06.08. 20:12
Motorom: GSX-R 1100 (1993 W)

Re: Gsx-R 1100

Hozzászólás Szerző: Praclis » 2012.06.08. 21:36

ddt500 írta:Egyébként nem vagyok szakember csak ötletelek. :neutral: Ez tűnik logikusnak.
Bár ez a tele tankkal megy, üressel nem rész kicsit furcsa nekem. :smt017

Értem, köszi a tippeket!

Ezt arra értettem, hogy benzincsap problémája volt illetve még most is van, nem akarok hülyeséget írni de talán a membránnal ?? van baj....és azt vettük észre, hogy ha van "tömeg" a tankban, akkor szépen megy, ha fél alatt vagy lejjebb van akkor elkezd dadogni, elerőtlenedik.

Gondolom a hosszú állás se tett neki jót, de épp a problémák elkerülése végett jártam indítgatni.....

Avatar
ddt500
Site Admin
Hozzászólások: 36894
Csatlakozott: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Tartózkodási hely: Érd

Re: Gsx-R 1100

Hozzászólás Szerző: ddt500 » 2012.06.08. 21:16

Egyébként nem vagyok szakember csak ötletelek. :neutral: Ez tűnik logikusnak.
Bár ez a tele tankkal megy, üressel nem rész kicsit furcsa nekem. :smt017
"ha nincs jogsid, akkor a faszér' állsz meg a rendőrnek.
ezért tart itt ez az ország... :D"

Avatar
ddt500
Site Admin
Hozzászólások: 36894
Csatlakozott: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Tartózkodási hely: Érd

Re: Gsx-R 1100

Hozzászólás Szerző: ddt500 » 2012.06.08. 21:14

Praclis írta:
ddt500 írta:Gyertyát néztétek? Trafók? Tank nem full rozsdás belül? Bikázva sem indul??

Húúú köszi szépen az extra gyorsaságot! Nem, ezeket még nem néztük és nem bikáztuk.

Jó lenne ha csak gyújtás gondja lenne...
Én nem akarom piszkálni,(mindenki jobban jár :wink: ) párom meg külföldön van, és jó lett volna ha tudunk kerülni pár kört mikor hazajön, na de még nem tettem le róla :cool:

Esetleg az üzemanyag is okozhat eltömődést (szennyeződés, "zselésedés")...úgy hallottam...na meg nem tudom a tank belül milyen, de gondolom tavaly mikor fényezve lett a külseje, akkor azért csak rendbe tették...

Most mikor legutóbb próbáltam, már el se kapta, és durrogás sem volt csak egyszer, de az marha nagy, és érdekes hogy nem indítózás közben, hanem utána kicsivel!!!
Hát ha durrogás van akkor benzin van. Ennyi indítózás után már egy jó motor sem biztos, hogy beindul úgy televágta a gyertyákat. Azokat mindenképpen megnézném első körben.
A tankról meg annyit, hogy egy 20 éves motornál semmi sem biztos. :wink:
"ha nincs jogsid, akkor a faszér' állsz meg a rendőrnek.
ezért tart itt ez az ország... :D"

Praclis
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2012.06.08. 20:12
Motorom: GSX-R 1100 (1993 W)

Re: Gsx-R 1100

Hozzászólás Szerző: Praclis » 2012.06.08. 21:04

ddt500 írta:Gyertyát néztétek? Trafók? Tank nem full rozsdás belül? Bikázva sem indul??

Húúú köszi szépen az extra gyorsaságot! Nem, ezeket még nem néztük és nem bikáztuk.

Jó lenne ha csak gyújtás gondja lenne...
Én nem akarom piszkálni,(mindenki jobban jár :wink: ) párom meg külföldön van, és jó lett volna ha tudunk kerülni pár kört mikor hazajön, na de még nem tettem le róla :cool:

Esetleg az üzemanyag is okozhat eltömődést (szennyeződés, "zselésedés")...úgy hallottam...na meg nem tudom a tank belül milyen, de gondolom tavaly mikor fényezve lett a külseje, akkor azért csak rendbe tették...

Most mikor legutóbb próbáltam, már el se kapta, és durrogás sem volt csak egyszer, de az marha nagy, és érdekes hogy nem indítózás közben, hanem utána kicsivel!!!

Avatar
ddt500
Site Admin
Hozzászólások: 36894
Csatlakozott: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Tartózkodási hely: Érd

Re: Gsx-R 1100

Hozzászólás Szerző: ddt500 » 2012.06.08. 20:36

Gyertyát néztétek? Trafók? Tank nem full rozsdás belül? Bikázva sem indul??
"ha nincs jogsid, akkor a faszér' állsz meg a rendőrnek.
ezért tart itt ez az ország... :D"

Avatar
ddt500
Site Admin
Hozzászólások: 36894
Csatlakozott: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Tartózkodási hely: Érd

Re: Elektronika

Hozzászólás Szerző: ddt500 » 2012.06.08. 20:31

Praclis írta:Sziasztok!

1100-es ('93 w) motorunkkal olyan problémánk akadt, hogy újabban nem akar beindulni.
Garázsban állt, de kb. 2 hetente be lett indítva, pár percig járattam, ekkor még rendben volt minden.
Majd mikor egyszer kitoltuk és melegítettük, akkor vette észre párom, hogy nem szépen jár, mintha az egyik henger nem menne, és kevésnek vélte az üzemanyagot is.(korábban benzincsap problémája is volt a gépnek, nem érdemes vele kevés üzemanyaggal elindulni, mert dadogni kezd)

Leállította, majd ettől kezdve nem is akart beindulni, csak az önindító forgatott, de amúgy semmi. Elvétve el-el kapta egy egész picikét, majd utána hatalmasat CSATTANT a kipuff.
Többszöri próba ellenére semmi, csak csattogás, aztán hagytuk.

MOST telitankoltam a gépet, szerencsére az akksi még mindíg bírja, de ugyanaz a helyzet..... :sad:

SEGÍTSETEK KÉRLEK, mi lehet a probléma??

Előre is köszi!
Hát a csattanás csak annak a jelensége, hogy sokat indítóztad teletolta benzinnel és a végén berobbant az egész.
"ha nincs jogsid, akkor a faszér' állsz meg a rendőrnek.
ezért tart itt ez az ország... :D"

Avatar
viking
Site Admin
Hozzászólások: 41581
Csatlakozott: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Tartózkodási hely: Többnyire Budapest
Kapcsolat:

Re: Elektronika

Hozzászólás Szerző: viking » 2012.06.08. 20:29

Gyújtásnak tűnik.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"

Praclis
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2012.06.08. 20:12
Motorom: GSX-R 1100 (1993 W)

Re: Elektronika

Hozzászólás Szerző: Praclis » 2012.06.08. 20:28

Sziasztok!

1100-es ('93 w) motorunkkal olyan problémánk akadt, hogy újabban nem akar beindulni.
Garázsban állt, de kb. 2 hetente be lett indítva, pár percig járattam, ekkor még rendben volt minden.
Majd mikor egyszer kitoltuk és melegítettük, akkor vette észre párom, hogy nem szépen jár, mintha az egyik henger nem menne, és kevésnek vélte az üzemanyagot is.(korábban benzincsap problémája is volt a gépnek, nem érdemes vele kevés üzemanyaggal elindulni, mert dadogni kezd)

Leállította, majd ettől kezdve nem is akart beindulni, csak az önindító forgatott, de amúgy semmi. Elvétve el-el kapta egy egész picikét, majd utána hatalmasat CSATTANT a kipuff.
Többszöri próba ellenére semmi, csak csattogás, aztán hagytuk.

MOST telitankoltam a gépet, szerencsére az akksi még mindíg bírja, de ugyanaz a helyzet..... :sad:

SEGÍTSETEK KÉRLEK, mi lehet a probléma??

Előre is köszi!

tom war
Hozzászólások: 1969
Csatlakozott: 2007.03.06. 08:33
Tartózkodási hely: Bp.

Re: Gsx-R 1100

Hozzászólás Szerző: tom war » 2009.04.10. 09:13

Nehogyman' csak a hangvillasok mehessenek a hegyen! http://motorinfo.hu/magazin/2009/04/09/ ... apo_ketto/
:smt003
Kill faster and be alive.

Massino
Hozzászólások: 418
Csatlakozott: 2007.02.22. 08:47

Hozzászólás Szerző: Massino » 2007.03.30. 21:20

Volt szerencsém kipróbálni ezt a sárga csodamasinát. :) És mondhatom h kurva jó volt, fain gépezet. Egy két finomítás és teljesen makulátlan lesz. Az idomot is faszán feltettük Robee-val, királyul néz ki. És jól is megy a gépezet, alulról húz mint az igás ló. :)

Avatar
domino
Hozzászólások: 145
Csatlakozott: 2007.02.23. 14:16
Tartózkodási hely: Pécs GIXXER 1000 K1

Hozzászólás Szerző: domino » 2007.03.30. 13:03

Akkor ez még igen strapabíró darab. :idea:
Csak ésszel fiam

Avatar
Robee
Hozzászólások: 20
Csatlakozott: 2007.03.12. 18:15
Tartózkodási hely: Budapest Gsx-R 1100 92

Hozzászólás Szerző: Robee » 2007.03.30. 10:21

domino írta:CSak azért szólok hozzá, hogy legalább kettő legyen.
Bár ilyen mocit biztos nyúznak még páran igen jó elpustztíthatatlan járgány.
A tied milyen a vizes, vagy az olaj levegő hűtéses. Szelephézagot lapkával, vagy sima csavarhúzó+10-es kulccsal állítod :?:
Ez az utolsó lég-olaj hűtéses....

Fogalmam sincs a szelepet hogy kell állítani :(
It's hard to believe there was a time when i only thought about sex.
Kép

Avatar
Anthony Soprano
Hozzászólások: 973
Csatlakozott: 2007.02.21. 10:17
Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
Tartózkodási hely: tér-idő kontinuum

Hozzászólás Szerző: Anthony Soprano » 2007.03.29. 23:14

Tudtommal nincs.
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)

Avatar
Pálesz
Hozzászólások: 1304
Csatlakozott: 2007.02.21. 15:57
Motorom: GSXR 1000k6
Itt motorozok: Többnyire közút
Tartózkodási hely: Seregélyes

Hozzászólás Szerző: Pálesz » 2007.03.29. 22:25

Itt nincs is köztünk SRAD-os? vagy csak nem nagyon írnak?

Avatar
Anthony Soprano
Hozzászólások: 973
Csatlakozott: 2007.02.21. 10:17
Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
Tartózkodási hely: tér-idő kontinuum

Hozzászólás Szerző: Anthony Soprano » 2007.03.29. 21:54

Gutti írta:
Anthony Soprano írta:
Kenyér írta:ÉÉs a k2-es gixxer 1000-el pariban volt százig gyorsulásban. Tesztekben lestem :wink:
Max egy kékkel. :lol:
Persze mert a pirosak nembirták , csa k a KÉKek :cool:
Ja. :cool: Nem bírták a kékek jelenlétét ezért gyorsan állva hagyták őket. :lol: :lol:
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)

Válasz küldése

Vissza: “Minden ami egy GsxR-el kapcsolatos lehet”