Motorolaj,Kenőanyagok

Típusok, jellemzők, alkatrészek, technika

Moderators: ddt500, viking

Post Reply
User avatar
Melasz
A túraszakosztályos
Posts: 1133
Joined: 2007.02.21. 13:03
Itt motorozok: közút
Location: Eger - BMW R1100S Boxer Cup

Post by Melasz »

Ebben van igazság, de én már megszoktam a " 6-os váltást" ! :)
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Én 4-5000-enként.
Eccerűbb az 5000-eket fejben tartani.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
Melasz
A túraszakosztályos
Posts: 1133
Joined: 2007.02.21. 13:03
Itt motorozok: közút
Location: Eger - BMW R1100S Boxer Cup

Post by Melasz »

Ricco wrote:
Melasz wrote:Én is két éve innen rendelem az összes jármüvembe az olajat. Korrekt cég!
Rendeled a járművedbe?
Amit a motorból én 1500 km után leengedek, az autóba még tök jó. Full szintetikus olaj és ha kibírja a 16ezres fordulatot, akkor egy benzines személyautó 6000-es fordulatára is csak jó még. :lol:
Én 6000-ként cserélek olajat, azt már nem rakom bele egy új autóba, a dízelembe pedig nem jó! Így hát rendelem.
User avatar
Ricco
Posts: 214
Joined: 2007.03.04. 17:58
Motorom: GSX-R 1000 K6
Itt motorozok: pááálya
Location: versenypályák környéke

Post by Ricco »

NA jó ez azért nem a legigényesebb megoldás, de kevésbé nagy igényű autónak megteszi.
Anyukám skoda Fabiájában 30 ezer km óta dicséri a szerelő az olajat és nem érti, hogy miért nem hagyjuk, hogy ő cserélje. :lol:
GSX-R Forever
User avatar
Ricco
Posts: 214
Joined: 2007.03.04. 17:58
Motorom: GSX-R 1000 K6
Itt motorozok: pááálya
Location: versenypályák környéke

Post by Ricco »

Melasz wrote:Én is két éve innen rendelem az összes jármüvembe az olajat. Korrekt cég!
Rendeled a járművedbe?
Amit a motorból én 1500 km után leengedek, az autóba még tök jó. Full szintetikus olaj és ha kibírja a 16ezres fordulatot, akkor egy benzines személyautó 6000-es fordulatára is csak jó még. :lol:
GSX-R Forever
User avatar
Melasz
A túraszakosztályos
Posts: 1133
Joined: 2007.02.21. 13:03
Itt motorozok: közút
Location: Eger - BMW R1100S Boxer Cup

Post by Melasz »

Én is két éve innen rendelem az összes jármüvembe az olajat. Korrekt cég!
User avatar
Anthony Soprano
Posts: 973
Joined: 2007.02.21. 10:17
Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
Location: tér-idő kontinuum

Post by Anthony Soprano »

tom war wrote:
Jako wrote:érdekességképp megtekinthető
http://olajshop.hu/
Vettem mar naluk olajat, R4-et, GP-t es Repsol Racing-et is. Korrekt ceg, par nap alatt itt volt. Magyar viszonylatban ezen erosen meglepodtem, kellemesen!:-)
Én személyesen voltam náluk a III. kerületben.Én se mondhatok róluk rosszat jó fejek voltak. :wink:
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
tom war
Posts: 1969
Joined: 2007.03.06. 08:33
Location: Bp.

Post by tom war »

Jako wrote:érdekességképp megtekinthető
http://olajshop.hu/
Vettem mar naluk olajat, R4-et, GP-t es Repsol Racing-et is. Korrekt ceg, par nap alatt itt volt. Magyar viszonylatban ezen erosen meglepodtem, kellemesen!:-)
Kill faster and be alive.
User avatar
Jako
Posts: 430
Joined: 2007.02.22. 15:35
Motorom: K3 1000
Itt motorozok: Közút/Pálya
Location: K3 1000

Post by Jako »

érdekességképp megtekinthető
http://olajshop.hu/
A motorozás élménye a legjobb dolog, ami egy férfivel történhet, nő nélkül...
User avatar
RB26DET
Posts: 2965
Joined: 2007.02.21. 21:04
Motorom: K7 600
Itt motorozok: Pálya
Location: Tát-Sárisáp

Post by RB26DET »

Na ja,így már más a szitu.
Ez jeletős külömbség.
Image
User avatar
Ricco
Posts: 214
Joined: 2007.03.04. 17:58
Motorom: GSX-R 1000 K6
Itt motorozok: pááálya
Location: versenypályák környéke

Post by Ricco »

Bérczi Jani wrote:
Anthony Soprano wrote:
Ricco wrote:Nekem egyenlőre jobbnak tűnik, mint az R4.
Klasszisokkal jobb a Motul 300V mint az R4.
Ez alatt mit értesz?
Nekem csendes tőle a blokk,a váltó mint a vaj,kuplung tuti,mi kell ettől több?
Persze,nincs még az olajba 100km se,de amit leengettem abba 6700volt és csak annyit vettem észre,hogy hangossabb volt a blokk.
Váltó és a kuplung ugyanolyan frankón müködött.
Nah, akkor a puding próbája megvolt. első középtávú tapasztalatok:
300V 15W-50 - keddi tesztnapon kb. 60 kör, szombaton szintén kb. ennyi, vasárnap meg egy időmérő edzés és egy verseny (utóbbi kettő igencsak kímélő tempóban - 12ezer alatt nemigen volt a fordulat :lol: ). Az eredmény - 1,5 dl olajat kellett a gépbe utántöltenem. Ez azt jelenti, hogy kb. 135-140 kör alatt kajált meg Motulból 1,5 dl-t a gép, míg tavaly az R4 szuperbájkból egy pályanap alatt (35-40 kör) ennyit. Részemről a kérdés eldöntve.

Persze nem azt mondom, hogy ettől a superbike szar és mivel Te utcán is használod, ahol nem olyan élet-halál a tempó, sztem nem lesz vele gond. De pályanapok előtt mindig töltsd fel maximumra majd.
GSX-R Forever
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Asszem Csülök is Fuchsot használ.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Szabi
A legjobban gyorsuló Sv-s
Posts: 620
Joined: 2007.02.21. 10:27
Location: Nyergesújfalu

Post by Szabi »

Anthony Soprano wrote:
Bérczi Jani wrote:Azt mondják a szakik,hogy az nem igazán jó ha mindig variálsz a márkák közt.Hiába engeded le az olajat mindig marad benne egy kevéske,és az keveredik a másik olajjal ami nem feltétlen jó dolog.
Én csak addig variáltam ameddig meg nem találtam a motoromnak tetsző olajat. :wink: Innentől csak Fuchs-ot fogok használni.A 2. olajcserénél pedig tuti hogy az előzőek maradékai már ürülnek teljesen.Az tényleg nem a legjobb ha minden olajcsere más olajjal van.Ez tény. :wink:
Érdekes, ezt a fuchs-ot dicsérik az autókban is...
Van Hondás ismerős akinek a castrolt csipegette a Civic és a fuchs-szal hibátlan...

Nekem az Sv.-ben anno castrol volt (actevo) és ette, jelenleg motul (5100-as 10W-50) és teljesen jó... :lol: :wink:
A fájdalom barát! Jelzi, hogy még élsz...

Sv. 650 S
User avatar
Anthony Soprano
Posts: 973
Joined: 2007.02.21. 10:17
Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
Location: tér-idő kontinuum

Post by Anthony Soprano »

Bérczi Jani wrote:Azt mondják a szakik,hogy az nem igazán jó ha mindig variálsz a márkák közt.Hiába engeded le az olajat mindig marad benne egy kevéske,és az keveredik a másik olajjal ami nem feltétlen jó dolog.
Én csak addig variáltam ameddig meg nem találtam a motoromnak tetsző olajat. :wink: Innentől csak Fuchs-ot fogok használni.A 2. olajcserénél pedig tuti hogy az előzőek maradékai már ürülnek teljesen.Az tényleg nem a legjobb ha minden olajcsere más olajjal van.Ez tény. :wink:
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
User avatar
RB26DET
Posts: 2965
Joined: 2007.02.21. 21:04
Motorom: K7 600
Itt motorozok: Pálya
Location: Tát-Sárisáp

Post by RB26DET »

Azt mondják a szakik,hogy az nem igazán jó ha mindig variálsz a márkák közt.Hiába engeded le az olajat mindig marad benne egy kevéske,és az keveredik a másik olajjal ami nem feltétlen jó dolog.
Image
Post Reply

Return to “Minden ami egy GsxR-el kapcsolatos lehet”