Váltó, kuplung, erőátvitel

Típusok, jellemzők, alkatrészek, technika

Moderators: ddt500, viking

User avatar
Yoshimura750
Posts: 13
Joined: 2009.05.19. 10:18
Motorom: GSX-R 750 K4
Köridő(k): Eger-Debrecen 31 perc
Location: Keleti-vég

Re: Váltó, kuplung, erőátvitel

Post by Yoshimura750 »

Ha megjön a telószimeringem és betesszük, utána nekivágok egy hasonló konzolnak alumíniumból.
Melóhelyen van Maró és eszterga is. Bár nincs rá jogosítványom : D
Köszi a válaszokat mindenkinek. Már csak azért is mert okosabb lettem szenzorok terén is : )

Üdv.: Y.
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Váltó, kuplung, erőátvitel

Post by almano »

Hasonlo megoldas, igaz egy egy TL-en van ;)
Ugyanigy meg lehet csinalni a Gixxeren is.
Attachments
normal_PICT0089.jpg
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Váltó, kuplung, erőátvitel

Post by almano »

Megoldhato.
AMA-ban par GSX-R nek olyan fedele van, CNC mart cucc. Egyedi dolog. Azthiszem csak a Yoshimura es Vesrah Suzukikon lattam. Szepen ki volt hagyva a "szuksegtelen" resz. es cak vekony "ujjakkal" volt osszekotve a fedel, hogy tartsa a kupplung kinyomo szerkezetet, meg a sebesseg jeladot.
Mellekesen GSX-R-eken nincsen ures erzekelo, mivel sebessegfokozat erzekelo van rajtuk. Az pedig nem csak az ureset nezi, hanem az osszes sebesseget.
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
feket663
Posts: 907
Joined: 2008.06.04. 17:31
Motorom: Hayabusa K4
Itt motorozok: Főleg Románia. :)

Re: Váltó, kuplung, erőátvitel

Post by feket663 »

Yoshimura750 wrote:Hali Mindenki!

K4 750-es gépemhez kérnék egy pár tanácsot.
Mellőzni szeretném a kis fogaskereket takaró fedőrészt.
Mindezt azért, hogy szebb, feszesebb külseje legyen a gépnek.
Ámde ebbe a burkolatba fut bele a kuplung bovdene és az "Üres-figyelő" is azt hiszem.
Érdemes belevágni a műtétbe? Nekem nagyon tetszene.

Üdv.: Y!
Ha jól tudom, az nem az üres figyelő, hanem a sebességmérő jeladója, így azt semmiképpen nem célszerű lehagyni.
Image
Miller
Traktorszelidítő tangóharmonikás
Posts: 4026
Joined: 2007.03.29. 09:24
Motorom: Suzuki AN 400 K1

Re: Váltó, kuplung, erőátvitel

Post by Miller »

Én nem erőltetném...
User avatar
Yoshimura750
Posts: 13
Joined: 2009.05.19. 10:18
Motorom: GSX-R 750 K4
Köridő(k): Eger-Debrecen 31 perc
Location: Keleti-vég

Re: Váltó, kuplung, erőátvitel

Post by Yoshimura750 »

Hali Mindenki!

K4 750-es gépemhez kérnék egy pár tanácsot.
Mellőzni szeretném a kis fogaskereket takaró fedőrészt.
Mindezt azért, hogy szebb, feszesebb külseje legyen a gépnek.
Ámde ebbe a burkolatba fut bele a kuplung bovdene és az "Üres-figyelő" is azt hiszem.
Érdemes belevágni a műtétbe? Nekem nagyon tetszene.

Üdv.: Y!
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Váltó, kuplung, erőátvitel

Post by almano »

tom war wrote:Szoval azt mondod, SUNSTAR lanckereket ne vegyek? :smt003 :smt003 :smt003
Vagy csak ne hasznald ilyen sokaig, akarmennyire draga is... :smt003
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
tom war
Posts: 1969
Joined: 2007.03.06. 08:33
Location: Bp.

Re: Váltó, kuplung, erőátvitel

Post by tom war »

Szoval azt mondod, SUNSTAR lanckereket ne vegyek? :smt003 :smt003 :smt003
Kill faster and be alive.
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Váltó, kuplung, erőátvitel

Post by almano »

Ha valaki meg nem latta volna..
Bocsi de nem volt kedvem vegigbongeszni minden oldalt...
Image
Image
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Váltó, kuplung, erőátvitel

Post by ddt500 »

viking wrote:Reméljük, hogy így is marad! :smt023
Reméljük. Abban biztos vagyok, hogy volt baja mert most olyan határozottan ugrik vissza a váltókar ahogy kell.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Váltó, kuplung, erőátvitel

Post by viking »

Reméljük, hogy így is marad! :smt023
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Váltó, kuplung, erőátvitel

Post by ddt500 »

No hazaértem a Janitól. Semmilyen hibajelenséget nem észleltem. : ima :
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Váltó, kuplung, erőátvitel

Post by ddt500 »

viking wrote:Mit tudom én?
Az attól függ, mit látsz benne, ha széthúzzák.
Én mondjuk dugattyúgyűrűket cserélnék hasonló esetben.
Nem túl vészes anyagilag és jót tesz a kompressziónak.
Hát ha odaáig eljutunk akkor majd meglássuk. Azért ha lehet ezt elkerülném. Remélhetőleg holnap estére tuti lesz a dolog. Akármi legyen is az.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Váltó, kuplung, erőátvitel

Post by viking »

Mit tudom én?
Az attól függ, mit látsz benne, ha széthúzzák.
Én mondjuk dugattyúgyűrűket cserélnék hasonló esetben.
Nem túl vészes anyagilag és jót tesz a kompressziónak.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Váltó, kuplung, erőátvitel

Post by ddt500 »

viking wrote:Nemaszontamhogygyenge.
Mondjad mit cseréljek ki rajta. Főtengelycsapágy, hajtókarok, szeleprugók? Valami konkrétumot. :wink:
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
Post Reply

Return to “Minden ami egy GsxR-el kapcsolatos lehet”