Vezetéstechnika

Típusok, jellemzők, alkatrészek, technika

Moderators: ddt500, viking

Post Reply
User avatar
Anthony Soprano
Posts: 973
Joined: 2007.02.21. 10:17
Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
Location: tér-idő kontinuum

Post by Anthony Soprano »

pezoo wrote:"Erre azt mondom neked,hogy az oktató cimborám tavaly miután visszajöttünk a visegrádi gurulásból a Duna Pláza mögött a parkolóban az oktatópályán kipróbálta a motorom.Ment pár hosszt oda-vissza,visszajött és fogadott a kollégájával,hogy végigcsinálja ezzel a rutinfeladatot.Lábletétel nélkül elsőre,úgy hogy sosem ült előtte rajta. :cool:
Tudod mekkora a gixxer fordulóköre?Megnyugtatlak nagyobb annál mint ami a rutin pálya végén van visszafordító.Az én oktatóm azt mondta a Csigavérnél (Zsolt) hogy kizárt hogy meg lehessen csinálni.a 8-ast meg egyenesen lehetetlen lenne.Lehet kicsit ki volt szélesítve az az oktatópálya. :wink: Te láttad hogy megcsinálja a 8-ast?Végigment a 3 rutin feladaton? Mert akkor egyszer ezt így én is megnézném élőben. :roll:
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
User avatar
balagee
A Mentor
Posts: 3359
Joined: 2007.02.21. 11:05
Köridő(k): hring: 1:59:36
Contact:

Post by balagee »

Anthony Soprano wrote: Az a baj hogy a 250 gixxerrel alapban se tudnád megcsinálni a rutint.A 8-ast semmiképp.Túl nagy körben fordul, ahogy általában véve a sportmotorok.
Le kell dondeni es befordul kis iven. U fordulo sajnos itthon nem tananyag, de erdemes megtanulni. Rendorok ezt oktatjak hringen. Kiraly!

Nekem is tobbet kene gyakorolni. Iden tervezek parkolozni tobbet, nagyon hasznos!
Babetta forever!

On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
User avatar
pezoo
Posts: 734
Joined: 2007.02.21. 21:26
Location: Budapest K2 1000

Post by pezoo »

Kenyér wrote:
Szisz wrote:
akkor az nekem való.... :wink:
Vagy ez
Vagy ez :wink:
Ez egy nagyon jó perspektíva,láttam egy videót ahol a figura úgy ment ezzel a fűnyíróval,hogy az már dícséretes :shock: .A hangja az valami fenomenális,már ha az embernek van Simson vagy MZ hang emléke :) .
User avatar
pezoo
Posts: 734
Joined: 2007.02.21. 21:26
Location: Budapest K2 1000

Post by pezoo »

"Az a baj hogy a 250 gixxerrel alapban se tudnád megcsinálni a rutint.A 8-ast semmiképp.Túl nagy körben fordul, ahogy általában véve a sportmotorok."
Erre azt mondom neked,hogy az oktató cimborám tavaly miután visszajöttünk a visegrádi gurulásból a Duna Pláza mögött a parkolóban az oktatópályán kipróbálta a motorom.Ment pár hosszt oda-vissza,visszajött és fogadott a kollégájával,hogy végigcsinálja ezzel a rutinfeladatot.Lábletétel nélkül elsőre,úgy hogy sosem ült előtte rajta. :cool:

Neked Szisz merem ajánlani őket,mindent el tudnak intézni,bár nekik is GS500-asok vannak.Ha nem jönne össze akkor megadom a számukat. :smt052
User avatar
Ricco
Posts: 214
Joined: 2007.03.04. 17:58
Motorom: GSX-R 1000 K6
Itt motorozok: pááálya
Location: versenypályák környéke

Post by Ricco »

Csak arra figyelj, hogy 2-nél több darabot ne vigyél magaddal a próbafülkébe... :lol:
GSX-R Forever
User avatar
Szisz
Posts: 303
Joined: 2007.02.21. 14:46
Motorom: GSX-R 250 még, lesz R6
Itt motorozok: főleg pálya
Location: Budapest

Post by Szisz »

Ricco wrote:Szisz,

Egy 250-es vagy 400-as Banditot nem tucc szerválni kölcsönbe a vizsgára? Annál nem sok motor alacsonyabb.
Nem, sajna. de mondjuk nem kockáztatnám, hogy más motorját dobja el....De szerda a reggel megnézem a másik sulit, azt mondta az oktató van ott mindenféle majd hozzápróbálunk mindegyikhez :)
User avatar
Ricco
Posts: 214
Joined: 2007.03.04. 17:58
Motorom: GSX-R 1000 K6
Itt motorozok: pááálya
Location: versenypályák környéke

Post by Ricco »

Szisz,

Egy 250-es vagy 400-as Banditot nem tucc szerválni kölcsönbe a vizsgára? Annál nem sok motor alacsonyabb.
GSX-R Forever
User avatar
Szisz
Posts: 303
Joined: 2007.02.21. 14:46
Motorom: GSX-R 250 még, lesz R6
Itt motorozok: főleg pálya
Location: Budapest

Post by Szisz »

Anthony Soprano wrote:
Szisz wrote:Igen ,tudom...még a 125-ről is éppenhogy leér...meg az igazság az, hogy nem tudom a télre írható -e vagy mire.....de ősszel tök ügyi voltam a gixerrel...de hosszútávon gyökkettővel sosem kellett közlekednem vele, és kiderült most, hogy nem ez az erősségem :???: ....egész végíg azt hallgatom az oktatótól túl gyors..túl gyors..

szóval nem tudom mi lesz...azt mondta nem lehetetlen levizsgázni, de nem 3-4 hét alatt....pedig én azt akartam..nem gondoltam, hogy ilyen akadályba fogok ütközni. Az oktatóm meg szarul áll hozzá....hogy kimondottan sík ideg vagyok már mikor a motorra ülök...most kaptam egy másik oktató nevet, tel.számot, több fórumos nála rakta le, már ahogy hozzám szólt is sokal pozitívabban állt a dolgohoz..lehet szerdán megnézem. Állítólag ott az egyik lánynak, szereztek egy alacsonyabb ülést, kivettek belőle...stb...szóval nem úgy álltak hozzá, hogy gőzük sincs ,hogy fogja lerakni a vizsgát...

tudom, hogy lehet motort vezetni, úgy hogy nem ér le az ember lába...na de oda már több éves rutin kell...
Melyik suliba vagy?
Non-Stop...
User avatar
Anthony Soprano
Posts: 973
Joined: 2007.02.21. 10:17
Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
Location: tér-idő kontinuum

Post by Anthony Soprano »

Szisz wrote:Igen ,tudom...még a 125-ről is éppenhogy leér...meg az igazság az, hogy nem tudom a télre írható -e vagy mire.....de ősszel tök ügyi voltam a gixerrel...de hosszútávon gyökkettővel sosem kellett közlekednem vele, és kiderült most, hogy nem ez az erősségem :???: ....egész végíg azt hallgatom az oktatótól túl gyors..túl gyors..

szóval nem tudom mi lesz...azt mondta nem lehetetlen levizsgázni, de nem 3-4 hét alatt....pedig én azt akartam..nem gondoltam, hogy ilyen akadályba fogok ütközni. Az oktatóm meg szarul áll hozzá....hogy kimondottan sík ideg vagyok már mikor a motorra ülök...most kaptam egy másik oktató nevet, tel.számot, több fórumos nála rakta le, már ahogy hozzám szólt is sokal pozitívabban állt a dolgohoz..lehet szerdán megnézem. Állítólag ott az egyik lánynak, szereztek egy alacsonyabb ülést, kivettek belőle...stb...szóval nem úgy álltak hozzá, hogy gőzük sincs ,hogy fogja lerakni a vizsgát...

tudom, hogy lehet motort vezetni, úgy hogy nem ér le az ember lába...na de oda már több éves rutin kell...
Melyik suliba vagy?
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
User avatar
Szisz
Posts: 303
Joined: 2007.02.21. 14:46
Motorom: GSX-R 250 még, lesz R6
Itt motorozok: főleg pálya
Location: Budapest

Post by Szisz »

Igen ,tudom...még a 125-ről is éppenhogy leér...meg az igazság az, hogy nem tudom a télre írható -e vagy mire.....de ősszel tök ügyi voltam a gixerrel...de hosszútávon gyökkettővel sosem kellett közlekednem vele, és kiderült most, hogy nem ez az erősségem :???: ....egész végíg azt hallgatom az oktatótól túl gyors..túl gyors..

szóval nem tudom mi lesz...azt mondta nem lehetetlen levizsgázni, de nem 3-4 hét alatt....pedig én azt akartam..nem gondoltam, hogy ilyen akadályba fogok ütközni. Az oktatóm meg szarul áll hozzá....hogy kimondottan sík ideg vagyok már mikor a motorra ülök...most kaptam egy másik oktató nevet, tel.számot, több fórumos nála rakta le, már ahogy hozzám szólt is sokal pozitívabban állt a dolgohoz..lehet szerdán megnézem. Állítólag ott az egyik lánynak, szereztek egy alacsonyabb ülést, kivettek belőle...stb...szóval nem úgy álltak hozzá, hogy gőzük sincs ,hogy fogja lerakni a vizsgát...

tudom, hogy lehet motort vezetni, úgy hogy nem ér le az ember lába...na de oda már több éves rutin kell...

igen, a gixer erre nem igazán alkalmas...esetleg ha lehetett volna vele vizsgázni forgalomba, akkor valahogy a GS500-al kiszenvedtem volna a rutint, és a forgalmat ez enyémmel..
hát ha minden kötél szakad, akkor lehet hogy plusz 2 kw-ot kell iratnom a motoromra :???:
Last edited by Szisz on 2007.03.13. 15:26, edited 1 time in total.
Post Reply

Return to “Minden ami egy GsxR-el kapcsolatos lehet”