Vezetéstechnika

Típusok, jellemzők, alkatrészek, technika

Moderators: ddt500, viking

Post Reply
User avatar
Rumi
Posts: 978
Joined: 2007.02.22. 22:34
Motorom: Husqvarna 510 SMR
Location: Dublin
Contact:

Post by Rumi »

engem anno forgalmi vizsgán azért húztak meg, mert egy lakótelepnek az utcáján kellett megfordulnunk (ketten viszgáztunk). én mentem hátul, és jóval kisebb iven fordultam mint az előttem haladó motoros, így hamarabb értem az iv végére, szinte bevágtam volna elé, ezért döntött állapotban rá kellett fékeznem, és egy pillanatra letennem a lábam, eddigre már eltünt az utamból, és "kicsorsíthattam" visszaállítva egyenesbe a gépet. de ezért a pillanatnyi láblerákásért meghúztak
SMR
User avatar
balagee
A Mentor
Posts: 3359
Joined: 2007.02.21. 11:05
Köridő(k): hring: 1:59:36
Contact:

Post by balagee »

Pedig jot tenne neki. Ha meg akar tanulni motorozni, azt nem 3 ora alatt fogja az iskolaban.

Ez a jo a motorozasban. Meg sok szaz ezer km utan is van mit tanulni.
Babetta forever!

On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
User avatar
Anthony Soprano
Posts: 973
Joined: 2007.02.21. 10:17
Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
Location: tér-idő kontinuum

Post by Anthony Soprano »

Szerintem ez nem így van. :roll: Eleve egyenes háttal és egyenes kormánnyal ülnek.Ami azért "segítség" egy sportmotorhoz képest.A videón pedig ahol megfordul az elején az a kör szerintem nagyobb mint a mi rutinpályánkon hátul. :roll:
A másik pedig hogy az eredeti témától ekanyarodtunk nem kicsit.Az alap kiindulás az volt hogy Szisz a 250-es motorjával (ha jó lenne a vizsgára) nem fog gondolom +50 órát venni hogy úgy kanyarodjon "sablonosan" mint a rendőrök. :idea: :wink:
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
User avatar
balagee
A Mentor
Posts: 3359
Joined: 2007.02.21. 11:05
Köridő(k): hring: 1:59:36
Contact:

Post by balagee »

Az itthoni motorosrendoroknek is vizsgazniuk kell ebbol. Nyilvan nem idore menek mint a videon de profin kell ezt tudniuk. Ez nem kuriozum.
Ez alap dolgo amit illene tudni. A motorozas vezetes technika fontos resze. En szegyellem is a pofam hogy nem gyakorlom eleget :)
Babetta forever!

On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
User avatar
Anthony Soprano
Posts: 973
Joined: 2007.02.21. 10:17
Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
Location: tér-idő kontinuum

Post by Anthony Soprano »

Ezt láttam már.Szerinted ha ez lenne az elterjedt,kommersz érdekelne ez bárkit is?Azért van fent mert kuriózum. :idea: Nem azért mert egy KIS gyakorlással nekünk is menne. :wink:
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
User avatar
Anthony Soprano
Posts: 973
Joined: 2007.02.21. 10:17
Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
Location: tér-idő kontinuum

Post by Anthony Soprano »

Ez oké.A kissebb ív rendben.De mi a rutinpályáról beszélünk amit a vizsgán teljesíteni kell. :wink:
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
User avatar
balagee
A Mentor
Posts: 3359
Joined: 2007.02.21. 11:05
Köridő(k): hring: 1:59:36
Contact:

Post by balagee »

Babetta forever!

On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
User avatar
balagee
A Mentor
Posts: 3359
Joined: 2007.02.21. 11:05
Köridő(k): hring: 1:59:36
Contact:

Post by balagee »

Ne viccelj mar Toni. Ezt oktatjak a motoros rendorok tobb helyen is. HOgyan fordulj kisebb iven mint siman elforgaottt kormannyal, lassu tempoval. Nem lapra dontes kepzelj el, bar a BMW-vel labtarton kanyarodnak az oktatok 15-el, 1 kezzel.

Nemeteknel ez tananyag nem, vizsgazhatsz le enelkul, hogy tudd.

Ha nem gyakoroltam volna es nem hasznalnam, nem eroskodnek mellette. Nem megye nekem sem profin, SOT! Ezert irtam hogy kene meg SOKAT gyakorolni ,mert nagyon hasznos.

A jo motorost a profi U forduloirol ismered meg. Lasd feri. O a gixxerrel megcsinalta a hringen a bolyas tanpalyat hibatlanul. Az oktato mondta 15 ev alatt meg ilyet nem latott, nemhogy egy palyamotorral :D
Babetta forever!

On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
User avatar
Anthony Soprano
Posts: 973
Joined: 2007.02.21. 10:17
Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
Location: tér-idő kontinuum

Post by Anthony Soprano »

Azért nem árt ha tisztázunk valamit! :cry: Ki mikor tette le a rutint? :roll:
Mert én tavaly nyáron voltam különbözetin.Nekem friss a dolog.Balagee, ledöntené a motort....erre azért feltennék bármit hogy nem jönne össze. :shock:
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
User avatar
balagee
A Mentor
Posts: 3359
Joined: 2007.02.21. 11:05
Köridő(k): hring: 1:59:36
Contact:

Post by balagee »

Majd egyszer kimegyunk egy tanpalyara gyakorolni :)
Babetta forever!

On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
User avatar
Anthony Soprano
Posts: 973
Joined: 2007.02.21. 10:17
Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
Location: tér-idő kontinuum

Post by Anthony Soprano »

viking wrote:Meg lehet csinálni, csak tudni kell hozzá motorozni.
Az elméletét tudom, de nem hiszem, hogy meg tudnám csinálni.
Kis sebességnél ellenkező oldalra kell kiülni, a motort nagyon ledönteni és lépésben, csúsztatott kupplunggal menni.
Persze. A Potzner tuti meg tudja csinálni.De azért ne őt vegyük alapul. :???: Eleve már az eleje bukó lenne amikor a 2 bólya között el kell menni. Asszem amikor az indexelős szlalom feladat van.olyan szűkre van véve hogy még a CB 500-al is a vonalig kellett kimenni pedig egy keskeny motor.
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
User avatar
balagee
A Mentor
Posts: 3359
Joined: 2007.02.21. 11:05
Köridő(k): hring: 1:59:36
Contact:

Post by balagee »

Toni! Egy kis gyakorlassal rohogve megcsinalod. 1be be, gaz, hatsofekkel diktalod a tempot, es ledontve kanyarodsz, nem elforgatott kormannyal. Fele helyen meg lehet fordulni.
Babetta forever!

On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
User avatar
Anthony Soprano
Posts: 973
Joined: 2007.02.21. 10:17
Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
Location: tér-idő kontinuum

Post by Anthony Soprano »

Még a mostani CB 500-al is azért kell gyakorolni bőven mire 20ból 20x nem hibázol.Pedig az egy kis fordulókörű motor,naked bike ami azt is jelenti egyenes háttal jobban tudsz egyensúlyozni.Nem véletlen hogy GS 500 és CB 500-al oktatnak, amikor simán oktathatnának RGV 250-el is nem? :roll: Már a 600-as Bandit is nagy oda szerintem.De azzal még talán meg lehet csinálni.1200-al már kizárt. :wink:
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Meg lehet csinálni, csak tudni kell hozzá motorozni.
Az elméletét tudom, de nem hiszem, hogy meg tudnám csinálni.
Kis sebességnél ellenkező oldalra kell kiülni, a motort nagyon ledönteni és lépésben, csúsztatott kupplunggal menni.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
liverpool
Posts: 81
Joined: 2007.02.21. 23:03
Location: Mátra---600K5

Post by liverpool »

En egy KR250 kawan tanultam anno, azzal is szenvedes volt eleinte megcsinalni a nyolcast. Hullottak is a vizsgazok mint a legyek. :wink:
A sör nem alkohol, az asszony nem ember, a medve nem játék!
Post Reply

Return to “Minden ami egy GsxR-el kapcsolatos lehet”