Alkatrészek, motor kiegészítők

Típusok, jellemzők, alkatrészek, technika

Moderators: ddt500, viking

Post Reply
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Miller wrote:Igen :twisted:
Ha bejösz jövő héten, felírkáljuk ami kell, és meg is rendeljük.
Persze csak ha kell :twisted:
Méé'?
Jövő héten itt van a 20 fogas hupilila papír lánckerekem?
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Miller
Traktorszelidítő tangóharmonikás
Posts: 4026
Joined: 2007.03.29. 09:24
Motorom: Suzuki AN 400 K1

Post by Miller »

Igen :twisted:
Ha bejösz jövő héten, felírkáljuk ami kell, és meg is rendeljük.
Persze csak ha kell :twisted:
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Miller wrote:Nagyjából 30 pénz, olajjal együtt.
Rendeléstől számítva 3 hét alatt van itt a gyár ígérete szerint, és kell egy csomó adatod.
37 éves, nős, nemsokára két gyermek apja, kopaszra borotvált, szemüveges...elég ugye? :lol:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

nylontacsko wrote:
viking wrote:Aszongyák az okosok, hogy nagyon sokat számít a friss olaj.
Két év után, állítólag valami gusztustalan trutyi jön ki a telókból olaj címén. :???:
A jó viszkozitás is számít.
Mivel én full menetfelszerelésben ütöm a mázsát, jó lenne egy hangyafasznyival sűrűbb olaj.
Akkor nekem szilárd olajra lenne szükségem? :shock: :lol:
Inkább életmód váltásra... :twisted:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Miller
Traktorszelidítő tangóharmonikás
Posts: 4026
Joined: 2007.03.29. 09:24
Motorom: Suzuki AN 400 K1

Post by Miller »

Nagyjából 30 pénz, olajjal együtt.
Rendeléstől számítva 3 hét alatt van itt a gyár ígérete szerint, és kell egy csomó adatod.
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Miller wrote:Na utánajártam. Rossz hírem van.
Az Extremetech, már csak lineáris (pályahasználatra alkalmas) első rugókat gyárt, a lejjebb említett szempontok szerint.
A lényeg, hogy progresszív rugóban már nem tudok segíteni nektek :cry:
Kénytelenek lesztek utánajárni a konkurenciánál, amit én sajnálok a legjobban :) , dehát ez van.

Azért ha valaki pályarugókat szeretne, annak jó sansza van nálunk.
És mégegyszer sorry a fals infóért. :oops:
Jó a lineáris. Az mennyi?
Különben megy bele a Wilbers... :wink:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
Ricco
Posts: 214
Joined: 2007.03.04. 17:58
Motorom: GSX-R 1000 K6
Itt motorozok: pááálya
Location: versenypályák környéke

Post by Ricco »

viking wrote:Aszongyák az okosok, hogy nagyon sokat számít a friss olaj.
Két év után, állítólag valami gusztustalan trutyi jön ki a telókból olaj címén. :???:
A jó viszkozitás is számít.
Mivel én full menetfelszerelésben ütöm a mázsát, jó lenne egy hangyafasznyival sűrűbb olaj.
Én nem vagyok okos, sőt...
Viszont tényleg lehet érezni. Február végén én is szétbombáztattam a telókat és a fullos tisztogatás után 5-ös Öhlins olaj ment bele. Jobban érezni most az elejét, és nem pattog lapon, ha szar az aszfalt (Hring. célrará, 3-mas kanyar pl.)
Szerintem ezt érdemes évente megcsináltatni. 8-10e Ft-ból megáll a mutatvány (olaj included) és eléggé eltömíti a szelepeket a trutyis használt olaj.
GSX-R Forever
Miller
Traktorszelidítő tangóharmonikás
Posts: 4026
Joined: 2007.03.29. 09:24
Motorom: Suzuki AN 400 K1

Post by Miller »

Na utánajártam. Rossz hírem van.
Az Extremetech, már csak lineáris (pályahasználatra alkalmas) első rugókat gyárt, a lejjebb említett szempontok szerint.
A lényeg, hogy progresszív rugóban már nem tudok segíteni nektek :cry:
Kénytelenek lesztek utánajárni a konkurenciánál, amit én sajnálok a legjobban :) , dehát ez van.

Azért ha valaki pályarugókat szeretne, annak jó sansza van nálunk.
És mégegyszer sorry a fals infóért. :oops:
User avatar
balagee
A Mentor
Posts: 3359
Joined: 2007.02.21. 11:05
Köridő(k): hring: 1:59:36
Contact:

Post by balagee »

viking wrote:A
Mivel én full menetfelszerelésben ütöm a mázsát, jó lenne egy hangyafasznyival sűrűbb olaj.
Azzal csak azt ered el mintha becsavargatnad a csillapitasokat.
Emiatt ne rakj bele surubb olajat. Hacsak nincs csumpira becsavarva :) (gondolom nincs)
Babetta forever!

On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Post by nylontacsko »

viking wrote:Aszongyák az okosok, hogy nagyon sokat számít a friss olaj.
Két év után, állítólag valami gusztustalan trutyi jön ki a telókból olaj címén. :???:
A jó viszkozitás is számít.
Mivel én full menetfelszerelésben ütöm a mázsát, jó lenne egy hangyafasznyival sűrűbb olaj.
Akkor nekem szilárd olajra lenne szükségem? :shock: :lol:
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
User avatar
Anthony Soprano
Posts: 973
Joined: 2007.02.21. 10:17
Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
Location: tér-idő kontinuum

Post by Anthony Soprano »

Miller wrote:A progresszív rugót 100% hogy lehet érezni. Utcai használatra jobb mint a lineáris, mert fokozatosabban tudja elnyelni az ütéseket, simábban viseli az úthibákat, pláne, ha személyre szabják.
Utánajárok az árnak.
Ez a rugó dolog engem is érdekelne....ha nem túl sok ft. :wink:

Én azért érezhetem a változást mert 4 éve tuti nem volt cserélve. :cry: Az előző tulaj 2 évnél nem csináltatta meg, én meg amikor átvettem 2,5 évesen szintén elmaradt a művelet.Én legalább is érzem hogy az eleje jobb lett. :wink:
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Aszongyák az okosok, hogy nagyon sokat számít a friss olaj.
Két év után, állítólag valami gusztustalan trutyi jön ki a telókból olaj címén. :???:
A jó viszkozitás is számít.
Mivel én full menetfelszerelésben ütöm a mázsát, jó lenne egy hangyafasznyival sűrűbb olaj.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Miller
Traktorszelidítő tangóharmonikás
Posts: 4026
Joined: 2007.03.29. 09:24
Motorom: Suzuki AN 400 K1

Post by Miller »

Én most cseréltettem le a telóolajat, és a telószárszimmeringeket 3 hete.
36000 km és 2 és fél év után.
Nem volt semmi baja szaimmeringeknek, de úgy voltam vele, ha már az olajat lecseréltetem, akkor már menjenek a szimmcsik is.
Bevallom semmilyen változást nem érzek, de én nem vagyok mérvadó.
A progresszív rugót 100% hogy lehet érezni. Utcai használatra jobb mint a lineáris, mert fokozatosabban tudja elnyelni az ütéseket, simábban viseli az úthibákat, pláne, ha személyre szabják.
Utánajárok az árnak.
User avatar
Anthony Soprano
Posts: 973
Joined: 2007.02.21. 10:17
Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
Location: tér-idő kontinuum

Post by Anthony Soprano »

pezoo wrote:Most csinálják meg a 12e szervízt és az öhlinsék ott vannak a szomszédban.Ha már szét van kapva a motor akkor kiszedték a telókat és olaj meg szimering csere lesz most rajta nekem is.Rugót nem cseréltettem ,mert nem vagyok több 78 kilónál szárazon,így nem is tartottam szükségesnek.Kíváncsi leszek mit ad érzésre a pucolás meg az új olaj.Csodát nem várok ,mert idáig is kíválóan elvégezte a dolgát de hogy lesz-e változás.....?

Bár ez a súlyra belőtt progresszív rugós megoldás sokat ígérő story,de mindezt mennyi pízért?
Lesz változás. :cool: :wink: Futómű szinten mindenképp.A sportlégszűrő+új gyertyákat is érezheted akár. :wink:
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
User avatar
pezoo
Posts: 734
Joined: 2007.02.21. 21:26
Location: Budapest K2 1000

Post by pezoo »

Most csinálják meg a 12e szervízt és az öhlinsék ott vannak a szomszédban.Ha már szét van kapva a motor akkor kiszedték a telókat és olaj meg szimering csere lesz most rajta nekem is.Rugót nem cseréltettem ,mert nem vagyok több 78 kilónál szárazon,így nem is tartottam szükségesnek.Kíváncsi leszek mit ad érzésre a pucolás meg az új olaj.Csodát nem várok ,mert idáig is kíválóan elvégezte a dolgát de hogy lesz-e változás.....?

Bár ez a súlyra belőtt progresszív rugós megoldás sokat ígérő story,de mindezt mennyi pízért?
Post Reply

Return to “Minden ami egy GsxR-el kapcsolatos lehet”