Plexi, idom, egyéb "gsx-r öltözék"

Típusok, jellemzők, alkatrészek, technika

Moderators: ddt500, viking

Post Reply
User avatar
Hörcsög
Posts: 79
Joined: 2007.02.22. 10:33
Location: Budapest

Post by Hörcsög »

lacibacsi wrote:Az idomos Szlovák oldalon, a telszám, jó a magyarul csevegéshez? Ha nem, akkor elküldenétek a közvetlen számot, ahol beszélnek Magyarul?
Lusta vok megnézni ott a számot :), inkább leírom a Robi mobilját:
00421905656435
GSXR 750 K5
User avatar
lacibacsi
Posts: 51
Joined: 2007.02.22. 12:02
Location: Pécel

Post by lacibacsi »

Az idomos Szlovák oldalon, a telszám, jó a magyarul csevegéshez? Ha nem, akkor elküldenétek a közvetlen számot, ahol beszélnek Magyarul?
User avatar
Hörcsög
Posts: 79
Joined: 2007.02.22. 10:33
Location: Budapest

Post by Hörcsög »

pezoo wrote:Ha csak simán elcsúszok az "nem olyan gáz",tizenezrekből kijön vagy 100ból,mint ha felidomoztam volna.Ha meg összecsómózom teljesen akkor úgy is kell valamit okosítani mert arra nekem sem lenne zseton hogy talpra állítsak egy romot.Amúgy ha valakinek van egy olyan ajánlata hogy gyári fényezésű pályaidom,rendesen a lámpák bevágva és felszerelve nekem a motorra 130e-ért akkor annak várom a jelentkezését.

Viking neked milyen csúszásod volt?
Abban is van igazság amit az elcsúszásról írsz, viszont a kérdésedre válasz:
lámbabevágással a szlovák idom ~80ezer, fényezésre Bérczi jani tud árat, de szerintem 50 körül reális, hogy meglehetm legalábbis Ricco fényezéséből kiindulva!

szlovák idom: http://www.pascalplast.sk/en/motorka_su ... 00_k2.html

Ha kell van telszám is, beszél magyarul a srác.

Ja, és a törött gyári megcsináltatva már cikisebb az eladásnál, hiába annyi mit egy pályaidom :D!
Na jó, szerelni neked kell, de csak rá tud szánni az ember 2-3 órát, nekem annyi volt a felrakás!
GSXR 750 K5
zsir
Posts: 911
Joined: 2007.03.31. 13:58

Post by zsir »

pezoo wrote:
Hörcsög wrote:
pezoo wrote: vagy lefújja olyan győnyörűre mint a Luié vagy a Riccoé.Ez már egy halom zseton ,közel vagyunk egy komolyabb javításhoz és már megint jön az érzés hogy nehogy odabaxam ,mert mennyi lesz a talpraállítása megint.
Nana! Egy pályaidom, ha mondjuk ragaszkodaz a gyári színhez, akkor fényezéssel is megálssz 130-ban! Aki nem tudja, hogy máshol van a fej és a has illesztése, nem is fogja észrevenni hogy nem gyári idom!
Viszont ha a gyárit lezúzod, akkor az minima 5kiló, de inkább több, erről többen tudnának innen is mesélni!
És mondom, 130ból már úgy fog kinézni mint a gyári!
De ha egy súlycsoport a 130 és az 500, akkor mondom a számlaszámom utald át a külömbözetet, hisz nem számottevő összeg :lol: !

Szóval gondold át, esetleg van értelme a gyári fényű idomnak! Nyilván egy TK-s mocin mindegy, de ha csak elcsúszol (és ez a gyakoribb), akkor Kra nem mindegy az 3-400 ezer külömbség! (ha igen, akkor télleg megy a számlaszámom :lol: )!
Kérdezd Vikinget mennyi lett volna a kis elcsúszásának költsége, ha nem intézkedik...
Ha csak simán elcsúszok az "nem olyan gáz",tizenezrekből kijön vagy 100ból,mint ha felidomoztam volna.Ha meg összecsómózom teljesen akkor úgy is kell valamit okosítani mert arra nekem sem lenne zseton hogy talpra állítsak egy romot.Amúgy ha valakinek van egy olyan ajánlata hogy gyári fényezésű pályaidom,rendesen a lámpák bevágva és felszerelve nekem a motorra 130e-ért akkor annak várom a jelentkezését.

Viking neked milyen csúszásod volt?
na en vallalom mester. sot 120ert. zsir ??
1-es 160, majd olaj vagy sóder tán "kijöttek eléd!!", jah és a végén a sóder + olaj a hibás ! TE NEM--AHHHH
User avatar
pezoo
Posts: 734
Joined: 2007.02.21. 21:26
Location: Budapest K2 1000

Post by pezoo »

Hörcsög wrote:
pezoo wrote: vagy lefújja olyan győnyörűre mint a Luié vagy a Riccoé.Ez már egy halom zseton ,közel vagyunk egy komolyabb javításhoz és már megint jön az érzés hogy nehogy odabaxam ,mert mennyi lesz a talpraállítása megint.
Nana! Egy pályaidom, ha mondjuk ragaszkodaz a gyári színhez, akkor fényezéssel is megálssz 130-ban! Aki nem tudja, hogy máshol van a fej és a has illesztése, nem is fogja észrevenni hogy nem gyári idom!
Viszont ha a gyárit lezúzod, akkor az minima 5kiló, de inkább több, erről többen tudnának innen is mesélni!
És mondom, 130ból már úgy fog kinézni mint a gyári!
De ha egy súlycsoport a 130 és az 500, akkor mondom a számlaszámom utald át a külömbözetet, hisz nem számottevő összeg :lol: !

Szóval gondold át, esetleg van értelme a gyári fényű idomnak! Nyilván egy TK-s mocin mindegy, de ha csak elcsúszol (és ez a gyakoribb), akkor Kra nem mindegy az 3-400 ezer külömbség! (ha igen, akkor télleg megy a számlaszámom :lol: )!
Kérdezd Vikinget mennyi lett volna a kis elcsúszásának költsége, ha nem intézkedik...
Ha csak simán elcsúszok az "nem olyan gáz",tizenezrekből kijön vagy 100ból,mint ha felidomoztam volna.Ha meg összecsómózom teljesen akkor úgy is kell valamit okosítani mert arra nekem sem lenne zseton hogy talpra állítsak egy romot.Amúgy ha valakinek van egy olyan ajánlata hogy gyári fényezésű pályaidom,rendesen a lámpák bevágva és felszerelve nekem a motorra 130e-ért akkor annak várom a jelentkezését.

Viking neked milyen csúszásod volt?
zsir
Posts: 911
Joined: 2007.03.31. 13:58

Post by zsir »

domino wrote:A motorvásárlásnál az is gyanús ha túl szép az idom mert akkor valószínű pályaidom volt eddig rajta és akkor biztos szétküldték a pályán.
Tehát ha el kell adni tessék kicsit összekaristolni, hogy életszerűbb legyen :lol: :wink:
Mi az hogy szetkuldtek a palyan ?? ez hulyeseg, szerintem a budapesti utakon meg ilyen alat egykerekezos hangulatban a matra fel meg le utakon, meg felvagos porgetos hangulatban sokkal jobban szet megy egy motor mint palyan.
Ne felejtsd el a palyan folyamatosan egy ritmusban szepen van a motor egyenletesen terhelve, en az en motorom amit 8000 kilometerrel vettem meg es most 12.000 kilcsi van benne es ebbol csak es csak is 4 palyan ment kepek vannak arrol amikor kivancsisagbol kibontottuk a hengerek, csapagyak, stb es a gyari mereten vannak 4 szazadon. Kopas nyom nincs pedig mar keszultem hogy felujitom vagy valami, de aszontak isten ments. Szoval a blok 4000 kilometer palya utan es 8000 utca utan zsir allapotban vann. es ha kell rakok fel kepeket a netre.

akit erdekel a blok szetszedve:
http://hxh.hu/fotos/gsxr1k3/index.html
Last edited by zsir on 2007.04.16. 16:47, edited 1 time in total.
1-es 160, majd olaj vagy sóder tán "kijöttek eléd!!", jah és a végén a sóder + olaj a hibás ! TE NEM--AHHHH
User avatar
Hörcsög
Posts: 79
Joined: 2007.02.22. 10:33
Location: Budapest

Post by Hörcsög »

pezoo wrote: vagy lefújja olyan győnyörűre mint a Luié vagy a Riccoé.Ez már egy halom zseton ,közel vagyunk egy komolyabb javításhoz és már megint jön az érzés hogy nehogy odabaxam ,mert mennyi lesz a talpraállítása megint.
Nana! Egy pályaidom, ha mondjuk ragaszkodaz a gyári színhez, akkor fényezéssel is megálssz 130-ban! Aki nem tudja, hogy máshol van a fej és a has illesztése, nem is fogja észrevenni hogy nem gyári idom!
Viszont ha a gyárit lezúzod, akkor az minima 5kiló, de inkább több, erről többen tudnának innen is mesélni!
És mondom, 130ból már úgy fog kinézni mint a gyári!
De ha egy súlycsoport a 130 és az 500, akkor mondom a számlaszámom utald át a külömbözetet, hisz nem számottevő összeg :lol: !

Szóval gondold át, esetleg van értelme a gyári fényű idomnak! Nyilván egy TK-s mocin mindegy, de ha csak elcsúszol (és ez a gyakoribb), akkor Kra nem mindegy az 3-400 ezer külömbség! (ha igen, akkor télleg megy a számlaszámom :lol: )!
Kérdezd Vikinget mennyi lett volna a kis elcsúszásának költsége, ha nem intézkedik...
GSXR 750 K5
User avatar
pezoo
Posts: 734
Joined: 2007.02.21. 21:26
Location: Budapest K2 1000

Post by pezoo »

Ez igaz Bécus de akkor elvész az esztétikai élmény.Ahoz le kell fényeztetni......stb,stb,sok pénz megint csak......
User avatar
Bécus
Posts: 235
Joined: 2007.02.21. 14:03
Location: Budapest - Kaposvár, 750 K6
Contact:

Post by Bécus »

Pezoo vazze mennyit tudsz írni. :lol: Alapvetően igazad van, de egy dologgal kapcsolatosan nekem más a véleményem: én "tisztelem" a pályaidomot is, és az is tud szép lenni, kb annyira mint a gyárit, mert az a szitu, hogy sok pénzbe és munkába kerül, szóval arra is úgy kell vigyázni mint a gyárira, nem lehet ám csak úgy odabaxni :lol:
Az a baj a szöszi vezetõkkel, hogy ha jobbra indexelnek, akkor sem lehet
biztosra venni, hogy balra kanyarodnak!
User avatar
pezoo
Posts: 734
Joined: 2007.02.21. 21:26
Location: Budapest K2 1000

Post by pezoo »

A motorozás nekem összetett dolog.Szeretek mindenhol menni,városban,pályán,szeretem hogy ilyen szép,tetszik hogy ilyen amilyen és próbálok is rá vigyázni.Ez ad egy kontrolt valahol a fejemben,mert nem akarom odavágni sehol,ettől nem is fogok komoly időket menni az óra ellen,de még így is elég élvezetes marad a dolog.Megveszem hozzá a jó gumit,nem használtat,nem pályagumit hanem utcait és abból valami faszát.Figyelek a műszaki állapotára,ellenőriztetem és cseréltetem benne a kopó,fogyó alkatrészeket,hogy megbízhatóan működjön és nehogy a legneccesebb helyzetben hagyjon cserben és hogy megtudjak bízni a motor képességeiben minden pillanatban.A motor többet tud mint én,bár motoroztam már pár kilómétert,mégis érzem ezt és persze látom is mikor kikerülnek mint egy pocsolyát.Nem én vagyok ultralassú(bocs Bala hogy átköltöttelek :wink: ) hanem vannak nálam gyorsabbak,de tény hogy egy ilyen vassal az ember óvatosabban pályázik mint egy épített motorral ,mert itt komoly kárt tudok benne okozni ha a határait firtatom.Balának mondtam is a eringen hogy egyszer nem éreztem hogy a motor akár csak egy picit is megcsúszott volna.Király a futóművem ,most csinálták meg,jó a gumma,eltaláltam a nyomását is,nincs kicsavarodva a váz,itt én vagyok a leggyengébb láncszem.Ha átépíteném pályaidomokkal akkor elveszne az az esztétikai élményem mikor kitolom a garázsból és beindítom és végignézem ahogy pöfög ott magában gyári állapotban.Szerintem ez egyszerűen szép,jó ránézni és szívesen letámasztom bárhol.Az komolyan hízlalja az ember máját mikor pl. a kutas megkérdezi hogy "ne haragudj ez új motor?".A pályaidomot ha felrakja az ember már más motorra ül.Vagy meghagyja olyannak ahogy kiköpte a műanyagos ami funkcionális,de szerintem nem túl szép,vagy lefújja olyan győnyörűre mint a Luié vagy a Riccoé.Ez már egy halom zseton ,közel vagyunk egy komolyabb javításhoz és már megint jön az érzés hogy nehogy odabaxam ,mert mennyi lesz a talpraállítása megint.Egy felműanyagozott motort nem is tudnék annyira tisztelni mint egy gyárit ,mert nem is szép ,azért is van rajta hogy "eleshetetek vele nyugodtan",így biztos halálra kínoznám és addíg nem ismerjük meg a határokat amíg át nem léptük őket.....Akkor meg ott a bukta,szerencsés esetben csak idom sérült és örülök,ha meg nem akkor csomó van a vázon kuka az egész motor és van egy szép állapotú gyári idomom K2-höz amit a hajamra kenhetek vagy meghirdethetem 70e-ért valamelyik topicban,vagy van egy szép gyári idomos agyonvágott motorom amit ugyan úgy gombokért tudok eladni mert aki ért hozzá az levágja hogy estek vele.

Ezért inkább nem csúfítom el,vigyázok rá,hameg eldobtam akkor annyiba fog kerülni amekkora marha voltam. :cool:

Azért köszönöm mindenkinek hogy leírták ők hogyan látják ,mert ebből is tudtam magamnak erényt kovácsolni és ezek is ott fognak lebegni a szemem előtt legközelebb ha forszírozott tempóban közlekedek.
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Post by nylontacsko »

domino wrote:A motorvásárlásnál az is gyanús ha túl szép az idom mert akkor valószínű pályaidom volt eddig rajta és akkor biztos szétküldték a pályán.
Tehát ha el kell adni tessék kicsit összekaristolni, hogy életszerűbb legyen :lol: :wink:
Ez marhaság.
Ezért van a megkímélt státusz.
Vigyázhatok én attól még rá mert egy szupersport motor (elvileg)
Illetve láttunk mi vasárnap K1 1000GsxR-t úgy menni, hogy ha valami akkor az meg van kímélve. igaz Partner? :wink: :lol:
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

domino wrote: Ha gondolod megcsúsztatom az oldalán abban jó vagyok :lol: :lol:
Peeeeeersze, szeretném! :smt021
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
domino
Posts: 145
Joined: 2007.02.23. 14:16
Location: Pécs GIXXER 1000 K1

Post by domino »

Ezért jobb ha kicsit lekaristolod, mert aki nem ismer úgy sem hiszi el, hogy azért szép mert vigyáztak rá :???:

Ha gondolod megcsúsztatom az oldalán abban jó vagyok :lol: :lol:
Csak ésszel fiam
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

domino wrote:A motorvásárlásnál az is gyanús ha túl szép az idom mert akkor valószínű pályaidom volt eddig rajta és akkor biztos szétküldték a pályán.
Tehát ha el kell adni tessék kicsit összekaristolni, hogy életszerűbb legyen :lol: :wink:
Kikérem magamnak :!: :evil:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
domino
Posts: 145
Joined: 2007.02.23. 14:16
Location: Pécs GIXXER 1000 K1

Post by domino »

A motorvásárlásnál az is gyanús ha túl szép az idom mert akkor valószínű pályaidom volt eddig rajta és akkor biztos szétküldték a pályán.
Tehát ha el kell adni tessék kicsit összekaristolni, hogy életszerűbb legyen :lol: :wink:
Csak ésszel fiam
Post Reply

Return to “Minden ami egy GsxR-el kapcsolatos lehet”