Plexi, idom, egyéb "gsx-r öltözék"

Típusok, jellemzők, alkatrészek, technika

Moderators: ddt500, viking

Post Reply
User avatar
balagee
A Mentor
Posts: 3359
Joined: 2007.02.21. 11:05
Köridő(k): hring: 1:59:36
Contact:

Post by balagee »

Az utangyartott idom nem csak azert jo mert olcso, hanem mert sokkal erosebb ha jol meg van csinalva. Nehezebben torik sokkal. En rendesen odavertem a gepet, mindket oldal lent volt, es nem tort el az idom (kicsit szakadt lent bal oldalt).
Babetta forever!

On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Post by nylontacsko »

Egy szimpla baloldal (Pezoo te is láttad hogy nézett ki a motorom), 5kilónál kezdődik.
Ezt tapasztalatból mondom. Természetesen feltéve ha nem bontott (használt) idomokat, alkatrészeket vásárolsz a helyreállításhoz.
Még akkor is megéri a pályidom, ha nem igazán pályázni hanem hétköznapi motorozni szeretnél. Itt az én példám is a pályidom 40e volt (alkalmi vétel), egy kis fényezés, egy kis matricázás és nincs 70e-be, mindazok mellett jól néz ki a motor (sajátvéleményem). A gyári alkatrészek elcsomagolva és ha neadj isten eladásra kerül a szekér, akkor visszakpaja a az eredeti gúnyáját, aztán slussz-passz. Ha zakó van közben akkor meg kevesebbet "buktam" a történeten.
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
zsir
Posts: 911
Joined: 2007.03.31. 13:58

Post by zsir »

pezoo wrote:
zsir wrote:
pezoo wrote:A fékkar vándorlása már megszokott dolog nálam.Ha elmelegszik,beljebb jön a fékkar,megáll egy ponton,de a fékhatás megmarad.Meg lehet szokni....
Te mester nem kell neked full palya idom oda adom olcsoert. mondjuk legyen 70 penz.
Köszi Feri ,Jako tavaly óta akarja az övét 50 körül eladni nekem.Nem akarok ilyen csavarozott gépet,inkább megpróbálok vigyázni rá :roll: ,ha az én tempómban meg eldobom akkor tök béna vagyok.Bala is megmondta hogy ultralassúak vagyunk :twisted: :lol: .
az enyemt lattad ?? szerintem szebb mint a gyari, a masik ha eldobod a motort akkor a kar kb 300e mert ennyit bukik a motor erteke ha ne mgyari az idom. A masik, hogy a javitas tobb mint 50.
1-es 160, majd olaj vagy sóder tán "kijöttek eléd!!", jah és a végén a sóder + olaj a hibás ! TE NEM--AHHHH
User avatar
balagee
A Mentor
Posts: 3359
Joined: 2007.02.21. 11:05
Köridő(k): hring: 1:59:36
Contact:

Post by balagee »

pezoo wrote:Bala is megmondta hogy ultralassúak vagyunk :twisted: :lol: .
AZt mondtam ultra ovatosak. Nem ugyanaz.

Ennek egy oka lehet a csillivilli motor. En is tul ovatoskodom a dolgot neha, de nem mernek igy se menni egy full gyari szepseggel.

Bocs az offert.
Babetta forever!

On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
User avatar
pezoo
Posts: 734
Joined: 2007.02.21. 21:26
Location: Budapest K2 1000

Post by pezoo »

zsir wrote:
pezoo wrote:A fékkar vándorlása már megszokott dolog nálam.Ha elmelegszik,beljebb jön a fékkar,megáll egy ponton,de a fékhatás megmarad.Meg lehet szokni....
Te mester nem kell neked full palya idom oda adom olcsoert. mondjuk legyen 70 penz.
Köszi Feri ,Jako tavaly óta akarja az övét 50 körül eladni nekem.Nem akarok ilyen csavarozott gépet,inkább megpróbálok vigyázni rá :roll: ,ha az én tempómban meg eldobom akkor tök béna vagyok.Bala is megmondta hogy ultralassúak vagyunk :twisted: :lol: .
zsir
Posts: 911
Joined: 2007.03.31. 13:58

Post by zsir »

pezoo wrote:A fékkar vándorlása már megszokott dolog nálam.Ha elmelegszik,beljebb jön a fékkar,megáll egy ponton,de a fékhatás megmarad.Meg lehet szokni....
Te mester nem kell neked full palya idom oda adom olcsoert. mondjuk legyen 70 penz.
1-es 160, majd olaj vagy sóder tán "kijöttek eléd!!", jah és a végén a sóder + olaj a hibás ! TE NEM--AHHHH
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Dönölűű! :smt023
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
pezoo
Posts: 734
Joined: 2007.02.21. 21:26
Location: Budapest K2 1000

Post by pezoo »

Ez még mindíg nagyon szépen van megfújva :smt023
User avatar
Bécus
Posts: 235
Joined: 2007.02.21. 14:03
Location: Budapest - Kaposvár, 750 K6
Contact:

Post by Bécus »

Lui wrote:Hát a fejidom és a hasidom 3-3 csavarral (műanyag patenttal )van egymáshoz rögzítve.
A fejidom pedig a légbeömlőhöz szintén patenttal, oszt annyi.
A váznál oldalt pedig szivacs kell , hogy ne zörögjön.
:lol:

Image
Kössz Lui! Titkon azért reméltem, hogy neked lesz ötleted, lévén ua a masinád, és van egy gyönyörű pályaidomod is rajta:)

Nem felejtem el, az első gixxeremen a 2 idomot középen csak 2 csavarral rögzítettem, emiatt 200 felett leszakadt.. Az egyik haver jött utánam a gixxerével, barátnőjével, majdnem elkapták, még szerencse, hogy kicsit elléptem tőlük. Szal amiatt a 3 patent miatt kicsit még bizonytalan vagyok..

Igazából azt találtam ki, hogy csavarral húzom össze, pont akkorával, ami nem lóg ki. Belülrő meg egy alu lapkát tennék fel, erősítésnek.
Az a baj a szöszi vezetõkkel, hogy ha jobbra indexelnek, akkor sem lehet
biztosra venni, hogy balra kanyarodnak!
Lui
Posts: 110
Joined: 2007.02.21. 12:40
Location: ÉRD

Post by Lui »

Hát a fejidom és a hasidom 3-3 csavarral (műanyag patenttal )van egymáshoz rögzítve.
A fejidom pedig a légbeömlőhöz szintén patenttal, oszt annyi.
A váznál oldalt pedig szivacs kell , hogy ne zörögjön.
:lol:

Image
User avatar
Bécus
Posts: 235
Joined: 2007.02.21. 14:03
Location: Budapest - Kaposvár, 750 K6
Contact:

Post by Bécus »

Help!

Ma rápróbáltam a szlovák idomot a gépemre, és nem igazán passzolt rá csont nélkül. A tankborítás és az első sárvédő az tök jó, de a farokidom és a fej-alsóidom necces kicsit. A farokidomot úgy ahogy befaragtam, de a nagyobb kutya a fejidom és a hasidom rögzítése.
A fejidom az a tükröknél csavarozható fel, de azon kívül semmi, de semmi más rögzítési pont nincs. Kell még lennie valahol? Se stift, se csavarhely nincs.. :(
Az alsóidomon 2 db csavarhely van, azokat kifúrtam, de aztán ott sincs több.. :(
Na és a bónusz szopás, a fejidom és a hasdom hogy a rákba kötődik össze? Gondoltam ki kell fúrni és összecsavarozni, csakhogy sehol nincs megreősítve a burkolat a csavarozáshoz..
Ha valaki rutinos már ilyen dolgokban, segítsen pár ötlettel, tanáccsal. Thx.
Az a baj a szöszi vezetõkkel, hogy ha jobbra indexelnek, akkor sem lehet
biztosra venni, hogy balra kanyarodnak!
User avatar
lacibacsi
Posts: 51
Joined: 2007.02.22. 12:02
Location: Pécel

Post by lacibacsi »

Most olvastam, hátha érdekel valakit! GSXR 1000 K 5 6-ra utángyártott, első sárvédő, és tankborítás eladó a kettő együtt, 10000 Ft Érd: 06 20 9320 260
User avatar
Bécus
Posts: 235
Joined: 2007.02.21. 14:03
Location: Budapest - Kaposvár, 750 K6
Contact:

Post by Bécus »

Rumi wrote:
Bécus wrote:Na átvettem a cuccot.. :)
A kivágás plusz 7 ezrembe került :( így volt 82 pénz. Sajnos hitelre ment, mert már elfogyott a havi gempa, szal OTP kölcsönre..
ez ugye nem a rövid lejáratú ugynevezett gyorshitelű személyi kölcsön?
Nevesítve: az A-hitel :) asszem az nem a személyi kölcsön kategória.. Sajnos lehet további forintokat kell majd kiadnom, mert le kell fényezni az idomokat, az még egy 20-30 lesz cca.
Holnap vagy pénteken felrakom a mocira a farokidom kivételével, majd dobok fel képet.
Az a baj a szöszi vezetõkkel, hogy ha jobbra indexelnek, akkor sem lehet
biztosra venni, hogy balra kanyarodnak!
User avatar
Rumi
Posts: 978
Joined: 2007.02.22. 22:34
Motorom: Husqvarna 510 SMR
Location: Dublin
Contact:

Post by Rumi »

Bécus wrote:Na átvettem a cuccot.. :)
A kivágás plusz 7 ezrembe került :( így volt 82 pénz. Sajnos hitelre ment, mert már elfogyott a havi gempa, szal OTP kölcsönre..
ez ugye nem a rövid lejáratú ugynevezett gyorshitelű személyi kölcsön?
SMR
User avatar
Bécus
Posts: 235
Joined: 2007.02.21. 14:03
Location: Budapest - Kaposvár, 750 K6
Contact:

Post by Bécus »

Na átvettem a cuccot.. :)
A kivágás plusz 7 ezrembe került :( így volt 82 pénz. Sajnos hitelre ment, mert már elfogyott a havi gempa, szal OTP kölcsönre..
Az a baj a szöszi vezetõkkel, hogy ha jobbra indexelnek, akkor sem lehet
biztosra venni, hogy balra kanyarodnak!
Post Reply

Return to “Minden ami egy GsxR-el kapcsolatos lehet”