Kipufogók

Típusok, jellemzők, alkatrészek, technika

Moderators: ddt500, viking

Post Reply
User avatar
lacibacsi
Posts: 51
Joined: 2007.02.22. 12:02
Location: Pécel

Post by lacibacsi »

Van erre valami hivatalos formula mennyit kell villannia! Én nem kockáztatnám a hivatalos helyeket a helyedben, vagy állítsd vissza közel eedetire ha lehetséges. És még valamiért dobták elsőre vissza a haverom kawáját, nem volt meg a prizma a rendszám alatt hátul, mert le volt vágva a sárvédője. El kellett mennie beszereznie egyet. Tehát hátul valahol legyen macskaszem! :)
User avatar
Pálesz
Posts: 1305
Joined: 2007.02.21. 15:57
Motorom: GSXR 1000k6
Itt motorozok: Többnyire közút
Location: Seregélyes

Post by Pálesz »

lacibacsi wrote:Januárban voltam vizsgáztatni a Busát és a haverom ZX12-es ét. Hivatalos helyen közlekedési főfelügyelet, még be sem kellett indítani! Elmondom mit néztek. Minden kapcsolható dolognak működnie kell, (duda, lámpák, féklámpák, indexek, stb) az alváz és a motor számot megnézik de ezt is úgy hogy te keresed meg és olvasod le, az ember meg nézi mit csinálsz: Aztán fékpadon mérik a féket, egyszer teljesen le kell fékezni a mocit, majd pedig a képernyőn figyelve ha jól emlékszem 500newton-méter en kellett tartani a mutatót. És a végén be kellett mutatni az Eü csomagot, izzókészletet. Ennyi! Ja és 3170Ft volt, bár azt mondta az ember hogy emelkedni fog kicsit!

Hát már lejárt 18-án. :sad:
Nekem elöl corsa sárvédőindex van ami 5 watt a 23 helyett és igy villog mint a félőrült. Az baj lehet? meg nem is túl fényes a gyárihoz képest.
Tacsi köszi a felajánlást de messze lenne nekem elmenni egerig de azért kösszi szépen. Viszont tudnak adni kölcsön k4-5 gyári dobot az jó rá?
Előre is köszi
User avatar
lacibacsi
Posts: 51
Joined: 2007.02.22. 12:02
Location: Pécel

Post by lacibacsi »

Januárban voltam vizsgáztatni a Busát és a haverom ZX12-es ét. Hivatalos helyen közlekedési főfelügyelet, még be sem kellett indítani! Elmondom mit néztek. Minden kapcsolható dolognak működnie kell, (duda, lámpák, féklámpák, indexek, stb) az alváz és a motor számot megnézik de ezt is úgy hogy te keresed meg és olvasod le, az ember meg nézi mit csinálsz: Aztán fékpadon mérik a féket, egyszer teljesen le kell fékezni a mocit, majd pedig a képernyőn figyelve ha jól emlékszem 500newton-méter en kellett tartani a mutatót. És a végén be kellett mutatni az Eü csomagot, izzókészletet. Ennyi! Ja és 3170Ft volt, bár azt mondta az ember hogy emelkedni fog kicsit!
Szabi
A legjobban gyorsuló Sv-s
Posts: 620
Joined: 2007.02.21. 10:27
Location: Nyergesújfalu

Post by Szabi »

Atika wrote:Akinek kell segítség műszaki vizsgában, Budapesten tudok. Hivjon a 30/5850772 számon. Két tükör legyen rajta meg index, a többi nem számít.
Ez autóra és motorra egyárnt vonatkozik??? :cool:
A fájdalom barát! Jelzi, hogy még élsz...

Sv. 650 S
User avatar
Atika
Posts: 898
Joined: 2007.02.21. 20:10
Motorom: GSXR1000 K4
Location: Újpest

Post by Atika »

Akinek kell segítség műszaki vizsgában, Budapesten tudok. Hivjon a 30/5850772 számon. Két tükör legyen rajta meg index, a többi nem számít.
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Post by ddt500 »

Pálesz wrote:Hali.
Nem tudtok valami jó trükköt amivel le lehet halkítani a dobot ,műszakira?
Sajna a gyári nincs meg.
Tudtommal van olyan hely ahol be sem kell indítani. Asszem a sportmotor.hu-n két busás fazon egyszerre ment műszakira és tologatták a motorokat. Az egyiket azért nem engedték át rögtön mert nem volt eü csomagja.
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Post by nylontacsko »

Pálesz wrote:Hali.
Nem tudtok valami jó trükköt amivel le lehet halkítani a dobot ,műszakira?
Sajna a gyári nincs meg.
Mikor mész vizsgára?
Mert ha kell tudok egyet kölcsön adni.
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
User avatar
Pálesz
Posts: 1305
Joined: 2007.02.21. 15:57
Motorom: GSXR 1000k6
Itt motorozok: Többnyire közút
Location: Seregélyes

Post by Pálesz »

Hali.
Nem tudtok valami jó trükköt amivel le lehet halkítani a dobot ,műszakira?
Sajna a gyári nincs meg.
User avatar
Bécus
Posts: 235
Joined: 2007.02.21. 14:03
Location: Budapest - Kaposvár, 750 K6
Contact:

Post by Bécus »

balagee wrote:MI a baj a gyarival? A k6 ugy jo ahogy van. A k4/5 600/750 dob egyreszt randa volt meg tul halk. Ertheto a csere. De a k6/7 600/750 teljesen zsir.
Angyalom, nem figyelmesen óvastad el amit írtam :) Nekem is teccik a gyári, csak kérdeztem..
Az a baj a szöszi vezetõkkel, hogy ha jobbra indexelnek, akkor sem lehet
biztosra venni, hogy balra kanyarodnak!
User avatar
Kenyér
Posts: 2848
Joined: 2007.02.22. 20:16
Motorom: eReSzVú Mille 03
Itt motorozok: Mindehol
Köridő(k): ering1:18,9
Location: Albertirsa
Contact:

Post by Kenyér »

Én meg számítógépeket rakok össze. Igény szerint :cool:
p4 55e-től :roll:
Nagyszívás az önreklám? :shock:
Nemsoká kész a rendes weboldalam is :cool:
http://www.rsvforum.com
"az hogy hülye vagy,és nem értenek meg,nem jelenti azt,hogy művész vagy!"
User avatar
RB26DET
Posts: 2965
Joined: 2007.02.21. 21:04
Motorom: K7 600
Itt motorozok: Pálya
Location: Tát-Sárisáp

Post by RB26DET »

Image
Massino
Posts: 418
Joined: 2007.02.22. 08:47

Post by Massino »

Tényleg Tacsi készen van a géped? Neked volt valami olyasmi ha jól emlékszem hogy elfordult egy gyűrű az egyik dugón.
User avatar
Melasz
A túraszakosztályos
Posts: 1133
Joined: 2007.02.21. 13:03
Itt motorozok: közút
Location: Eger - BMW R1100S Boxer Cup

Post by Melasz »

Nekem tetszett a Mátrapovicsod hangja is! Másfél kilométerről tudtuk, hogy jössz valahol:
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

nylontacsko wrote:
viking wrote:
Egy K7-es Yoshimura titán rendszerrel? :twisted:
Annyit cseszegetsz vele, má' tényleg megveszem neked :smt098
HALLOTTÁTOK!!!
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Post by nylontacsko »

viking wrote:
nylontacsko wrote:...a Gábor aszongya, hogy jobb lesz az öblítés is, illetve emel ugyibár a teljesítményen is vajhmi keveset. Optikailag meg jól néz ki. Mi kellhet még? :roll: :lol:
Egy K7-es Yoshimura titán rendszerrel? :twisted:
Annyit cseszegetsz vele, má' tényleg megveszem neked :smt098
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
Post Reply

Return to “Minden ami egy GsxR-el kapcsolatos lehet”