Kipufogók

Típusok, jellemzők, alkatrészek, technika

Moderators: ddt500, viking

Post Reply
User avatar
Kenyér
Posts: 2848
Joined: 2007.02.22. 20:16
Motorom: eReSzVú Mille 03
Itt motorozok: Mindehol
Köridő(k): ering1:18,9
Location: Albertirsa
Contact:

Post by Kenyér »

viking wrote:
Kenyér wrote:Nekem egy finster van fenn, de azon kívül,hogy morcosabb a hangja, és szépen köpi a lángokat, semmi különbséget nem vettem még észre :lol:
Vagy egy nagy pancser vagyok... vagy már fennvan 2 éve, és elfelejtettem milyen volt előtte... Mennyi hülye kérdés :lol:
Nemiszok többet :???:
Direkt gixxerhez gyártott (Yoshi-Akra-Bódis) cuccokról beszéltünk.
Ha az össze van lőve padon, kizárt, hogy ne legyen jobb a gyárinál.

Ha köpi a lángokat, tuti nincs jól beállítva.
http://www.kepfeltoltes.hu/view/061222/ ... es.hu_.jpg
Néztem a képet, és agyaltam... kilehetett az a pancser, aki belőtte a rendszert :twisted:
http://www.rsvforum.com
"az hogy hülye vagy,és nem értenek meg,nem jelenti azt,hogy művész vagy!"
User avatar
RB26DET
Posts: 2965
Joined: 2007.02.21. 21:04
Motorom: K7 600
Itt motorozok: Pálya
Location: Tát-Sárisáp

Post by RB26DET »

Pálesz wrote:Én pedig a dobot összekötő bilincset keresek.
Van valakinek ilyen esetleg Bérczi Jani?
Vagy ötlet h hol lehet venni?
Előre is kössz
egy kép róla:
http://kepfeltoltes.hu/070303/Image222_ ... es.hu_.jpg
Megkérdem a lézervágos haveromat jövö héten és ha tud vágni 0,5-ös rozsdamentes lemezt akkor szerencséd van :wink:
Ha igen akkor csupán annyit kell tenned,hogy lefúrod a szegecseket és eljuttatod hozzám a lemezkét :wink:
Image
User avatar
Pálesz
Posts: 1305
Joined: 2007.02.21. 15:57
Motorom: GSXR 1000k6
Itt motorozok: Többnyire közút
Location: Seregélyes

Post by Pálesz »

Én pedig a dobot összekötő bilincset keresek.
Van valakinek ilyen esetleg Bérczi Jani?
Vagy ötlet h hol lehet venni?
Előre is kössz
egy kép róla:
http://kepfeltoltes.hu/070303/Image222_ ... es.hu_.jpg
User avatar
lacibacsi
Posts: 51
Joined: 2007.02.22. 12:02
Location: Pécel

Post by lacibacsi »

Keresek kipufogó felfogató bilincs alá 2db gumit. Az alá a bilincs alá ami a lábtartóhoz rögzíti a dobot! Ovál dobhoz kellene. Itt jól látható http://w1.bikepics.com/pics/2005%5C09%5 ... 7-full.jpg
Adjatok tippeket hol lehetne beszerezni, esetleg van valakinek, aki el ajándékozná, illetve eladná! Kösz! Ha esetleg itt zavarna, akkor bocs és töröljétek!
Szabi
A legjobban gyorsuló Sv-s
Posts: 620
Joined: 2007.02.21. 10:27
Location: Nyergesújfalu

Post by Szabi »

Igaz az enyém nem gixxer, hanem Sv. de én nagyon megéreztem a változást amikor dobot cseréltem...
Első körben egy Bérczi Jani féle dob kerűlt rá, már attól jobb és erősebb.

Aztán kapott egy komplett Akra-renmdszert, na az még hozott rajta, megint csak érezhetően...

Az elektronika nem lett piszkálva és sportszűrő sincs benne...
A fájdalom barát! Jelzi, hogy még élsz...

Sv. 650 S
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Kenyér wrote:Nekem egy finster van fenn, de azon kívül,hogy morcosabb a hangja, és szépen köpi a lángokat, semmi különbséget nem vettem még észre :lol:
Vagy egy nagy pancser vagyok... vagy már fennvan 2 éve, és elfelejtettem milyen volt előtte... Mennyi hülye kérdés :lol:
Nemiszok többet :???:
Direkt gixxerhez gyártott (Yoshi-Akra-Bódis) cuccokról beszéltünk.
Ha az össze van lőve padon, kizárt, hogy ne legyen jobb a gyárinál.

Ha köpi a lángokat, tuti nincs jól beállítva.
Last edited by viking on 2007.03.03. 08:54, edited 1 time in total.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
Kenyér
Posts: 2848
Joined: 2007.02.22. 20:16
Motorom: eReSzVú Mille 03
Itt motorozok: Mindehol
Köridő(k): ering1:18,9
Location: Albertirsa
Contact:

Post by Kenyér »

Nekem egy finster van fenn, de azon kívül,hogy morcosabb a hangja, és szépen köpi a lángokat, semmi különbséget nem vettem még észre :lol:
Vagy egy nagy pancser vagyok... vagy már fennvan 2 éve, és elfelejtettem milyen volt előtte... Mennyi hülye kérdés :lol:
Nemiszok többet :???:
http://www.rsvforum.com
"az hogy hülye vagy,és nem értenek meg,nem jelenti azt,hogy művész vagy!"
User avatar
pezoo
Posts: 734
Joined: 2007.02.21. 21:26
Location: Budapest K2 1000

Post by pezoo »

miért 50km/h -ig gyorsulunk? :twisted: :lol:
User avatar
Anthony Soprano
Posts: 973
Joined: 2007.02.21. 10:17
Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
Location: tér-idő kontinuum

Post by Anthony Soprano »

Bérczi Jani wrote:
domino wrote: Ha már dobot cserél az ember ne csak a hangja legyen nagy hanem egy kicsit lökjön a ménesen is szerintem
Ezzel nem értek 1-et.Szerintem az a 3-4 lóerő amit egy komolyabb dob hozhat,nem éri meg a ráforditott összeget.
Peti s-nek Egrus dob van,H Norbinak(haverom)Yoshi rendszer+légszűrő hozzáhangolva és semmivel sem megy jobban a motorja :idea:
Mindkét motor K3-4 1000.
Szerintem csúcsteljesítményben jobb a rendszer!Kizárt hogy egy dobnál ne legyen jobb.Az tény hogy városban illetve amire mi használjuk arra jobb egy dob, mert a rendszer előnyei talán csak pályán érzékelhetőek.
Tehát az hogy a két K3 között nincs különbség az lehetséges, mert utcán nem használjuk a csúcslóerőt...ugyanis én akkor nem is tudnék váltani városban! :lol:
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Össze kéne állíttatni valami mesterrel.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
RB26DET
Posts: 2965
Joined: 2007.02.21. 21:04
Motorom: K7 600
Itt motorozok: Pálya
Location: Tát-Sárisáp

Post by RB26DET »

Melasz wrote:Nem éreztem gyengébbnek.
Egyik haver a K6 1000-re Yoshit rakott Ö azt mondja alul gyengébb let egy hajszállal.
Image
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Nekem középtartományban sokkal jobban ugrik mint szériakorában.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
Melasz
A túraszakosztályos
Posts: 1133
Joined: 2007.02.21. 13:03
Itt motorozok: közút
Location: Eger - BMW R1100S Boxer Cup

Post by Melasz »

Nem éreztem gyengébbnek.
User avatar
RB26DET
Posts: 2965
Joined: 2007.02.21. 21:04
Motorom: K7 600
Itt motorozok: Pálya
Location: Tát-Sárisáp

Post by RB26DET »

Melasz wrote:Én az Akra dobot elsősorban a design miatt tetettem fel- a rendszer nem jöhetett szóba az ár miatt 500 felett- , de a nyomatékon lehet érezni a különbséget, különösen alul.
Hogy, gyengébb?
Image
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Nézzetek meg egy összehasonlító görbét.
Azzal egyetértek, hogy egy modern sportmotornál nem számít a csúcsteljesítményben 2-3 lóerő, de a középtartományban 10 viszont nagyon is.
Egy jól összehangolt rendszernél sokkal egyenletesebbé válik a teljesítményleadás.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Post Reply

Return to “Minden ami egy GsxR-el kapcsolatos lehet”