Kipufogók
Van erre valami hivatalos formula mennyit kell villannia! Én nem kockáztatnám a hivatalos helyeket a helyedben, vagy állítsd vissza közel eedetire ha lehetséges. És még valamiért dobták elsőre vissza a haverom kawáját, nem volt meg a prizma a rendszám alatt hátul, mert le volt vágva a sárvédője. El kellett mennie beszereznie egyet. Tehát hátul valahol legyen macskaszem! :)
- Pálesz
- Posts: 1305
- Joined: 2007.02.21. 15:57
- Motorom: GSXR 1000k6
- Itt motorozok: Többnyire közút
- Location: Seregélyes
lacibacsi wrote:Januárban voltam vizsgáztatni a Busát és a haverom ZX12-es ét. Hivatalos helyen közlekedési főfelügyelet, még be sem kellett indítani! Elmondom mit néztek. Minden kapcsolható dolognak működnie kell, (duda, lámpák, féklámpák, indexek, stb) az alváz és a motor számot megnézik de ezt is úgy hogy te keresed meg és olvasod le, az ember meg nézi mit csinálsz: Aztán fékpadon mérik a féket, egyszer teljesen le kell fékezni a mocit, majd pedig a képernyőn figyelve ha jól emlékszem 500newton-méter en kellett tartani a mutatót. És a végén be kellett mutatni az Eü csomagot, izzókészletet. Ennyi! Ja és 3170Ft volt, bár azt mondta az ember hogy emelkedni fog kicsit!
Hát már lejárt 18-án.
Nekem elöl corsa sárvédőindex van ami 5 watt a 23 helyett és igy villog mint a félőrült. Az baj lehet? meg nem is túl fényes a gyárihoz képest.
Tacsi köszi a felajánlást de messze lenne nekem elmenni egerig de azért kösszi szépen. Viszont tudnak adni kölcsön k4-5 gyári dobot az jó rá?
Előre is köszi
Januárban voltam vizsgáztatni a Busát és a haverom ZX12-es ét. Hivatalos helyen közlekedési főfelügyelet, még be sem kellett indítani! Elmondom mit néztek. Minden kapcsolható dolognak működnie kell, (duda, lámpák, féklámpák, indexek, stb) az alváz és a motor számot megnézik de ezt is úgy hogy te keresed meg és olvasod le, az ember meg nézi mit csinálsz: Aztán fékpadon mérik a féket, egyszer teljesen le kell fékezni a mocit, majd pedig a képernyőn figyelve ha jól emlékszem 500newton-méter en kellett tartani a mutatót. És a végén be kellett mutatni az Eü csomagot, izzókészletet. Ennyi! Ja és 3170Ft volt, bár azt mondta az ember hogy emelkedni fog kicsit!
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39088
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Tudtommal van olyan hely ahol be sem kell indítani. Asszem a sportmotor.hu-n két busás fazon egyszerre ment műszakira és tologatták a motorokat. Az egyiket azért nem engedték át rögtön mert nem volt eü csomagja.Pálesz wrote:Hali.
Nem tudtok valami jó trükköt amivel le lehet halkítani a dobot ,műszakira?
Sajna a gyári nincs meg.
- nylontacsko
- Megélhetési síugró
- Posts: 19654
- Joined: 2007.02.20. 23:45
- Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
- Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
- Location: Győr
Angyalom, nem figyelmesen óvastad el amit írtam :) Nekem is teccik a gyári, csak kérdeztem..balagee wrote:MI a baj a gyarival? A k6 ugy jo ahogy van. A k4/5 600/750 dob egyreszt randa volt meg tul halk. Ertheto a csere. De a k6/7 600/750 teljesen zsir.
Az a baj a szöszi vezetõkkel, hogy ha jobbra indexelnek, akkor sem lehet
biztosra venni, hogy balra kanyarodnak!
biztosra venni, hogy balra kanyarodnak!
- Kenyér
- Posts: 2848
- Joined: 2007.02.22. 20:16
- Motorom: eReSzVú Mille 03
- Itt motorozok: Mindehol
- Köridő(k): ering1:18,9
- Location: Albertirsa
- Contact:
Én meg számítógépeket rakok össze. Igény szerint
p4 55e-től
Nagyszívás az önreklám?
Nemsoká kész a rendes weboldalam is
p4 55e-től
Nagyszívás az önreklám?
Nemsoká kész a rendes weboldalam is
http://www.rsvforum.com
"az hogy hülye vagy,és nem értenek meg,nem jelenti azt,hogy művész vagy!"
"az hogy hülye vagy,és nem értenek meg,nem jelenti azt,hogy művész vagy!"
- RB26DET
- Posts: 2965
- Joined: 2007.02.21. 21:04
- Motorom: K7 600
- Itt motorozok: Pálya
- Location: Tát-Sárisáp
Emberek ilyet tudok gyártani.40000ft.Inox-polirozott.
http://kepfeltoltes.hu/view/070222/DSC0 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/070222/DSC0 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/070222/DSC0 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/070222/DSC0 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/070222/DSC0 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/070222/DSC0 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/070222/DSC0 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/070222/DSC0 ... es.hu_.jpg
- viking
- Site Admin
- Posts: 42216
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
HALLOTTÁTOK!!!nylontacsko wrote:Annyit cseszegetsz vele, má' tényleg megveszem nekedviking wrote:
Egy K7-es Yoshimura titán rendszerrel?
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- nylontacsko
- Megélhetési síugró
- Posts: 19654
- Joined: 2007.02.20. 23:45
- Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
- Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
- Location: Győr