Elektronikai okosságok
Esztergomban a csunderlik Csabi mennyiért csinálja az elektronikaátírást?
Az egyik haveromnak ott csinálták a 600-as K4-esét és azóta nincs rendes alapjárat. Ingadozik eléggé. Visszavitte, de azt mondták, hogy nem tudnak mit kezdeni vele...
Amúgy a Párdiék is úgy írják az elektrónikát, hogy nem állnak padra vele.
Persze az a biztos, ha meg van mérve.
Az egyik haveromnak ott csinálták a 600-as K4-esét és azóta nincs rendes alapjárat. Ingadozik eléggé. Visszavitte, de azt mondták, hogy nem tudnak mit kezdeni vele...
Amúgy a Párdiék is úgy írják az elektrónikát, hogy nem állnak padra vele.
Persze az a biztos, ha meg van mérve.
A fájdalom barát! Jelzi, hogy még élsz...
Sv. 650 S
Sv. 650 S
Ez tök igaz!Vannak előre írt programok adott kittekre(Pl.:SV1000+K&N+Arrow slip-on).Ezt rárakja,biztos egy jó közelit kapsz,csak ezt lehet még finomítani .Akkor kell a pad!csülök wrote:Fel tudja az embered fújni a gumit tapintásra 2,2-re? Ha igen, bátran add oda neki az elektronikát is. Kb. hasonló a feladat.
Utoljára Sámsonon állítottam karburátort az alapján, hogy hogyan szól a motor meg mennyire kormos a kipufogó. Oda jó volt.
Fentiek alól kvázi kivétel, ha egy konkrét típushoz konkrét felszereltséggel (ami olyan mint a tiéd) már van neki lementve padról beállított gyújtás- és injektortérkép. De tökéletes akkor sem lehet, inden motor más és az csak padon derül ki.
Fel tudja az embered fújni a gumit tapintásra 2,2-re? Ha igen, bátran add oda neki az elektronikát is. Kb. hasonló a feladat.
Utoljára Sámsonon állítottam karburátort az alapján, hogy hogyan szól a motor meg mennyire kormos a kipufogó. Oda jó volt.
Fentiek alól kvázi kivétel, ha egy konkrét típushoz konkrét felszereltséggel (ami olyan mint a tiéd) már van neki lementve padról beállított gyújtás- és injektortérkép. De tökéletes akkor sem lehet, inden motor más és az csak padon derül ki.
Utoljára Sámsonon állítottam karburátort az alapján, hogy hogyan szól a motor meg mennyire kormos a kipufogó. Oda jó volt.
Fentiek alól kvázi kivétel, ha egy konkrét típushoz konkrét felszereltséggel (ami olyan mint a tiéd) már van neki lementve padról beállított gyújtás- és injektortérkép. De tökéletes akkor sem lehet, inden motor más és az csak padon derül ki.
Szerintetek lehet elektronikát írni jól, anélkűl, hogy padra állnék a géppel...?
Akitől vettem a sportlégszűrőt, a blackmotorosnál dolgozik és írnak elektronikát is. Felajánlottam nekem hogy megírja...
Pad helyett marad(na) a sima mezei próbálgatás...bár már írt párat, szal ért hozzá...
Hát nem is tudom...
Akitől vettem a sportlégszűrőt, a blackmotorosnál dolgozik és írnak elektronikát is. Felajánlottam nekem hogy megírja...
Pad helyett marad(na) a sima mezei próbálgatás...bár már írt párat, szal ért hozzá...
Hát nem is tudom...
A fájdalom barát! Jelzi, hogy még élsz...
Sv. 650 S
Sv. 650 S
Visszafelé majdnem :) .Előtte mostam le a motort is,lehet vmi vizet kaphatott,vagy vmi szmötyit beszippantott :) .Csoda wrote:Nemlehet hogy elfogyott a bezin? :)pezoo wrote:Tegnap a nagy melegben mentem ki a városból.Városon kívül egy szerpentínes hűvösebb részen 2x is megtorpant a motorom,majd mikor késöbb megálltam nem is akart beindulni.Tomi azt mondta dús a keverékem alul azért nem akar melegen indulni,ami be is jött ,mert kicsit vártam és simán beindult,de a megtorpanás a kanyargóban ijesztő volt ,mert pont egy pillanatra vette csak el a gázt és ha ez forszírozott tempóban van akkor bukta.Tamás azt mondta valószínű ammikor belőtték az elektronikát akkor ott volt 25 fok,tegnap meg 33.Most melegben ilyeneket kell hogy csináljon a gép?Amúgy ilyet idáig nem csinált és hazafelé sem volt gond.
Nemlehet hogy elfogyott a bezin? :)pezoo wrote:Tegnap a nagy melegben mentem ki a városból.Városon kívül egy szerpentínes hűvösebb részen 2x is megtorpant a motorom,majd mikor késöbb megálltam nem is akart beindulni.Tomi azt mondta dús a keverékem alul azért nem akar melegen indulni,ami be is jött ,mert kicsit vártam és simán beindult,de a megtorpanás a kanyargóban ijesztő volt ,mert pont egy pillanatra vette csak el a gázt és ha ez forszírozott tempóban van akkor bukta.Tamás azt mondta valószínű ammikor belőtték az elektronikát akkor ott volt 25 fok,tegnap meg 33.Most melegben ilyeneket kell hogy csináljon a gép?Amúgy ilyet idáig nem csinált és hazafelé sem volt gond.
----------
GSX-R 1000
GSX-R 1000
Tegnap a nagy melegben mentem ki a városból.Városon kívül egy szerpentínes hűvösebb részen 2x is megtorpant a motorom,majd mikor késöbb megálltam nem is akart beindulni.Tomi azt mondta dús a keverékem alul azért nem akar melegen indulni,ami be is jött ,mert kicsit vártam és simán beindult,de a megtorpanás a kanyargóban ijesztő volt ,mert pont egy pillanatra vette csak el a gázt és ha ez forszírozott tempóban van akkor bukta.Tamás azt mondta valószínű ammikor belőtték az elektronikát akkor ott volt 25 fok,tegnap meg 33.Most melegben ilyeneket kell hogy csináljon a gép?Amúgy ilyet idáig nem csinált és hazafelé sem volt gond.
- Ricco
- Posts: 214
- Joined: 2007.03.04. 17:58
- Motorom: GSX-R 1000 K6
- Itt motorozok: pááálya
- Location: versenypályák környéke
K2 600-ra gondolsz? Ahhoz is van. De kb ugyanez.Pálesz wrote:Nekem az utolsó 3-4 gurulásnál egy idő után mindig felvillant az F1 lámpám. De amikor leállítottam a motort majd ujraindítottam már nem világított. Akkor nincs nagy baj? Ez miért lehet?Ricco wrote:Ha kell még vami info szóljatok
Régebbi gixerhez nincs véletlen ilyen hibakód listád?
Ha felvillan az FI és újraindítás után már nem világít, akkor egyik szenzor kihagyott egy "ütemet" az injektor rendszerben. A központi számítógép nem kapott meg valamilyen jelet, ami kell neki, de aztán utána újra megkapta. És amikor újból indítasz és átfutja a diagnosztikát, megint rendben a szenzor. Magyarul egyik érzékelő haldoklott, vagy lelazult a csatlakozója.
Nekem is ugyanez volt a K2-esemmel. Megvette a srác és 1 hétre rá bekakukkolt a beszívott levegőnyomás szenzor. 3500 Ft volt a csere és kb. 20 perc.
DDT500-nak:
a kiolvasást én elkényeztetett úrifiú módon a szervízes havernál oldottam meg (már ha kellett - eddig 1 alkalom)
Ki lehet házilag is, az ülés alatti 4 utas diagnosztikai csatlakozó valamelyik két ágát egy gémkapoccsal rövidre kell zárni és kész. De nem tudom pontosan melyik kettőt, ezért inkább ne próbáld ki.
GSX-R Forever