Elektronikai okosságok
- Gutti
- A pálya ördöge
- Posts: 1389
- Joined: 2007.02.21. 09:46
- Motorom: Sajnos nin-csen
- Itt motorozok: Álmomban
- Köridő(k): Roth-ring 21:02,365
- Location: Bp XVII Qubo 1.25 Multijet
- Contact:
Az özönvíz előtti mocikat szidni badar dolog volt a részedről, mivel a Kutyusnak is hasonló évjárata van meg sok másnak is , most mindenki rád fog gyúrniviking wrote: Kőkorszaki hétötvenessel, sörpocakkal, Komám?
Arra még gyúrj egy kicsit...
A sőrt azt nem is szeretem egyébként kockás a hasam a ...réteg alatt
A következő pályanapon a Viking alázást fogom gyakorolni Bérczi Jani hathatós segítségével szóval inkább neked kéne 1 kicsit gyúrni wazze
Pezoo, mennyibe fáj egy ilyen hangolás? Csak gixert hangol?
A csunderlik mennyiért csinálja a hangolást? Az közelebb van mint Gyöngyös...
Bár azt hallottam hogy a Kalivoda Imi az nagy mágus, legalábbis az Sv-t jól be tudja lőni...
Aztán van aki csak érzésre állít nem padon, pl. az anti a Párdiban...
A csunderlik mennyiért csinálja a hangolást? Az közelebb van mint Gyöngyös...
Bár azt hallottam hogy a Kalivoda Imi az nagy mágus, legalábbis az Sv-t jól be tudja lőni...
Aztán van aki csak érzésre állít nem padon, pl. az anti a Párdiban...
A fájdalom barát! Jelzi, hogy még élsz...
Sv. 650 S
Sv. 650 S
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Ezt mondtam én is annó, hogy a középtartományban lett sokkal élénkebb a nmotor, miután megkapta a rendszert és a behangolást.
Ahol a szériának a környezetvédelmi előírások fojtása miatt behorpad a nyomatékgörbéje, ott ez kisimította, sőt púpos lett.
Ahol a szériának a környezetvédelmi előírások fojtása miatt behorpad a nyomatékgörbéje, ott ez kisimította, sőt púpos lett.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Ezt nem tudtam,hogy ilyen jól állok pacikkal a k7-hez képest. :) Igazából az a megdöbbentő,hogy érzetre mennyire megváltozott a szekér.Most az avon van rajta a pad miatt és így botrány szarul fordul,de egyenesben.....!Alul3-8000-ig nagyot dobott rajta nagyon,fent jó volt idáig is de ott nem olyan szembeötlő a változás.viking wrote:Kőkorszaki hétötvenessel, sörpocakkal, Komám?Gutti wrote:Csinálhat akármit, úgy is lenyomjukpezoo wrote:Én vmi 173-ra émléxem neki.........Meg mosmá csalós papírkerekei izs vannak,szétáttéleztette,hogy ne lehessen összemérni a bajuszt
Arra még gyúrj egy kicsit...
Pezoo, gratulálok, a hátsó keréken 160 paci az nagyon komoly
A K7-es 164 egy olasz mérés szerint, a Fireblade 149!!!
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Kőkorszaki hétötvenessel, sörpocakkal, Komám?Gutti wrote:Csinálhat akármit, úgy is lenyomjukpezoo wrote:Én vmi 173-ra émléxem neki.........Meg mosmá csalós papírkerekei izs vannak,szétáttéleztette,hogy ne lehessen összemérni a bajuszt
Arra még gyúrj egy kicsit...
Pezoo, gratulálok, a hátsó keréken 160 paci az nagyon komoly
A K7-es 164 egy olasz mérés szerint, a Fireblade 149!!!
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Ja, emlékszem a GZA Kawájánál pl. egyáltalán nem mutatta a sebességet...Anthony Soprano wrote:Érdekes mert a speed box ami 1,,2,3 sebességben kiveszi a tiltást, egyedül csak Suzukiknál működik faszányosan, pl. kawáknál ha beteszed össze-vissza méri a sebességet.Megkergül a km óra.Van rá megoldás + műszerrel de elég komplikáltáá teszi. A Suzukiknak mivel jól sikerült az elektronikájuk ilyen gond nincsen.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39098
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
pezoo wrote:Ma bekerült a PCIIIr a motorba.Gyöngyösre mentem a Végh Janához,ahol kis késéssel de nekilátott a beállításnak.Mértünk az elején egyet(150.1le,keréken),mondta hogy ez jó értéknek számít csak ezt fent tudja és az alját majd nézzem meg mennyiket kell rácsavarni.Fülest feldobtuk és elindult a beállítás.10%-os gázállásig manuálisan állította,utána a mérőpad különböző gázállásoknál a kipufogógáz értékeiből autómatikusan beállított megfelelő értékeket.Én még nem láttam lángolni a kipufogómat,most úgy lőtte mintha muszáj lett volna.A telefonommal gyorsan mértem egy zajszintet,az 114dB-nél nem mutatott többet,de a fülvédőt nem bírtam levenni.A végén +10le és +10Nm lett az eredmény.A grafikont nem tudom berakni ,majd a melóhelyről talán.
Le:150.1=>160.6
Nm:105=>115
(veszteség a tengelyhez képest 11%)
Híjnye! Akkor erősebb lett mint a Vikingé!!!!
Ma bekerült a PCIIIr a motorba.Gyöngyösre mentem a Végh Janához,ahol kis késéssel de nekilátott a beállításnak.Mértünk az elején egyet(150.1le,keréken),mondta hogy ez jó értéknek számít csak ezt fent tudja és az alját majd nézzem meg mennyiket kell rácsavarni.Fülest feldobtuk és elindult a beállítás.10%-os gázállásig manuálisan állította,utána a mérőpad különböző gázállásoknál a kipufogógáz értékeiből autómatikusan beállított megfelelő értékeket.Én még nem láttam lángolni a kipufogómat,most úgy lőtte mintha muszáj lett volna.A telefonommal gyorsan mértem egy zajszintet,az 114dB-nél nem mutatott többet,de a fülvédőt nem bírtam levenni.A végén +10le és +10Nm lett az eredmény.A grafikont nem tudom berakni ,majd a melóhelyről talán.
Le:150.1=>160.6
Nm:105=>115
(veszteség a tengelyhez képest 11%)
Viszont érzetre olyan durva lett hogy hazafelé többször is belekiabáltam a sisakomba örömömben!Az a nyomatékcsúcs ami 8000-nél idáig kikatapultált az leköltözött 6000-hez és onnan még jócskán épül.Az alapjáratom most magasabb amit valószínű visszább csavarok,mert úgy maradt és van egy kis bizonytalanság,torpanás alapjárattól(1500-nál),de ezt ugye a legnehezebb belőni(ott kapott +25-30%-ot is),de 2000-től katapult lett .Vidámabban pörög fel és a gázreakció is megmaradt lágynak.
Le:150.1=>160.6
Nm:105=>115
(veszteség a tengelyhez képest 11%)
Viszont érzetre olyan durva lett hogy hazafelé többször is belekiabáltam a sisakomba örömömben!Az a nyomatékcsúcs ami 8000-nél idáig kikatapultált az leköltözött 6000-hez és onnan még jócskán épül.Az alapjáratom most magasabb amit valószínű visszább csavarok,mert úgy maradt és van egy kis bizonytalanság,torpanás alapjárattól(1500-nál),de ezt ugye a legnehezebb belőni(ott kapott +25-30%-ot is),de 2000-től katapult lett .Vidámabban pörög fel és a gázreakció is megmaradt lágynak.