Elektronikai okosságok

Típusok, jellemzők, alkatrészek, technika

Moderators: ddt500, viking

Post Reply
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Elektronikai okosságok

Post by ddt500 »

Pablo Escobar wrote:Már van, nem akarok venni. Csak nem tudom nagy gáznál (visszavétel nélkül) merjem-e használni.
Különben mi haszna lenne? :smt017
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
Pablo Escobar
Posts: 146
Joined: 2011.02.09. 18:09
Motorom: K5 EZREDES
Itt motorozok: hol itt-hol ott
Köridő(k): Nem voltam még sehol. De szeretnék
Location: Magyarország

Re: Elektronikai okosságok

Post by Pablo Escobar »

Már van, nem akarok venni. Csak nem tudom nagy gáznál (visszavétel nélkül) merjem-e használni.
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Elektronikai okosságok

Post by ddt500 »

Ez nem kérdés. A gyújtásmegszakítósat kell venni. :D
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Elektronikai okosságok

Post by viking »

Ott voltam, amikor beletette Brunekker motorjába.
Állati jó lett.
Tehát meg lehet csinálni rendesen.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Elektronikai okosságok

Post by ddt500 »

viking wrote:Majd a szaki megmondja a tutit, de nem egy gyorsváltót rakott már be :: gsxr :: -be, amik tökéletesen működtek.
A logika azt mondatná, hogy mivel a gyújtást szakítja meg, tökmindegy, hogy mit csinál az injektor, legfeljebb durran egyet.
Van egy olyan verziója azt hiszem ami az injektorokat buzerálja. :smt017
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Elektronikai okosságok

Post by viking »

Majd a szaki megmondja a tutit, de nem egy gyorsváltót rakott már be :: gsxr :: -be, amik tökéletesen működtek.
A logika azt mondatná, hogy mivel a gyújtást szakítja meg, tökmindegy, hogy mit csinál az injektor, legfeljebb durran egyet.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Elektronikai okosságok

Post by ddt500 »

Pablo Escobar wrote:Ago vagy bárki! Van jelentősége k5 1000 motoron a Dynojet gyorsváltónak. Mintha azt hallottam volna hogy dupla injektoros motoron nem lehet tökéletesen beállítani.
Gyújtásmegszakítósat kell venni nem injektorosat. :wink:
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
Pablo Escobar
Posts: 146
Joined: 2011.02.09. 18:09
Motorom: K5 EZREDES
Itt motorozok: hol itt-hol ott
Köridő(k): Nem voltam még sehol. De szeretnék
Location: Magyarország

Re: Elektronikai okosságok

Post by Pablo Escobar »

Ago vagy bárki! Van jelentősége k5 1000 motoron a Dynojet gyorsváltónak. Mintha azt hallottam volna hogy dupla injektoros motoron nem lehet tökéletesen beállítani.
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Elektronikai okosságok

Post by viking »

Igen.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
Pálesz
Posts: 1305
Joined: 2007.02.21. 15:57
Motorom: GSXR 1000k6
Itt motorozok: Többnyire közút
Location: Seregélyes

Re: Elektronikai okosságok

Post by Pálesz »

Ez vajon még a régi verzió lehet?:
http://www.kepesmotor.hu/elektronika_muszerfal/p556717
User avatar
Pálesz
Posts: 1305
Joined: 2007.02.21. 15:57
Motorom: GSXR 1000k6
Itt motorozok: Többnyire közút
Location: Seregélyes

Re: Elektronikai okosságok

Post by Pálesz »

ddt500 wrote:
Pálesz wrote:Nem tudja valaki, hogy a prop tech környezetvédelmi tiltás kiiktató meghagyja-e a gyári fokozatkijelzőt? Nem a fokozatkijelzős. Esetleg van vkinek tapasztalata?
Éppen tegnap beszéltem erről az Agóval. Az újak már igen. Azt mondta azzal tökéletesen működik a gyári fokozatkijelző.
köszi!
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Elektronikai okosságok

Post by ddt500 »

Pálesz wrote:Nem tudja valaki, hogy a prop tech környezetvédelmi tiltás kiiktató meghagyja-e a gyári fokozatkijelzőt? Nem a fokozatkijelzős. Esetleg van vkinek tapasztalata?
Éppen tegnap beszéltem erről az Agóval. Az újak már igen. Azt mondta azzal tökéletesen működik a gyári fokozatkijelző.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
Pálesz
Posts: 1305
Joined: 2007.02.21. 15:57
Motorom: GSXR 1000k6
Itt motorozok: Többnyire közút
Location: Seregélyes

Re: Elektronikai okosságok

Post by Pálesz »

Nem tudja valaki, hogy a prop tech környezetvédelmi tiltás kiiktató meghagyja-e a gyári fokozatkijelzőt? Nem a fokozatkijelzős. Esetleg van vkinek tapasztalata?
User avatar
logout
Posts: 42
Joined: 2010.04.26. 14:24
Motorom: GSX-R 750 K6

Re: Elektronikai okosságok

Post by logout »

Az akkumulátor töltése - Legfontosabb, hogy ne felejtse el az akkumulátorból kivett energiát mielőbb vissza is tölteni. Ha nem így tesz, akkor az elszulfátosodás beindul, amely a kapacitás és élettartam csökkenéséhez vezet. A gépjárművek generátora egyben akkumulátortöltő is és általában jól végzi a feladatát egészen addig, amíg az akkumulátort nem sütjük ki túlságosan. A generátor a mélykisütött akkumulátort rendszerint túltölti, ami megint csak nem tesz jót az akkunak. Általában egy mélykisütött indítóakkumulátort kb. tízszer tud a generátor újratölteni. Az akkumulátorok szeretik, ha megfelelő karakterisztika szerint töltik fel őket, különösen mélykisütött állapotukból. Ezt az optimális töltési karakterisztikát 3 lépcsős töltési karakterisztikának nevezzük. Ezt a karakterisztikát csak speciális processzorvezérelt akkumulátortöltők képesek nyújtani, ilyen töltőket egyáltalán nem vagy csak ritkán látni a barkácsáruházak polcain. Az első lépcső a teljes töltés (bulk charging), ahol az akkumulátor a kapacitásának kb. 80%-át visszanyeri a töltő maximális áramú és feszültségű töltése mellett. Amikor az akkumulátor feszültsége eléri a 14,4V-ot, elkezdődik a második lépcső, a kímélő töltés (absorption charge). Ilyenkor a töltőfeszültség állandó 14,4V-os értéken marad és a töltőáram folyamatosan csökken egészen addig, amíg az akkumulátor töltöttsége el nem éri a 98% körüli értéket. Itt elkezdődik a harmadik lépcső, a csepptöltés (float charging), amely kb. 13,4V-os töltőfeszültséggel és alacsony (többnyire 1 amper körüli) töltőárammal kímélve tölti az akkumulátort. Ezzel az utolsó lépcsővel az akkumulátor töltöttsége eléri vagy megközelíti a 100%-os értéket. A csepptöltés ideje alatt az akkumulátor nem melegszik és a töltöttségi szintje közel 100%-os marad hosszú idejű pihenés alatt is. Megjegyezzük, hogy bizonyos zselés vagy AGM akkumulátorok speciális töltési karakterisztikát igényelnek.
Post Reply

Return to “Minden ami egy GsxR-el kapcsolatos lehet”