Elektronikai okosságok

Típusok, jellemzők, alkatrészek, technika

Moderators: ddt500, viking

Post Reply
panyok
Posts: 3
Joined: 2011.10.17. 19:49
Motorom: GSX-R 750 K7
Itt motorozok: Kozut
Location: Irorszag

Re: Elektronikai okosságok

Post by panyok »

Sziasztok!
Akadt egy kis gondom a motorommal igy hozzatok fordulok!
Szoval egy Gsx-R 750 k7 boldog tulajdonosa vagyok (azaz csak voltam eddig) mert par napos parkolasok utan a muszerfalon inditaskor mindig megjelenik az F1 hibajel. Beindul megy gond egy szal sem, egeszen addig amig el nem eri a 104 fokot, ott neha neha beszaggat es elindul drasztikusan felfele a vizhofok.(tehat a ventillator nem kapcsol) Eddig a problemat lehetett kezelni azzal ha parszor beinditottam a motort utanna eltunt a hibajel. De aztan mindig vissza vissza ter! Menetkozben es tartos hasznalat soran sosem. Az ules alatt levo diagnosztikai csatit rovidre zartam, de az ondiagnosztika nem talalt hibat. Gondolkodok meg az injektorok sorjendjenek megcserelesen de ezt csak vegszukseg eseteben szeretnem elkovetni. (mivel eleg pepecselos melo).Kerlek azt ne irjatok hogy fordulj szervizbe mert ez sajnos foldrajzi helyzetemnel fogva nem kivitelezheto!(legkozelebbi kb 200 kilometer es erteni sem ertenek semmihez :smt021 ) Ezuton kernek minden forumozot hogy ha van vagy volt valakinek ilyen jellegu problemaja es sikerult megoldania, irja meg nekem a megoldast ide vagy az alabbi email cimre: panyok@freemail.hu
zoltánka
Posts: 2
Joined: 2011.08.02. 21:57

Re: Elektronikai okosságok

Post by zoltánka »

Dehogy!Kezdetektől az enyém a kicsi!Most kezdte el csinálni!Kicsit részletesebben:Nem mindig csinálja,kb minden 3.alkalommal,ahogy el éri a bizonyos fordulatot.Szóval 100le probléma kizárva!Levegőszűrő kitisztítva,üzemanyag szűrő szintén kitisztítva.Valami elektronikára gyanakszom.Elég baj ez nekem,mert bosszantó!Mindjárt vége a szezonnak,és itt szívok vele!Láncnak mi köze lehet hozzá? :wink:
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Elektronikai okosságok

Post by ddt500 »

Már a kezdetektől ezt csinálja? Mert ha igen és mindig pontosan ugyan ott áll meg és mindezt szép szabályosan teszi akkor lehetséges, hogy egy 100Le francia modellt fogtál ki. Forgalmival besétálsz egy Suzuki márkakereskedésbe és a motor/vázszám alapján meg kell tudni mondaniuk, hogy így van-e.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
Miller
Traktorszelidítő tangóharmonikás
Posts: 4026
Joined: 2007.03.29. 09:24
Motorom: Suzuki AN 400 K1

Re: Elektronikai okosságok

Post by Miller »

zoltánka wrote:Sziasztok!Gsxr600k6-som,14000-es fordulatot eléri és megtorpan!Miért lehet ez?
Kicsit elnagyolt a kérdés megfogalmazása, és a jelenség leírása is. Ezeket figyelembe véve az alábbiak közül bármi lehet, sőt még más is.
Gyertya, légszűrő, lánc, lánckerék, kuplung, injektor, gyújtás, gyári tiltás, elengeded a gázt, szembe szél :grin: .
zoltánka
Posts: 2
Joined: 2011.08.02. 21:57

Re: Elektronikai okosságok

Post by zoltánka »

Sziasztok!Gsxr600k6-som,14000-es fordulatot eléri és megtorpan!Miért lehet ez?
User avatar
k!ll3rcsöcs
Posts: 46
Joined: 2011.07.29. 09:13
Motorom: GSX-R 600 K1
Itt motorozok: még csak utcán
Location: Fényeslitke, Nyíregyháza, Budapest

Re: Elektronikai okosságok

Post by k!ll3rcsöcs »

Az mindenképp meglesz, 10 éves motor lévén ráfér.
User avatar
k!ll3rcsöcs
Posts: 46
Joined: 2011.07.29. 09:13
Motorom: GSX-R 600 K1
Itt motorozok: még csak utcán
Location: Fényeslitke, Nyíregyháza, Budapest

Re: Elektronikai okosságok

Post by k!ll3rcsöcs »

Sziasztok!
Bemérettük, szétszedtük, az állórészben leégett 2 tekercs. Szóval megy tekercselésre, és remélem, hogy a fesz. szabályzóval nem lesz gond, mert a szerelő szerint sanszos, hogy azzal is baj van.
User avatar
hapcika
Posts: 1046
Joined: 2007.07.03. 18:53
Itt motorozok: Fejér
Location: Tolna megye, Dunaföldvárvár
Contact:

Re: Elektronikai okosságok

Post by hapcika »

Nekem ugyanezeket a tüneteket csinálta.A feszszabályzóban volt a csatlakozó megolvadva.
Nézesd meg szerelővel,ne barkácsold!
"'220 felett,átértékeled, magadban a világot!"
Ne csak nézz, lássál is!
Árnyékot gyorsan?!
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Elektronikai okosságok

Post by viking »

Töltésed van?
Generátor vagy feszszab.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
k!ll3rcsöcs
Posts: 46
Joined: 2011.07.29. 09:13
Motorom: GSX-R 600 K1
Itt motorozok: még csak utcán
Location: Fényeslitke, Nyíregyháza, Budapest

Re: Elektronikai okosságok

Post by k!ll3rcsöcs »

Sziasztok!
Van nekem egy k1-es 600asom. 1 hete menet közben leállt alattam. Akksit leszívta, csak betolni tudtam. Akkor mások javaslatára vettem bele új akksit, viszont fél óra használat alatt az is lemerült. 5ezres fordulat alatt semmi nem müködik, még a gyújtás is kihagy, viszont felette minden rendben. Most már nyilvánvaló hogy töltésbajok vannak. De mi okozza ezt? Segítsetek. Köszi :)
Miller
Traktorszelidítő tangóharmonikás
Posts: 4026
Joined: 2007.03.29. 09:24
Motorom: Suzuki AN 400 K1

Re: Elektronikai okosságok

Post by Miller »

User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Elektronikai okosságok

Post by almano »

Pálesz wrote:Álmos
haverom 600rr-be meghalt a fesszabályzó. ha összedugom a kábelköteggel kivágja a főbiztit /30A/est az aksinál. elég kicserélni a feszabályzót, vagy ilyenkor a generátorral is lehet vmi?
Altalaban ok-okozati osszefugges van a ketto kozott, en jobbnalk latom ilyenkor mindkettot kicserelni.
Ki kell merni a generatort, es akkor talan kibujik a szog a zsakbol.
a 3 vezetek a generatorbol egymas kozott 0.5 Ohm korul kell lennie, es a test fele egyiknek sem lehet zart. HA ezek kozul valamelyik santit akkor a generator is biztosan gatya.
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
Pálesz
Posts: 1305
Joined: 2007.02.21. 15:57
Motorom: GSXR 1000k6
Itt motorozok: Többnyire közút
Location: Seregélyes

Re: Elektronikai okosságok

Post by Pálesz »

Álmos
haverom 600rr-be meghalt a fesszabályzó. ha összedugom a kábelköteggel kivágja a főbiztit /30A/est az aksinál. elég kicserélni a feszabályzót, vagy ilyenkor a generátorral is lehet vmi?
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Elektronikai okosságok

Post by ddt500 »

:smt006
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
Post Reply

Return to “Minden ami egy GsxR-el kapcsolatos lehet”