Elektronikai okosságok

Típusok, jellemzők, alkatrészek, technika

Moderators: ddt500, viking

Post Reply
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Ne szarozz, Power Commander-t bele!
Aztán vagy beindul, vagy nem...de ha igen, akkor nagggyon megy! :twisted:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Szabi
A legjobban gyorsuló Sv-s
Posts: 620
Joined: 2007.02.21. 10:27
Location: Nyergesújfalu

Post by Szabi »

Esztergomban a csunderlik Csabi mennyiért csinálja az elektronikaátírást?

Az egyik haveromnak ott csinálták a 600-as K4-esét és azóta nincs rendes alapjárat. Ingadozik eléggé. Visszavitte, de azt mondták, hogy nem tudnak mit kezdeni vele...

Amúgy a Párdiék is úgy írják az elektrónikát, hogy nem állnak padra vele.

Persze az a biztos, ha meg van mérve.
A fájdalom barát! Jelzi, hogy még élsz...

Sv. 650 S
User avatar
pezoo
Posts: 734
Joined: 2007.02.21. 21:26
Location: Budapest K2 1000

Post by pezoo »

csülök wrote:Fel tudja az embered fújni a gumit tapintásra 2,2-re? Ha igen, bátran add oda neki az elektronikát is. Kb. hasonló a feladat.
Utoljára Sámsonon állítottam karburátort az alapján, hogy hogyan szól a motor meg mennyire kormos a kipufogó. Oda jó volt.

Fentiek alól kvázi kivétel, ha egy konkrét típushoz konkrét felszereltséggel (ami olyan mint a tiéd) már van neki lementve padról beállított gyújtás- és injektortérkép. De tökéletes akkor sem lehet, inden motor más és az csak padon derül ki.
Ez tök igaz!Vannak előre írt programok adott kittekre(Pl.:SV1000+K&N+Arrow slip-on).Ezt rárakja,biztos egy jó közelit kapsz,csak ezt lehet még finomítani .Akkor kell a pad!
User avatar
csülök
Posts: 84
Joined: 2007.02.24. 17:09

Post by csülök »

Fel tudja az embered fújni a gumit tapintásra 2,2-re? Ha igen, bátran add oda neki az elektronikát is. Kb. hasonló a feladat.
Utoljára Sámsonon állítottam karburátort az alapján, hogy hogyan szól a motor meg mennyire kormos a kipufogó. Oda jó volt.

Fentiek alól kvázi kivétel, ha egy konkrét típushoz konkrét felszereltséggel (ami olyan mint a tiéd) már van neki lementve padról beállított gyújtás- és injektortérkép. De tökéletes akkor sem lehet, inden motor más és az csak padon derül ki.
Szabi
A legjobban gyorsuló Sv-s
Posts: 620
Joined: 2007.02.21. 10:27
Location: Nyergesújfalu

Post by Szabi »

Szerintetek lehet elektronikát írni jól, anélkűl, hogy padra állnék a géppel...?

Akitől vettem a sportlégszűrőt, a blackmotorosnál dolgozik és írnak elektronikát is. Felajánlottam nekem hogy megírja...

Pad helyett marad(na) a sima mezei próbálgatás...bár már írt párat, szal ért hozzá...

Hát nem is tudom... :roll:
A fájdalom barát! Jelzi, hogy még élsz...

Sv. 650 S
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Szokott segíteni. :wink:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
pezoo
Posts: 734
Joined: 2007.02.21. 21:26
Location: Budapest K2 1000

Post by pezoo »

erre gondolok én is,elég ha csak befújom zsírral a kapcsolónál?
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Tacsinak is volt ezzel gondja.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
Jako
Posts: 430
Joined: 2007.02.22. 15:35
Motorom: K3 1000
Itt motorozok: Közút/Pálya
Location: K3 1000

Post by Jako »

Oldal sztender nincs kimozogva, nem szorul? Lehet hogy neked se nyomja jól a megszakító kapcsolót. :wink:
Csak egy ötlet, tudod én ezzel szívtam :evil:
A motorozás élménye a legjobb dolog, ami egy férfivel történhet, nő nélkül...
User avatar
pezoo
Posts: 734
Joined: 2007.02.21. 21:26
Location: Budapest K2 1000

Post by pezoo »

Csoda wrote:
pezoo wrote:Tegnap a nagy melegben mentem ki a városból.Városon kívül egy szerpentínes hűvösebb részen 2x is megtorpant a motorom,majd mikor késöbb megálltam nem is akart beindulni.Tomi azt mondta dús a keverékem alul azért nem akar melegen indulni,ami be is jött ,mert kicsit vártam és simán beindult,de a megtorpanás a kanyargóban ijesztő volt ,mert pont egy pillanatra vette csak el a gázt és ha ez forszírozott tempóban van akkor bukta.Tamás azt mondta valószínű ammikor belőtték az elektronikát akkor ott volt 25 fok,tegnap meg 33.Most melegben ilyeneket kell hogy csináljon a gép?Amúgy ilyet idáig nem csinált és hazafelé sem volt gond.
Nemlehet hogy elfogyott a bezin? :)
Visszafelé majdnem :) .Előtte mostam le a motort is,lehet vmi vizet kaphatott,vagy vmi szmötyit beszippantott :) .
User avatar
Csoda
Posts: 681
Joined: 2007.03.25. 00:10
Itt motorozok: BP

Post by Csoda »

pezoo wrote:Tegnap a nagy melegben mentem ki a városból.Városon kívül egy szerpentínes hűvösebb részen 2x is megtorpant a motorom,majd mikor késöbb megálltam nem is akart beindulni.Tomi azt mondta dús a keverékem alul azért nem akar melegen indulni,ami be is jött ,mert kicsit vártam és simán beindult,de a megtorpanás a kanyargóban ijesztő volt ,mert pont egy pillanatra vette csak el a gázt és ha ez forszírozott tempóban van akkor bukta.Tamás azt mondta valószínű ammikor belőtték az elektronikát akkor ott volt 25 fok,tegnap meg 33.Most melegben ilyeneket kell hogy csináljon a gép?Amúgy ilyet idáig nem csinált és hazafelé sem volt gond.
Nemlehet hogy elfogyott a bezin? :)
----------
GSX-R 1000
User avatar
pezoo
Posts: 734
Joined: 2007.02.21. 21:26
Location: Budapest K2 1000

Post by pezoo »

Tegnap a nagy melegben mentem ki a városból.Városon kívül egy szerpentínes hűvösebb részen 2x is megtorpant a motorom,majd mikor késöbb megálltam nem is akart beindulni.Tomi azt mondta dús a keverékem alul azért nem akar melegen indulni,ami be is jött ,mert kicsit vártam és simán beindult,de a megtorpanás a kanyargóban ijesztő volt ,mert pont egy pillanatra vette csak el a gázt és ha ez forszírozott tempóban van akkor bukta.Tamás azt mondta valószínű ammikor belőtték az elektronikát akkor ott volt 25 fok,tegnap meg 33.Most melegben ilyeneket kell hogy csináljon a gép?Amúgy ilyet idáig nem csinált és hazafelé sem volt gond.
User avatar
Pálesz
Posts: 1305
Joined: 2007.02.21. 15:57
Motorom: GSXR 1000k6
Itt motorozok: Többnyire közút
Location: Seregélyes

Post by Pálesz »

Köszi már megijedtem h nagyobb a baj.
Lev001
Posts: 37
Joined: 2007.03.14. 08:00
Location: GSX-R 750 K6

Post by Lev001 »

thx.

piros-fehér valamint a fekete színű vezeték (k6 750) a kiolvasás
User avatar
Ricco
Posts: 214
Joined: 2007.03.04. 17:58
Motorom: GSX-R 1000 K6
Itt motorozok: pááálya
Location: versenypályák környéke

Post by Ricco »

Pálesz wrote:
Ricco wrote:Ha kell még vami info szóljatok :cool:
Nekem az utolsó 3-4 gurulásnál egy idő után mindig felvillant az F1 lámpám. De amikor leállítottam a motort majd ujraindítottam már nem világított. Akkor nincs nagy baj? Ez miért lehet?
Régebbi gixerhez nincs véletlen ilyen hibakód listád?
K2 600-ra gondolsz? Ahhoz is van. De kb ugyanez.

Ha felvillan az FI és újraindítás után már nem világít, akkor egyik szenzor kihagyott egy "ütemet" az injektor rendszerben. A központi számítógép nem kapott meg valamilyen jelet, ami kell neki, de aztán utána újra megkapta. És amikor újból indítasz és átfutja a diagnosztikát, megint rendben a szenzor. Magyarul egyik érzékelő haldoklott, vagy lelazult a csatlakozója.
Nekem is ugyanez volt a K2-esemmel. Megvette a srác és 1 hétre rá bekakukkolt a beszívott levegőnyomás szenzor. 3500 Ft volt a csere és kb. 20 perc.

DDT500-nak:
a kiolvasást én elkényeztetett úrifiú módon a szervízes havernál oldottam meg (már ha kellett - eddig 1 alkalom)
Ki lehet házilag is, az ülés alatti 4 utas diagnosztikai csatlakozó valamelyik két ágát egy gémkapoccsal rövidre kell zárni és kész. De nem tudom pontosan melyik kettőt, ezért inkább ne próbáld ki.
GSX-R Forever
Post Reply

Return to “Minden ami egy GsxR-el kapcsolatos lehet”