Elektronikai okosságok

Típusok, jellemzők, alkatrészek, technika

Moderators: ddt500, viking

Post Reply
User avatar
Pálesz
Posts: 1305
Joined: 2007.02.21. 15:57
Motorom: GSXR 1000k6
Itt motorozok: Többnyire közút
Location: Seregélyes

Re: Elektronikai okosságok

Post by Pálesz »

Meglett, csak le kell szedni hozzá az oldalidomot.
Na megyek szerelni azért köszi
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Elektronikai okosságok

Post by ddt500 »

Pálesz wrote:
ddt500 wrote:Vezetőülés alatt kis dobozban? :smt017
nem látom de megyek keresek még egy keveset, mielőtt kitépem a hajam
A Tizedesé kb. 8X3cm-es doboz benne vagy 5 biztosíték. Könnyű elnézni.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
Pálesz
Posts: 1305
Joined: 2007.02.21. 15:57
Motorom: GSXR 1000k6
Itt motorozok: Többnyire közút
Location: Seregélyes

Re: Elektronikai okosságok

Post by Pálesz »

ddt500 wrote:Vezetőülés alatt kis dobozban? :smt017
nem látom de megyek keresek még egy keveset, mielőtt kitépem a hajam
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Elektronikai okosságok

Post by ddt500 »

Vezetőülés alatt kis dobozban? :smt017
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
Pálesz
Posts: 1305
Joined: 2007.02.21. 15:57
Motorom: GSXR 1000k6
Itt motorozok: Többnyire közút
Location: Seregélyes

Re: Elektronikai okosságok

Post by Pálesz »

Nem tudja vki k5-6-ba hol a bánatba vannak a világítás biztosítékai? Meg ugy általába a biztosítékok?
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Elektronikai okosságok

Post by viking »

Csak és kizárólag a vakvéletlen műve lehet. :wink: :lol:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Elektronikai okosságok

Post by ddt500 »

Valamit mint ha jól mondtam volna. :lol:
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Elektronikai okosságok

Post by viking »

Köszönjük, így még én is értem. :grin:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
ago motors
Posts: 76
Joined: 2009.12.29. 18:35

Re: Elektronikai okosságok

Post by ago motors »

Próbálom rendbe rakni a dolgot.

Power Commander, illetve gyorsváltó.
A Power Commander III és V tudja (tudná) kezelni a gyorsváltást.
Ha csak a Power Commander van benne, akkor váltáskor nem a gyújtást, hanem az injektort kapcsolja le, mivel a Power Commander csak azzal van kapcsolatban.
Azokon a motorokon, amelyek egy injektor sorosak, azon működik ez a funkció. Azon a motorokon, amelyek két injektor sorosak, azokon nem működik ez a funkció tökéletesen, hiszen csak az alsó injektor sort zárja le gyorsváltáskor a Power Commander, viszont a felső injektor sor működik tovább, igy nem tehermentesíti a motort megfelelően. Ez az oka, hogy sok ember nem tudja miért bizonytalan a gyorsváltója.
Hungaroringrn ez főként a 2 kanyar elött és a -3 kanyar elött jön elő jelentősen, mivel ott még az is beleszól, hogy a pálya lefelé lejt...

Milyen megoldások vannak:
Power Commander IIIUSB:
Ha ez van a motorban, akkor kell hozzá egy Ignition Module (79.900HUF), ami vezérli a gyújtást és akkor már működni fog. Előny: lehet akkor előgyújtást is állítani Hátrány: motorspecifikus

Power Commander V:
Itt már két lehetőségünk is van. Vagy veszünk egy QEM (QuickShifter Extension Module), ami gyorsváltás közben lekapcsolja a felső injektort, vagy egy SFM (Secondary Fuel Module) ami nem csak lekapcsolni tudja, hanem még állítani is.
Persze itt is van lehetőség Ignition Modul beszerelésére is.

Ignition Quick Shifter:
Lehet belerakni mindentől független gyorsváltó rendszert. Ezek nem motorspecifikusak, lehet vinni át másik motorra is. Ebből több verzió is van nálunk úgy 125.000HUF-180.000HUF-ig.

Bazzaz Z-Fi TC:
Úgye ez a 3 az egyben dolog (injektor vezérlő, gyorsváltó, kipörgésgátló) itt a gyorsváltót a gyújtásmegszakításával vezérli.

Remélem válaszoltam mindenre....
AGO Motors Kft.
Approved Dynojet Tuning Center
Approved Bazzaz Tuning Center

1097 Budapest, Illatos út 9.
(+36 20) 5-AGO-AGO
info@agomotors.hu
http://www.agomotors.hu
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Elektronikai okosságok

Post by ddt500 »

Pablo Escobar wrote:Nem érné meg lecserélni a pc+qs-t egy fullos Bazzazra?
Pablo Escobar wrote:Kösz. A motoromon kívül se ingem, se gatyám
:smt017 Így nem. 220e a fullos Bazzaz. Ha a mostanit el tudod adni 100 körül akkor talán de pl. Agó azt mondta nekem, hogy egy csomó embernek mind a kettő benne van. A PC injektorvezérlésre, a Bazzaz meg a gyorsváltó és a TC miatt.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
Pablo Escobar
Posts: 146
Joined: 2011.02.09. 18:09
Motorom: K5 EZREDES
Itt motorozok: hol itt-hol ott
Köridő(k): Nem voltam még sehol. De szeretnék
Location: Magyarország

Re: Elektronikai okosságok

Post by Pablo Escobar »

Nem érné meg lecserélni a pc+qs-t egy fullos Bazzazra?
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Elektronikai okosságok

Post by ddt500 »

Pablo Escobar wrote:Kösz. A motoromon kívül se ingem, se gatyám
Majd jön Agó és útbaigazít.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
Pablo Escobar
Posts: 146
Joined: 2011.02.09. 18:09
Motorom: K5 EZREDES
Itt motorozok: hol itt-hol ott
Köridő(k): Nem voltam még sehol. De szeretnék
Location: Magyarország

Re: Elektronikai okosságok

Post by Pablo Escobar »

Kösz. A motoromon kívül se ingem, se gatyám
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Elektronikai okosságok

Post by ddt500 »

Egyébként pillanatok alatt kiderül, hogy jól működik-e. Ha rossz akkor nem tudsz váltani vagy nem lesz sima a váltás. Egy rossz váltástól meg nem láttam szétmenni váltót. Próba cseresznye. :wink:
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
Post Reply

Return to “Minden ami egy GsxR-el kapcsolatos lehet”