Elektronikai okosságok

Típusok, jellemzők, alkatrészek, technika

Moderators: ddt500, viking

Post Reply
User avatar
balagee
A Mentor
Posts: 3359
Joined: 2007.02.21. 11:05
Köridő(k): hring: 1:59:36
Contact:

Post by balagee »

Baze tudtam hogy nekemis kell PC3 :)
Majd ha mar kezd gyengulni a blokk a sok km miatt, rakok bele enis :cool:
Babetta forever!

On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
User avatar
Gutti
A pálya ördöge
Posts: 1389
Joined: 2007.02.21. 09:46
Motorom: Sajnos nin-csen
Itt motorozok: Álmomban
Köridő(k): Roth-ring 21:02,365
Location: Bp XVII Qubo 1.25 Multijet
Contact:

Post by Gutti »

viking wrote: Kőkorszaki hétötvenessel, sörpocakkal, Komám? :lol:
Arra még gyúrj egy kicsit...
Az özönvíz előtti mocikat szidni badar dolog volt a részedről, mivel a Kutyusnak is hasonló évjárata van meg sok másnak is , most mindenki rád fog gyúrni :roll:
A sőrt azt nem is szeretem :!: egyébként kockás a hasam a ...réteg alatt :idea:
A következő pályanapon a Viking alázást fogom gyakorolni Bérczi Jani hathatós segítségével :twisted: szóval inkább neked kéne 1 kicsit gyúrni wazze :grin:
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Szabi, asszem a Kalivoda most a Csiki-Begénél dolgozik a Pünkösdfürdőben.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Szabi
A legjobban gyorsuló Sv-s
Posts: 620
Joined: 2007.02.21. 10:27
Location: Nyergesújfalu

Post by Szabi »

Pezoo, mennyibe fáj egy ilyen hangolás? Csak gixert hangol?

A csunderlik mennyiért csinálja a hangolást? Az közelebb van mint Gyöngyös... :lol:

Bár azt hallottam hogy a Kalivoda Imi az nagy mágus, legalábbis az Sv-t jól be tudja lőni...

Aztán van aki csak érzésre állít nem padon, pl. az anti a Párdiban... :cool:
A fájdalom barát! Jelzi, hogy még élsz...

Sv. 650 S
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Ezt mondtam én is annó, hogy a középtartományban lett sokkal élénkebb a nmotor, miután megkapta a rendszert és a behangolást.
Ahol a szériának a környezetvédelmi előírások fojtása miatt behorpad a nyomatékgörbéje, ott ez kisimította, sőt púpos lett.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
pezoo
Posts: 734
Joined: 2007.02.21. 21:26
Location: Budapest K2 1000

Post by pezoo »

viking wrote:
Gutti wrote:
pezoo wrote:Én vmi 173-ra émléxem neki.........Meg mosmá csalós papírkerekei izs vannak,szétáttéleztette,hogy ne lehessen összemérni a bajuszt :twisted: :lol: :???:
Csinálhat akármit, úgy is lenyomjuk :roll: :grin:
Kőkorszaki hétötvenessel, sörpocakkal, Komám? :lol:
Arra még gyúrj egy kicsit...

Pezoo, gratulálok, a hátsó keréken 160 paci az nagyon komoly :!:
A K7-es 164 egy olasz mérés szerint, a Fireblade 149!!!
Ezt nem tudtam,hogy ilyen jól állok pacikkal a k7-hez képest. :) Igazából az a megdöbbentő,hogy érzetre mennyire megváltozott a szekér.Most az avon van rajta a pad miatt és így botrány szarul fordul,de egyenesben.....!Alul3-8000-ig nagyot dobott rajta nagyon,fent jó volt idáig is de ott nem olyan szembeötlő a változás.
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

1098S 145 volt hátsó keréken.
Teljesen korrektnek tűnnek az adatok.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Szabi
A legjobban gyorsuló Sv-s
Posts: 620
Joined: 2007.02.21. 10:27
Location: Nyergesújfalu

Post by Szabi »

Azok az olasz mérések...a duki meg az aprilia felé húznak... :cool:
A fájdalom barát! Jelzi, hogy még élsz...

Sv. 650 S
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Gutti wrote:
pezoo wrote:Én vmi 173-ra émléxem neki.........Meg mosmá csalós papírkerekei izs vannak,szétáttéleztette,hogy ne lehessen összemérni a bajuszt :twisted: :lol: :???:
Csinálhat akármit, úgy is lenyomjuk :roll: :grin:
Kőkorszaki hétötvenessel, sörpocakkal, Komám? :lol:
Arra még gyúrj egy kicsit...

Pezoo, gratulálok, a hátsó keréken 160 paci az nagyon komoly :!:
A K7-es 164 egy olasz mérés szerint, a Fireblade 149!!!
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
Atika
Posts: 898
Joined: 2007.02.21. 20:10
Motorom: GSXR1000 K4
Location: Újpest

Post by Atika »

Anthony Soprano wrote:Érdekes mert a speed box ami 1,,2,3 sebességben kiveszi a tiltást, egyedül csak Suzukiknál működik faszányosan, pl. kawáknál ha beteszed össze-vissza méri a sebességet.Megkergül a km óra.Van rá megoldás + műszerrel de elég komplikáltáá teszi. :roll: A Suzukiknak mivel jól sikerült az elektronikájuk ilyen gond nincsen. :lol: :lol: :cool:
Ja, emlékszem a GZA Kawájánál pl. egyáltalán nem mutatta a sebességet...
User avatar
pezoo
Posts: 734
Joined: 2007.02.21. 21:26
Location: Budapest K2 1000

Post by pezoo »

Legalább megpróbáljuk :wink: :lol:
User avatar
Gutti
A pálya ördöge
Posts: 1389
Joined: 2007.02.21. 09:46
Motorom: Sajnos nin-csen
Itt motorozok: Álmomban
Köridő(k): Roth-ring 21:02,365
Location: Bp XVII Qubo 1.25 Multijet
Contact:

Post by Gutti »

pezoo wrote:Én vmi 173-ra émléxem neki.........Meg mosmá csalós papírkerekei izs vannak,szétáttéleztette,hogy ne lehessen összemérni a bajuszt :twisted: :lol: :???:
Csinálhat akármit, úgy is lenyomjuk :roll: :grin:
User avatar
pezoo
Posts: 734
Joined: 2007.02.21. 21:26
Location: Budapest K2 1000

Post by pezoo »

Én vmi 173-ra émléxem neki.........Meg mosmá csalós papírkerekei izs vannak,szétáttéleztette,hogy ne lehessen összemérni a bajuszt :twisted: :lol: :???:
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Post by ddt500 »

pezoo wrote:Ma bekerült a PCIIIr a motorba.Gyöngyösre mentem a Végh Janához,ahol kis késéssel de nekilátott a beállításnak.Mértünk az elején egyet(150.1le,keréken),mondta hogy ez jó értéknek számít csak ezt fent tudja és az alját majd nézzem meg mennyiket kell rácsavarni.Fülest feldobtuk és elindult a beállítás.10%-os gázállásig manuálisan állította,utána a mérőpad különböző gázállásoknál a kipufogógáz értékeiből autómatikusan beállított megfelelő értékeket.Én még nem láttam lángolni a kipufogómat,most úgy lőtte mintha muszáj lett volna.A telefonommal gyorsan mértem egy zajszintet,az 114dB-nél nem mutatott többet,de a fülvédőt nem bírtam levenni.A végén +10le és +10Nm lett az eredmény.A grafikont nem tudom berakni ,majd a melóhelyről talán.
Le:150.1=>160.6
Nm:105=>115
(veszteség a tengelyhez képest 11%)

Híjnye! Akkor erősebb lett mint a Vikingé!!!! :shock: :grin: :twisted:
User avatar
pezoo
Posts: 734
Joined: 2007.02.21. 21:26
Location: Budapest K2 1000

Post by pezoo »

Ma bekerült a PCIIIr a motorba.Gyöngyösre mentem a Végh Janához,ahol kis késéssel de nekilátott a beállításnak.Mértünk az elején egyet(150.1le,keréken),mondta hogy ez jó értéknek számít csak ezt fent tudja és az alját majd nézzem meg mennyiket kell rácsavarni.Fülest feldobtuk és elindult a beállítás.10%-os gázállásig manuálisan állította,utána a mérőpad különböző gázállásoknál a kipufogógáz értékeiből autómatikusan beállított megfelelő értékeket.Én még nem láttam lángolni a kipufogómat,most úgy lőtte mintha muszáj lett volna.A telefonommal gyorsan mértem egy zajszintet,az 114dB-nél nem mutatott többet,de a fülvédőt nem bírtam levenni.A végén +10le és +10Nm lett az eredmény.A grafikont nem tudom berakni ,majd a melóhelyről talán.
Le:150.1=>160.6
Nm:105=>115
(veszteség a tengelyhez képest 11%)


Viszont érzetre olyan durva lett hogy hazafelé többször is belekiabáltam a sisakomba örömömben!Az a nyomatékcsúcs ami 8000-nél idáig kikatapultált az leköltözött 6000-hez és onnan még jócskán épül.Az alapjáratom most magasabb amit valószínű visszább csavarok,mert úgy maradt és van egy kis bizonytalanság,torpanás alapjárattól(1500-nál),de ezt ugye a legnehezebb belőni(ott kapott +25-30%-ot is),de 2000-től katapult lett :cool: .Vidámabban pörög fel és a gázreakció is megmaradt lágynak.
Post Reply

Return to “Minden ami egy GsxR-el kapcsolatos lehet”