Erőforrással kapcsolatos tuning
- viking
- Site Admin
- Posts: 42212
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Véleményem szerint a légszűrő-olajak összetétele gyártmánytól függetlenül hasonló, ezért jónak kell lennie az oldószernek is.
Maximum az adagolóban lehet különbség, ahogyan te is írtad.
Maximum az adagolóban lehet különbség, ahogyan te is írtad.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- RB26DET
- Posts: 2965
- Joined: 2007.02.21. 21:04
- Motorom: K7 600
- Itt motorozok: Pálya
- Location: Tát-Sárisáp
Talán ez a megfelelő topic
A BMC sportszűrő-mosó oldja a castrol szűrő-olajzó spray-ét?
A BMC-nek az olajzója nem pumpás,ezért elég szarul adagolható.
Sokszor több megy a kelleténél és ezért hamarabb eltömődik a szűrő.
A castrol-é viszont spray és frankón adagolható.
Van valakinek tapasztalata ez ügyben?
A BMC sportszűrő-mosó oldja a castrol szűrő-olajzó spray-ét?
A BMC-nek az olajzója nem pumpás,ezért elég szarul adagolható.
Sokszor több megy a kelleténél és ezért hamarabb eltömődik a szűrő.
A castrol-é viszont spray és frankón adagolható.
Van valakinek tapasztalata ez ügyben?
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39070
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Saját tapasztalat. A Thundercat a 30 000km-es lánccal 240-et ment óra szerint, az újjal meg kiakasztotta (255).csülök wrote:Nem annyira humor ez. Asszem KL-ék csináltak egy olyan mérést, ahol az R1-en egy tiszta retek öreg lánc volt, amiről soha nem tisztították le a szutykot, csak fújták. Ezzel mértek egyet, majd csere új lkáncra és lánckerékre, és megint mértek. 10LE körül volt a különbség. Azóta KL álláspontja az, hogy a legjobb price/performance mutatójú tutning a lánccsere.ddt500 wrote: Ezt nevezik humornak.
- Anthony Soprano
- Posts: 973
- Joined: 2007.02.21. 10:17
- Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
- Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
- Location: tér-idő kontinuum
Szervízkönyv szerint a Denso tökéletes. NGK CR9E Or DENSO U27ESR-N.....ez szerepel benne. Nem hiszem hogy a gyárban olyan gyertyatipust adnának meg amitől szarabb lenne és át kellene hozzá alakíttatni a motort!csülök wrote:Bár itt mindenkinek Suzukija van, azér azt tudni kell, hogy ilyen gyertyákhoz megfelelő teljesítményű gyujtóelektronika is kell. A 6-7 éves motoroknál ez nem evidencia. Oda becsavarsz egy ilyen gyertyát, még szarabb is lehet. Ahol CDI van (gyakorlatilag minden új versenygép), ahoz sanszosan jó.
Aki tanácsolta hogy Denso-t rakjak bele Ő mondta hogy teljesítményt növel, és én hiszek neki!De ha nem növel csak biztosabb szikrát ad mint az NGK nekem már az is jó.Minőségben állítólag sokkal jobb mint az NGK.Tehát ha KOMOLYSÁGOSAN közelítem meg a témát az 1-2LE az egy vicc, és természetesen szarok is rá, inkább a jobb minőségű gyertya volt a célom mint a LE tunying.csülök wrote:A +1-2LE-t hogyan mérted ki? Mérés után rögtön gyertyacsere és új mérés? Akkor OK. Ha mondjuk visszamentél a következő 7en, akkor a 1-2LE összejön könnyen abból is, hogy a láncodról már lejött a láncspré, stb.
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
Nem annyira humor ez. Asszem KL-ék csináltak egy olyan mérést, ahol az R1-en egy tiszta retek öreg lánc volt, amiről soha nem tisztították le a szutykot, csak fújták. Ezzel mértek egyet, majd csere új lkáncra és lánckerékre, és megint mértek. 10LE körül volt a különbség. Azóta KL álláspontja az, hogy a legjobb price/performance mutatójú tutning a lánccsere.ddt500 wrote: Ezt nevezik humornak.
Bár itt mindenkinek Suzukija van, azér azt tudni kell, hogy ilyen gyertyákhoz megfelelő teljesítményű gyujtóelektronika is kell. A 6-7 éves motoroknál ez nem evidencia. Oda becsavarsz egy ilyen gyertyát, még szarabb is lehet. Ahol CDI van (gyakorlatilag minden új versenygép), ahoz sanszosan jó.Anthony Soprano wrote:Denso racing spark plugs! Kész lett a motorom, és Denso-t tetettem bele...1-2 +LE
A +1-2LE-t hogyan mérted ki? Mérés után rögtön gyertyacsere és új mérés? Akkor OK. Ha mondjuk visszamentél a következő 7en, akkor a 1-2LE összejön könnyen abból is, hogy a láncodról már lejött a láncspré, stb.
- Anthony Soprano
- Posts: 973
- Joined: 2007.02.21. 10:17
- Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
- Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
- Location: tér-idő kontinuum
- Anthony Soprano
- Posts: 973
- Joined: 2007.02.21. 10:17
- Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
- Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
- Location: tér-idő kontinuum
- viking
- Site Admin
- Posts: 42212
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Erőforrással kapcsolatos tuning
Nosza!
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"