Erőforrással kapcsolatos tuning

Típusok, jellemzők, alkatrészek, technika

Moderators: ddt500, viking

Post Reply
User avatar
Blade_RRunner
C3PO
Posts: 442
Joined: 2012.04.17. 20:48
Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
Location: Medvefalva

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by Blade_RRunner »

Ez nem robbant fel: http://www.p1race.hu/hir/hungarikum_szu ... n_20140206

Márciusban remélhetőleg visszük is a gixxert Csabihoz szezon előtti szervizre. :smt023
VIK-001

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by VIK-001 »

Miller wrote:
Kérdezd csak meg a nógrádi különítményt. :lol:
feriék.... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: fodrászra sincs pénz :D
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by ddt500 »

Blade_RRunner wrote:
ddt500 wrote:Hát lehet revideálnom kell az álláspontomat. Agó nem tartja elképzelhetetlennek a dolgot bár sokallja. Szerinte 220-230Le a reális. Ha még a pad is fölé mér akkor....
Végh Jana meg... :lol:
Vele mi van mostanság? Úgy értem, nagy név (volt valaha) a szakmában itthon, de mostanában "érdekes" dolgokat hallani a felrobbanó blokkjairól. Viszont ha jól tudom, Gy. Adriánnak is ő csinálta a blokko(ka)t, és ő sikeres évet zárt. :smt017
Én úgy tudom Gy. Adriánnak csinált 900e Ft-ért egy blokkot ami az időmérőn felrobbant kint Rijekában. Emiatt kénytelenek voltak odakint venni egy bontott blokkot ami érzetre erősebb volt mint amit Végh Jana csinált. Link.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
Blade_RRunner
C3PO
Posts: 442
Joined: 2012.04.17. 20:48
Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
Location: Medvefalva

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by Blade_RRunner »

ddt500 wrote:Hát lehet revideálnom kell az álláspontomat. Agó nem tartja elképzelhetetlennek a dolgot bár sokallja. Szerinte 220-230Le a reális. Ha még a pad is fölé mér akkor....
Végh Jana meg... :lol:
Vele mi van mostanság? Úgy értem, nagy név (volt valaha) a szakmában itthon, de mostanában "érdekes" dolgokat hallani a felrobbanó blokkjairól. Viszont ha jól tudom, Gy. Adriánnak is ő csinálta a blokko(ka)t, és ő sikeres évet zárt. :smt017
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by ddt500 »

Hát lehet revideálnom kell az álláspontomat. Agó nem tartja elképzelhetetlennek a dolgot bár sokallja. Szerinte 220-230Le a reális. Ha még a pad is fölé mér akkor....
Végh Jana meg... :lol:
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
Miller
Traktorszelidítő tangóharmonikás
Posts: 4026
Joined: 2007.03.29. 09:24
Motorom: Suzuki AN 400 K1

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by Miller »

ddt500 wrote:Én nem az elvégzett munkában kételkedem hanem az eredményén. Agónál láttam mindenféle motort meg a tuning eredményét is. Jó pár cucc van amit az emberek túlértékelnek. Az én motorom ha jó lenne full rendszerrel, 4 térképpel, felső injektorsor vezérlővel lenne 175 paci keréken.
Na most ha kapna hengerfej tuningot, kittes vezérműtengely akkor esetleg lenne 180 de nem több. Mindez +500e Ft. Emelt kompresszió 100-as benzin, +5lóerő, -80% élettartam. +1000 fordulat és minden ami ehhez kell + 1,5millió, és 1%-os élettartam. +7-8Le-ért.
És akkor eljutottunk 190Le-ig egy full kittes dugattyú, hajtókar, kiegyensúlyozás, full ECU tuning blokkal ami jó esetben kibír egy pályaidényt (3000km) felújítás nélkül.
Ja és ahogy tuningoljuk a motorokat úgy tűnik el a különbség a szériamodellhez képest. A S1000RR már gyárilag tuningolva van nem véletlenül nem forog a KWS blokk 15500-ig.
Mindegy kérdezd meg Agót ha nekem nem hiszel de szerintem ez a görbe nem jó kerékre.
Ne légy szkeptikus!
Végh Jana biztos meg tudja csinálni ccm növelés nélkül is. :lol:
Kérdezd csak meg a nógrádi különítményt. :lol:
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by ddt500 »

Én nem az elvégzett munkában kételkedem hanem az eredményén. Agónál láttam mindenféle motort meg a tuning eredményét is. Jó pár cucc van amit az emberek túlértékelnek. Az én motorom ha jó lenne full rendszerrel, 4 térképpel, felső injektorsor vezérlővel lenne 175 paci keréken.
Na most ha kapna hengerfej tuningot, kittes vezérműtengely akkor esetleg lenne 180 de nem több. Mindez +500e Ft. Emelt kompresszió 100-as benzin, +5lóerő, -80% élettartam. +1000 fordulat és minden ami ehhez kell + 1,5millió, és 1%-os élettartam. +7-8Le-ért.
És akkor eljutottunk 190Le-ig egy full kittes dugattyú, hajtókar, kiegyensúlyozás, full ECU tuning blokkal ami jó esetben kibír egy pályaidényt (3000km) felújítás nélkül.
Ja és ahogy tuningoljuk a motorokat úgy tűnik el a különbség a szériamodellhez képest. A S1000RR már gyárilag tuningolva van nem véletlenül nem forog a KWS blokk 15500-ig.
Mindegy kérdezd meg Agót ha nekem nem hiszel de szerintem ez a görbe nem jó kerékre.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by viking »

A tiedből is ki tudnak hozni 190-et:

http://www.kwsmotorsports.com/k10.htm
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by viking »

ddt500 wrote:
viking wrote:1134 köbcentiből hoznak ki annyit, amennyit a gyári 999,8-as superbike tud.
Azért Agónak ezt nem adod be. Szerintem egy gyári SBK sincs keréken 246Le. A MotoGp motorok esetleg de azok 16 000felett forognak.
Keréken 246 az 280Le főtengelyen. :shock: Ja és nem forog többet mint a gyári.
A 246-ot elhiszem főtengelyen. Esetleg.
Sokminden nem maradt benne gyári...új hengerfej, új Carillo hajtókarok, kovácsolt 2mm-rel nagyobb dugók, új, 4mm-rel hosszabb löketű főtengely, átdolgozott csatornák, BAZZAZ-elektronika, más vezérlés...

Image

Image

Image

Image
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by ddt500 »

viking wrote:1134 köbcentiből hoznak ki annyit, amennyit a gyári 999,8-as superbike tud.
Azért Agónak ezt nem adod be. Szerintem egy gyári SBK sincs keréken 246Le. A MotoGp motorok esetleg de azok 16 000felett forognak.
Keréken 246 az 280Le főtengelyen. :shock: Ja és nem forog többet mint a gyári.
A 246-ot elhiszem főtengelyen. Esetleg.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by viking »

1134 köbcentiből hoznak ki annyit, amennyit a gyári 999,8-as superbike tud.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by ddt500 »

Nem sok az egy kicsit? :smt017
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
Miller
Traktorszelidítő tangóharmonikás
Posts: 4026
Joined: 2007.03.29. 09:24
Motorom: Suzuki AN 400 K1

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by Miller »

Elég harmatos. Le kéne áttételezni hogy ugorjon kicsit jobban... :lol:
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by viking »

A KWS 1134 köbös S1000RR-je...keréken 246 paci.

Image
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by viking »

Jó az anekdóta mögötte.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Post Reply

Return to “Minden ami egy GsxR-el kapcsolatos lehet”