Erőforrással kapcsolatos tuning

Típusok, jellemzők, alkatrészek, technika

Moderators: ddt500, viking

Post Reply
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Véleményem szerint a légszűrő-olajak összetétele gyártmánytól függetlenül hasonló, ezért jónak kell lennie az oldószernek is.
Maximum az adagolóban lehet különbség, ahogyan te is írtad.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
RB26DET
Posts: 2965
Joined: 2007.02.21. 21:04
Motorom: K7 600
Itt motorozok: Pálya
Location: Tát-Sárisáp

Post by RB26DET »

Talán ez a megfelelő topic :roll:
A BMC sportszűrő-mosó oldja a castrol szűrő-olajzó spray-ét?
A BMC-nek az olajzója nem pumpás,ezért elég szarul adagolható.
Sokszor több megy a kelleténél és ezért hamarabb eltömődik a szűrő.
A castrol-é viszont spray és frankón adagolható.
Van valakinek tapasztalata ez ügyben?
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Post by ddt500 »

csülök wrote:
ddt500 wrote: Ezt nevezik humornak. :wink:
Nem annyira humor ez. Asszem KL-ék csináltak egy olyan mérést, ahol az R1-en egy tiszta retek öreg lánc volt, amiről soha nem tisztították le a szutykot, csak fújták. Ezzel mértek egyet, majd csere új lkáncra és lánckerékre, és megint mértek. 10LE körül volt a különbség. Azóta KL álláspontja az, hogy a legjobb price/performance mutatójú tutning a lánccsere.
Saját tapasztalat. A Thundercat a 30 000km-es lánccal 240-et ment óra szerint, az újjal meg kiakasztotta (255).
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Post by ddt500 »

Anthony Soprano wrote:Denso racing spark plugs! :idea: Kész lett a motorom, és Denso-t tetettem bele...1-2 +LE :wink:
Csülök. Amikor a humort említettem erre gondoltam. Egyébként úgy rémlik, hogy ez a gyertyás dolog már a másik fórumban is előkerült.
User avatar
Anthony Soprano
Posts: 973
Joined: 2007.02.21. 10:17
Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
Location: tér-idő kontinuum

Post by Anthony Soprano »

csülök wrote:Bár itt mindenkinek Suzukija van, azér azt tudni kell, hogy ilyen gyertyákhoz megfelelő teljesítményű gyujtóelektronika is kell. A 6-7 éves motoroknál ez nem evidencia. Oda becsavarsz egy ilyen gyertyát, még szarabb is lehet. Ahol CDI van (gyakorlatilag minden új versenygép), ahoz sanszosan jó.
Szervízkönyv szerint a Denso tökéletes. :roll: NGK CR9E Or DENSO U27ESR-N.....ez szerepel benne. Nem hiszem hogy a gyárban olyan gyertyatipust adnának meg amitől szarabb lenne és át kellene hozzá alakíttatni a motort! :idea: :shock:

csülök wrote:A +1-2LE-t hogyan mérted ki? Mérés után rögtön gyertyacsere és új mérés? Akkor OK. Ha mondjuk visszamentél a következő 7en, akkor a 1-2LE összejön könnyen abból is, hogy a láncodról már lejött a láncspré, stb.
Aki tanácsolta hogy Denso-t rakjak bele Ő mondta hogy teljesítményt növel, és én hiszek neki!De ha nem növel csak biztosabb szikrát ad mint az NGK nekem már az is jó.Minőségben állítólag sokkal jobb mint az NGK.Tehát ha KOMOLYSÁGOSAN közelítem meg a témát az 1-2LE az egy vicc, és természetesen szarok is rá, inkább a jobb minőségű gyertya volt a célom mint a LE tunying. :shock: :roll:
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
User avatar
csülök
Posts: 84
Joined: 2007.02.24. 17:09

Post by csülök »

ddt500 wrote: Ezt nevezik humornak. :wink:
Nem annyira humor ez. Asszem KL-ék csináltak egy olyan mérést, ahol az R1-en egy tiszta retek öreg lánc volt, amiről soha nem tisztították le a szutykot, csak fújták. Ezzel mértek egyet, majd csere új lkáncra és lánckerékre, és megint mértek. 10LE körül volt a különbség. Azóta KL álláspontja az, hogy a legjobb price/performance mutatójú tutning a lánccsere.
User avatar
RB26DET
Posts: 2965
Joined: 2007.02.21. 21:04
Motorom: K7 600
Itt motorozok: Pálya
Location: Tát-Sárisáp

Post by RB26DET »

ddt500 wrote:
csülök wrote: A +1-2LE-t hogyan mérted ki? Mérés után rögtön gyertyacsere és új mérés? Akkor OK. Ha mondjuk visszamentél a következő 7en, akkor a 1-2LE összejön könnyen abból is, hogy a láncodról már lejött a láncspré, stb.
Ezt nevezik humornak. :wink:
:lol:
Image
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Post by ddt500 »

csülök wrote: A +1-2LE-t hogyan mérted ki? Mérés után rögtön gyertyacsere és új mérés? Akkor OK. Ha mondjuk visszamentél a következő 7en, akkor a 1-2LE összejön könnyen abból is, hogy a láncodról már lejött a láncspré, stb.
Ezt nevezik humornak. :wink:
User avatar
csülök
Posts: 84
Joined: 2007.02.24. 17:09

Post by csülök »

Anthony Soprano wrote:Denso racing spark plugs! :idea: Kész lett a motorom, és Denso-t tetettem bele...1-2 +LE :wink:
Bár itt mindenkinek Suzukija van, azér azt tudni kell, hogy ilyen gyertyákhoz megfelelő teljesítményű gyujtóelektronika is kell. A 6-7 éves motoroknál ez nem evidencia. Oda becsavarsz egy ilyen gyertyát, még szarabb is lehet. Ahol CDI van (gyakorlatilag minden új versenygép), ahoz sanszosan jó.

A +1-2LE-t hogyan mérted ki? Mérés után rögtön gyertyacsere és új mérés? Akkor OK. Ha mondjuk visszamentél a következő 7en, akkor a 1-2LE összejön könnyen abból is, hogy a láncodról már lejött a láncspré, stb.
User avatar
Anthony Soprano
Posts: 973
Joined: 2007.02.21. 10:17
Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
Location: tér-idő kontinuum

Post by Anthony Soprano »

Igen.
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Ugyanolyan hőértékű?
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
Anthony Soprano
Posts: 973
Joined: 2007.02.21. 10:17
Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
Location: tér-idő kontinuum

Post by Anthony Soprano »

Denso racing spark plugs! :idea: Kész lett a motorom, és Denso-t tetettem bele...1-2 +LE :wink:
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by viking »

Nosza!
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Post Reply

Return to “Minden ami egy GsxR-el kapcsolatos lehet”