Erőforrással kapcsolatos tuning

Típusok, jellemzők, alkatrészek, technika

Moderators: ddt500, viking

Post Reply
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
Pálesz
Posts: 1305
Joined: 2007.02.21. 15:57
Motorom: GSXR 1000k6
Itt motorozok: Többnyire közút
Location: Seregélyes

Post by Pálesz »

apapali wrote:még valami!ha már megvan a lánc,erősen korlátolja a hossza,az áttételt,én eleve 114 szemest vettemami ehhez jó,de a gyárira nagy,nem vagyok hive a toldás foldásnak
Ht hivatalosan 110szemes van rajt. Ha DID-et veszel az 112-es, tehát elbír htra 2-vel nagyobbat. Főleg, ha elöl 1-gyel kisebb akkor még úgyis ki lehet venni 1 szemet.
Tegnap kicseréltem az elsőt. Robbanékonyabb lett. Nem forog sokkal többet, de még nem sokat mentem vele. Kicsit meg is lepődtem, körforgóból kifele kicsit elkönnyült az eleje, kis kormánycsapkosdás volt. Jobb lett.
User avatar
apapali
Posts: 1616
Joined: 2007.07.27. 21:28
Motorom: gsxr600 k1
Itt motorozok: H ring,Euróring,
Köridő(k): 2.14.2h.ring
Location: debrecen

Post by apapali »

még valami!ha már megvan a lánc,erősen korlátolja a hossza,az áttételt,én eleve 114 szemest vettemami ehhez jó,de a gyárira nagy,nem vagyok hive a toldás foldásnak
User avatar
apapali
Posts: 1616
Joined: 2007.07.27. 21:28
Motorom: gsxr600 k1
Itt motorozok: H ring,Euróring,
Köridő(k): 2.14.2h.ring
Location: debrecen

Post by apapali »

most hogy mondod,megnézem,eddig még nem is figyeltem,csak az biztos hogy többször kell váltani,hamarább leforog a gép
User avatar
Pálesz
Posts: 1305
Joined: 2007.02.21. 15:57
Motorom: GSXR 1000k6
Itt motorozok: Többnyire közút
Location: Seregélyes

Post by Pálesz »

apapali wrote:15 első,47 hátsó,kb 245 lesz a vége,és iszonyatosat lép,vagy 48 hátsó(a gsr600 gyárija)és kezelhetetlenül egykerózni akar,mintha egy ezresen cserélnél egy elsőt :lol: (tapasztalat)
Igen én is így akartam, de a láncszett már megvan tavaj óta, és nem akarok feleslegesen venni egy hátsó lánckereket plusszba, az első meg nem drága. Igy most marad a 15/45 aztán majd meglátom.
amúgy neked így mennyivel forog többet? Gyárival 120 - 6000
140 - 7000.
Igy mennyit pörög?
User avatar
apapali
Posts: 1616
Joined: 2007.07.27. 21:28
Motorom: gsxr600 k1
Itt motorozok: H ring,Euróring,
Köridő(k): 2.14.2h.ring
Location: debrecen

Post by apapali »

15 első,47 hátsó,kb 245 lesz a vége,és iszonyatosat lép,vagy 48 hátsó(a gsr600 gyárija)és kezelhetetlenül egykerózni akar,mintha egy ezresen cserélnél egy elsőt :lol: (tapasztalat)
User avatar
Pálesz
Posts: 1305
Joined: 2007.02.21. 15:57
Motorom: GSXR 1000k6
Itt motorozok: Többnyire közút
Location: Seregélyes

Post by Pálesz »

FélSvéd wrote:
Pálesz wrote:A(z) geardata.exe hibát észlelt, ezért leáll. A kellemetlenségekért elnézését kérjük.
Folyamatosan ez jön be. Már mindent megpróbltam. Na mind1 Holnap veszek előre 1-gyel kisebbet. A kettő re azt mondják h sok, mert nagyon megtörik a lánc. Meg nem is akarom szénné fogatni.
Asszem azt hallottam hogy ha 17 a gyári elsö akkor a 15 még nem gáz tehát nem nagy a törés , azért én nekem az lett az összes áttétell, elöl minusz 2, hátul gyári
De vannak olyan gépek amik elöl gyárilag csak 15, na abbol nem illik minusz 2 re menni, az biztos töri tényleg
16-os a gyári. 14-est már kicsinek találom. Tehát marad az arany középút
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Post by FélSvéd »

Pálesz wrote:A(z) geardata.exe hibát észlelt, ezért leáll. A kellemetlenségekért elnézését kérjük.
Folyamatosan ez jön be. Már mindent megpróbltam. Na mind1 Holnap veszek előre 1-gyel kisebbet. A kettő re azt mondják h sok, mert nagyon megtörik a lánc. Meg nem is akarom szénné fogatni.
Asszem azt hallottam hogy ha 17 a gyári elsö akkor a 15 még nem gáz tehát nem nagy a törés , azért én nekem az lett az összes áttétell, elöl minusz 2, hátul gyári
De vannak olyan gépek amik elöl gyárilag csak 15, na abbol nem illik minusz 2 re menni, az biztos töri tényleg
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
Pálesz
Posts: 1305
Joined: 2007.02.21. 15:57
Motorom: GSXR 1000k6
Itt motorozok: Többnyire közút
Location: Seregélyes

Post by Pálesz »

A(z) geardata.exe hibát észlelt, ezért leáll. A kellemetlenségekért elnézését kérjük.
Folyamatosan ez jön be. Már mindent megpróbltam. Na mind1 Holnap veszek előre 1-gyel kisebbet. A kettő re azt mondják h sok, mert nagyon megtörik a lánc. Meg nem is akarom szénné fogatni.
User avatar
aquabase
Posts: 1264
Joined: 2008.01.24. 19:50
Location: Kiskőrös GSX-R 1000

Post by aquabase »

én baxtam el....
nem 190/50 hanem 55-ös a guma....
így már 260-at ír, és ahogy Viking írta, nekem ki van tolva a leszabályzás, így lehetséges a 263....
Azon a napon válik az ember igazán felnőtté, amelyiken először nevet magán tiszta szívből.
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Post by FélSvéd »

remélem azt elolvastátok hogy a betáplált adatok TL Suzukiék, tehát elöször azzal kel kezdeni hogy a Gixxer gyári adatokat kell betáplálni, azt kinyitni és után változtatni a fogaskerekeken
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Post by FélSvéd »

aquabase wrote:
Pálesz wrote:
bionic wrote:Nem a Geardata volt? Vagy a Chaindata?

Pl. itt megtalálható mindkettő: LINK
De asszem ez volt köszi. De valamiét nem indul el.


Azért ez érdekes...
Az én áttételemre azt írja, hogy 6.-ban 253 a vége.
A telemetria meg a cél végén a Hungaroringen 264-et mér.
akkor most melyik a jó?
lehet hogy akkor már pirosban vagy és a táblázat meg csak piros elöttig számol
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

De neked ki van tolva a fordulatszámhatár, nem?
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
aquabase
Posts: 1264
Joined: 2008.01.24. 19:50
Location: Kiskőrös GSX-R 1000

Post by aquabase »

Pálesz wrote:
bionic wrote:Nem a Geardata volt? Vagy a Chaindata?

Pl. itt megtalálható mindkettő: LINK
De asszem ez volt köszi. De valamiét nem indul el.


Azért ez érdekes...
Az én áttételemre azt írja, hogy 6.-ban 253 a vége.
A telemetria meg a cél végén a Hungaroringen 264-et mér.
akkor most melyik a jó?
Azon a napon válik az ember igazán felnőtté, amelyiken először nevet magán tiszta szívből.
User avatar
Pálesz
Posts: 1305
Joined: 2007.02.21. 15:57
Motorom: GSXR 1000k6
Itt motorozok: Többnyire közút
Location: Seregélyes

Post by Pálesz »

bionic wrote:Nem a Geardata volt? Vagy a Chaindata?

Pl. itt megtalálható mindkettő: LINK
De asszem ez volt köszi. De valamiét nem indul el.
Post Reply

Return to “Minden ami egy GsxR-el kapcsolatos lehet”