Fék

Típusok, jellemzők, alkatrészek, technika

Moderators: ddt500, viking

Post Reply
User avatar
pezoo
Posts: 734
Joined: 2007.02.21. 21:26
Location: Budapest K2 1000

Post by pezoo »

Nekem is most került bele kb 2hete(EBC HH).Ez volt az első komoly strapa neki,de nekem sem volt vele semmi gondom,talán csak annyi,hogy hazafelé az autópályán talán keményebben kellett belenyúlnom az elején,vagy mert kicsit felüvegesedett vagy mert már fáradt voltam :oops: .Nekem tetszik,nem érzek különbséget a gyárihoz képest.
User avatar
Kenyér
Posts: 2848
Joined: 2007.02.22. 20:16
Motorom: eReSzVú Mille 03
Itt motorozok: Mindehol
Köridő(k): ering1:18,9
Location: Albertirsa
Contact:

Post by Kenyér »

Újfent jelentkezem!
Jelentem az EBC szinter betét példásan vizsgázott pályanapon!
Ha érdekel valakit a véleményem :lol:
http://www.rsvforum.com
"az hogy hülye vagy,és nem értenek meg,nem jelenti azt,hogy művész vagy!"
User avatar
csülök
Posts: 84
Joined: 2007.02.24. 17:09

Post by csülök »

A centirozás nem csak fékezéskor ütne.
A féktisztítót pont azért találták ki, hogy érzékeny helyekre is fújhasd (nem a hónod alá :lol: )
Az ütést meg elég könnyen meg lehet nézni egy indikátorórával.
User avatar
Csoda
Posts: 681
Joined: 2007.03.25. 00:10
Itt motorozok: BP

Post by Csoda »

FélSvéd wrote:igen boldogot neketek, fém a fékcsö, Galfer és Feri tette fel azota rajta kivül már többen is légteleniteni probálták de nincs benne soha levegö
A razkodas, sok minden lehet, fektarcsa, a dugattyuk. Rossz centirozas.
Ha szorul a kerek a villaban.

A felpuhulas is lehet dugatyu miatt, mert melegedes miatt tortenik, minden ami ezt okozza puhulast okoz.
Egyebkent lehet hogy neked szar a fekkarban a dugattyu belso ontvenye. Ekkor mindig marad levego benne es mar kesz is a szopas...
Ferinek van elado jo fekkarja :)
----------
GSX-R 1000
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Post by FélSvéd »

igen boldogot neketek, fém a fékcsö, Galfer és Feri tette fel azota rajta kivül már többen is légteleniteni probálták de nincs benne soha levegö
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42215
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Csoda wrote:Sved neked femfekcso az mar fennvan ugye?
Írta... :wink:
Egyébként boldog névnapot nekünk!
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
Csoda
Posts: 681
Joined: 2007.03.25. 00:10
Itt motorozok: BP

Post by Csoda »

Sved neked femfekcso az mar fennvan ugye?
----------
GSX-R 1000
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Post by FélSvéd »

Egy régi problémám: (söt van ez kettö is)
K5 kilogixxerem van
pályázás közben, bemelegedett féknél amikor progressziven fékezek nagy sebességröl akkor kb 100-70 között elkezd aprokat ütni a kormány, mintha ABS lenne, igy elég szar rátenni a gépet a kanyarra ezért sajna fel kell picit engedni a végét. A villa nem üt le azt leellenöriztem, fémfékcsövem van, versenybetétem van, 6.0 verseny fékfolyadékom van. Szeritem nem lehet féktárcs sem, mert ha az ütne akkor a fékkaron érezném és nem az egész elején.
A németeknél azt irják hogy ez k5-k6-nál gyakori probléma, ki kellene cserélni a lenti munkahengereket valami más bevonatúra, egy másik azt irja hogy elöször probáljam meg a munkahengereket sima szappanos, vagy öblitös vizzel elmosni, semmiképp ne féktisztitóval mert az megkeményiti a gumitömitést? Ti hallottatok e már erröl a problémáról?
Ja és a másik régi problémám hogy a fent leirt változtatások ellenére még mindig felpuhul a fékem 4-5 kör után, pedig a légtelenités már nagyon soxor el lett végezve és soha nem volt benne levegö.
Lehet hogy tényleg ilyen szar a gyári munkahenger és hiába olajcsere mégis felforr a 6.0-ás fékolaj is? Létezik hogy egy nemessebb bevonatu munkahenger nem forralja fel verseny fékolajat? Hol kapok ilyen spéci bevonatu munkahengert`? Azt is irták hogy a k5-k6-ban alubol van a munkahenger és az a probléma, a korábbi modellekben még nem alubol volt és az nem forrosodott fel ennyire....
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Miller
Traktorszelidítő tangóharmonikás
Posts: 4026
Joined: 2007.03.29. 09:24
Motorom: Suzuki AN 400 K1

Post by Miller »

Sajnos erre nincs kapacitásunk. Bármelyik normális szervizben felszerelik. Ha nincs bejáratott szervized, be tudlak ajánlani valahová.
User avatar
Kenyér
Posts: 2848
Joined: 2007.02.22. 20:16
Motorom: eReSzVú Mille 03
Itt motorozok: Mindehol
Köridő(k): ering1:18,9
Location: Albertirsa
Contact:

Post by Kenyér »

Miller wrote:Nincs mit.:wink:
(gyárilag fittingelve, összes csavarral, alátéttel) :cool: :wink:
Ebbe az árba fel is rakjátok? :roll:
http://www.rsvforum.com
"az hogy hülye vagy,és nem értenek meg,nem jelenti azt,hogy művész vagy!"
User avatar
RB26DET
Posts: 2965
Joined: 2007.02.21. 21:04
Motorom: K7 600
Itt motorozok: Pálya
Location: Tát-Sárisáp

Post by RB26DET »

Ricco wrote:Janibácsi, tuti ez a cucc. nekem is olyan van most a gépen (mármint K5 ezresre való). Érezhetően jobb lett tőle a fékhatás és féktávokon egyből 2 centivel hosszabb a farkam mint a többieknek :lol:
Jah és cakk-pakk kb. 3/4 óra a felszerélse folyadékcserével, légtelenítéssel.
Hamarossan rámozdulok a termékre :)
Köszi :wink:
Image
User avatar
Ricco
Posts: 214
Joined: 2007.03.04. 17:58
Motorom: GSX-R 1000 K6
Itt motorozok: pááálya
Location: versenypályák környéke

Post by Ricco »

Janibácsi, tuti ez a cucc. nekem is olyan van most a gépen (mármint K5 ezresre való). Érezhetően jobb lett tőle a fékhatás és féktávokon egyből 2 centivel hosszabb a farkam mint a többieknek :lol:
Jah és cakk-pakk kb. 3/4 óra a felszerélse folyadékcserével, légtelenítéssel.
GSX-R Forever
Miller
Traktorszelidítő tangóharmonikás
Posts: 4026
Joined: 2007.03.29. 09:24
Motorom: Suzuki AN 400 K1

Post by Miller »

Nincs mit.:wink:
(gyárilag fittingelve, összes csavarral, alátéttel) :cool: :wink:
User avatar
RB26DET
Posts: 2965
Joined: 2007.02.21. 21:04
Motorom: K7 600
Itt motorozok: Pálya
Location: Tát-Sárisáp

Post by RB26DET »

Miller wrote:
Bérczi Jani wrote:Miller!
K5 1000-re mennyibe kerülne fémfékcső?
21900.- ft (bruttó) :idea: (csak előre)
Köszi!
Image
Miller
Traktorszelidítő tangóharmonikás
Posts: 4026
Joined: 2007.03.29. 09:24
Motorom: Suzuki AN 400 K1

Post by Miller »

Bérczi Jani wrote:Miller!
K5 1000-re mennyibe kerülne fémfékcső?
21900.- ft (bruttó) :idea: (csak előre)
Post Reply

Return to “Minden ami egy GsxR-el kapcsolatos lehet”