Hayabusa

Típusok, jellemzők, alkatrészek, technika

Moderators: ddt500, viking

Post Reply
User avatar
Anthony Soprano
Posts: 973
Joined: 2007.02.21. 10:17
Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
Location: tér-idő kontinuum

Post by Anthony Soprano »

csülök wrote:Szerintem nem. :lol:

Ja meg még annyi, hogy a busát 3000-től lehet használni, a gixxert meg 4-től (K5-6). Szóval akkora különbség nincsen. Bár a K7-nek a max nyomatéka 8600-ról fölkerült 10000-re... majd kiderül, ez hogy néz ki a napi használhatóságban.
Na majd akko veszek másodlagos motornak egy busát, és mindenkit szopatni fogok vele! :twisted:
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
User avatar
csülök
Posts: 84
Joined: 2007.02.24. 17:09

Post by csülök »

Anthony Soprano wrote:Az a baj hogy ezek az adatok hogy 0,2sec meg 0,3 sec meg 0,5 sec utcán kurvára mindegy.Álló helyzetből szerintem jobb a busa súly ide vagy oda.
Szerintem nem. :lol:

Ja meg még annyi, hogy a busát 3000-től lehet használni, a gixxert meg 4-től (K5-6). Szóval akkora különbség nincsen. Bár a K7-nek a max nyomatéka 8600-ról fölkerült 10000-re... majd kiderül, ez hogy néz ki a napi használhatóságban.
User avatar
Anthony Soprano
Posts: 973
Joined: 2007.02.21. 10:17
Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
Location: tér-idő kontinuum

Post by Anthony Soprano »

Az a baj hogy ezek az adatok hogy 0,2sec meg 0,3 sec meg 0,5 sec utcán kurvára mindegy.Álló helyzetből szerintem jobb a busa súly ide vagy oda.Egyébként is a gyorsuláshoz nem feltétlen gond a nagyobb súly és az hogy a motor orrnehéz!Ugyanis a Thunderace egy hasonló tipusú motor csak gyengébb kivitelben, kb 7-8 hónapig használtam! :idea:
Majd gyün Bérczi Jani és leírja milyet is lehet gyorsulni az orrnehéz Thunderrel! :roll:
A ringet pedig ne hozzuk mán föl példának...ezzel kezdtem. :roll: A busa nem oda való!Ott jobb a gixxer 1000, mert sokat számít a súlybeli különbség. :wink:
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
User avatar
lacibacsi
Posts: 51
Joined: 2007.02.22. 12:02
Location: Pécel

Post by lacibacsi »

Ez a lustasága a nyerő nálam, a gázkarnál! Mert számomra, jól kontrolálhatóvá teszi az egészet! Fincsi! :lol:
User avatar
csülök
Posts: 84
Joined: 2007.02.24. 17:09

Post by csülök »

Ami rögtön észrevehető, hogy a gázmarkolat mapping-je (hogy az elfordulás szöge és annak gyorsasága milyen befecskendezési időt eredményez) a busán sokkal felhasználóbarátabb abban az értelemben, hogy "lustább". Ugyanahhoz a gyorsuláshoz a busa szarván sokkal nagyobbat kell csavarni. Ezresen nem így van, és ezt sokan azzal tévesztik össze, hogy akkor a busa szarabbul megy. Nem (annyira), csak másképpen kell a csuklót szoktatni.
Annyi azért igaz, hogy ha jól emléxem, 0-200-ra gyorsulásban jobb az ezres vagy fél másodperccel. Akinek van kedve, túrja ki a webről, én most lusta vagyok.
User avatar
lacibacsi
Posts: 51
Joined: 2007.02.22. 12:02
Location: Pécel

Post by lacibacsi »

Egy busa fórum lakó a ringen nyomja busával, és 2.20-as idővel fingom nincs ez milyennek számít!
Massino
Posts: 418
Joined: 2007.02.22. 08:47

Post by Massino »

A ringen se megy el a busa az ezredesek mellett a célegyenesben sem. Sőt nem is közeledik hozzá.
De majd csinálunk találkozón ezredes vs. Busa gyorsulást. :twisted:
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Szárazon 168, menetkészen 200.
Hát ezaz...
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
lacibacsi
Posts: 51
Joined: 2007.02.22. 12:02
Location: Pécel

Post by lacibacsi »

Busman 245 teljes harci díszben! Amúgy 215. A tiétek nem tudom. Amúgy ezt nem lehet eldönteni szerintem!
Last edited by lacibacsi on 2007.02.28. 15:59, edited 1 time in total.
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Oké.
Súly?
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
Anthony Soprano
Posts: 973
Joined: 2007.02.21. 10:17
Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
Location: tér-idő kontinuum

Post by Anthony Soprano »

viking wrote:Bár motoroztam már Busával, de nem téptem a száját nekije.
Ha szigorúan a teszteredményekből vagy a súly/lóerő viszonyból indulunk ki, ott sem jobb a Busa.

Majd Csülök leírja, neki volt mindkettő.
Ha szigorúan a tesztadatokból indulunk ki ami ugye nem a gyakorlat...

Hayabusa
138Nm,175LE amit 9800 nál ad le,a gyorsulási értékek katalógusonként más-más adat 2,6sec-3,0sec ig. Tengelytáv! 8,5cm-rel hosszabb az ezredesénél!

Ezredes(pl. a tied)
111Nm,164LE 10800 nál, gyorsulás 2,9sec

És az hogy a gixxer eleje mennyivel könnyebb ami "alkalmatlanabbá" teszi a gyorsulásra a busához képest...arról még nem is szólt a fáma! :wink:

Kár ezen vitatkozni.Felesleges.
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Post by ddt500 »

Anthony Soprano wrote:
viking wrote:Ebben sem vagyok biztos.
:shock: :shock: :shock: Biztos lehetsz benne! :roll:
Olyanokról van szó akik jól motoroznak. :idea: ccm3 a busa mellett szól, a nyomaték is, az orrnehézsége is, az hogy alul jobban megy.Kell még ennél több? Oké. Gyorsultam már busával, és kétlem hogy bárkinek inen sikerült volna megfogni egy ezredessel. :wink:
Szerintem nincs akkora külömbség amit az emberi tényező ne tüntetne el.
Elég kicsi az esély, hogy mind a két pilóta pont ugyan olyan jól tudjon gyorsulni. De itt lehet szemezgetni: http://www.kunmadarasmotorsport.hu/
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Bár motoroztam már Busával, de nem téptem a száját nekije.
Ha szigorúan a teszteredményekből vagy a súly/lóerő viszonyból indulunk ki, ott sem jobb a Busa.

Majd Csülök leírja, neki volt mindkettő.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
Anthony Soprano
Posts: 973
Joined: 2007.02.21. 10:17
Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
Location: tér-idő kontinuum

Post by Anthony Soprano »

viking wrote:Ebben sem vagyok biztos.
:shock: :shock: :shock: Biztos lehetsz benne! :roll:
Olyanokról van szó akik jól motoroznak. :idea: ccm3 a busa mellett szól, a nyomaték is, az orrnehézsége is, az hogy alul jobban megy.Kell még ennél több? Oké. Gyorsultam már busával, és kétlem hogy bárkinek inen sikerült volna megfogni egy ezredessel. :wink:
Last edited by Anthony Soprano on 2007.02.28. 15:37, edited 1 time in total.
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
User avatar
lacibacsi
Posts: 51
Joined: 2007.02.22. 12:02
Location: Pécel

Post by lacibacsi »

Ezt én már fel nem foghatom! Na de ennyi elég, mert kimoderálnak a végén! :oops:
Post Reply

Return to “Minden ami egy GsxR-el kapcsolatos lehet”