Ennyire csak nem szar a helyzet...lacibacsi wrote:Ő mindent megcáfol ami nem sárga!
Anthony Soprano wrote: Ezt csak nem fogja cáfolni a Viking!
Hayabusa
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- Anthony Soprano
- Posts: 973
- Joined: 2007.02.21. 10:17
- Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
- Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
- Location: tér-idő kontinuum
Gyorsulásban jobb a busa. Ezt csak nem fogja cáfolni a Viking!lacibacsi wrote:Mondtam most a sajátom dicsérném! Amúgy tudom a tiétekről is, és soha nem is vitattam, és nem is fogom! Szal nem kell bizonygatnod! :) Ez már a harmadik Suzukim de nem tudom elképzelni hogy más márkám legyen, nekem ez a lényeg! Valamiért mindig boldogságot adott eddig mind!
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
Csak hogy dicsérjem saját lovam, én éppen azt tartom elképesztőnek benne, hogy finom bármilyen fokozatban!Volt régen a Totalbike-on egy leírás, az nagyon eltalálta a lényegét!
Egy részlet ha megengeditek:
Kezdésképp harmadikban tövig tekerjük a gázt. Bevágódok a buborék mögé, és megpróbálom összehúzni magam olyan kicsire, amennyire csak lehet. Munkához lát a motor, és a gyorsulástól szépen hátracsúszok, amíg meg nem fog az ülés. Ekkor a motor már 200 felett szárnyal. Karom teljesen kinyúlik. Váltom a negyediket, és a motor megugrik a horizont felé. A színek elmaszatolódnak. A szél tépi a bőrruhát, és minden laza vagy kidudorodó rész a dzsekin hátra akar rántani. Állam alatt még egyszer meghúzom a sisak szíját, megfeszítem nyakizmaimat, hogy fejemet ne csapja hátra a szél. A tankhoz lapulok és megpróbálom az előbb még a sisakkal babráló, immáron rongyként lobogó bal kezemet visszahúzdni a hátam mögül a markolatra.
Innen már csak azt nézem, merre megyek. Kiszúrok a távolban egy pontot, és becélzom. Jöhet az ötödik. Megint hátrébb csúszok, az eddig jó méretűnek vélt bukó az orromat lapítja. Pillantás az órára, majd azonnal vissza az útra. Nyugalom mondom magadnak, de nem sokat használ, próbálok levegőt venni. A szél sikít, perifériás látással koncentrálok a mutatóra: közelít a mágikus 300-as számhoz. Átment, megcsináltam.
Visszaengedem a gázt, és azonnal elkövetek egy baklövést: felülök. A menetszél úgy érkezik, mintha mellbe ütnének egy szívlapáttal. Fékezés, lassítás 200-ról 160-ra, ennél a tempónál akár le is szállhatnék, és sétálhatnék a motor mellett, olyan lassúnak tűnik. Könnyűnek érzem a fejem, bután vigyorgok, és reszketnek a lábaim. Aztán megfordulok, behúzom a nyakam és megyek még egyet.
Egy részlet ha megengeditek:
Kezdésképp harmadikban tövig tekerjük a gázt. Bevágódok a buborék mögé, és megpróbálom összehúzni magam olyan kicsire, amennyire csak lehet. Munkához lát a motor, és a gyorsulástól szépen hátracsúszok, amíg meg nem fog az ülés. Ekkor a motor már 200 felett szárnyal. Karom teljesen kinyúlik. Váltom a negyediket, és a motor megugrik a horizont felé. A színek elmaszatolódnak. A szél tépi a bőrruhát, és minden laza vagy kidudorodó rész a dzsekin hátra akar rántani. Állam alatt még egyszer meghúzom a sisak szíját, megfeszítem nyakizmaimat, hogy fejemet ne csapja hátra a szél. A tankhoz lapulok és megpróbálom az előbb még a sisakkal babráló, immáron rongyként lobogó bal kezemet visszahúzdni a hátam mögül a markolatra.
Innen már csak azt nézem, merre megyek. Kiszúrok a távolban egy pontot, és becélzom. Jöhet az ötödik. Megint hátrébb csúszok, az eddig jó méretűnek vélt bukó az orromat lapítja. Pillantás az órára, majd azonnal vissza az útra. Nyugalom mondom magadnak, de nem sokat használ, próbálok levegőt venni. A szél sikít, perifériás látással koncentrálok a mutatóra: közelít a mágikus 300-as számhoz. Átment, megcsináltam.
Visszaengedem a gázt, és azonnal elkövetek egy baklövést: felülök. A menetszél úgy érkezik, mintha mellbe ütnének egy szívlapáttal. Fékezés, lassítás 200-ról 160-ra, ennél a tempónál akár le is szállhatnék, és sétálhatnék a motor mellett, olyan lassúnak tűnik. Könnyűnek érzem a fejem, bután vigyorgok, és reszketnek a lábaim. Aztán megfordulok, behúzom a nyakam és megyek még egyet.
- Anthony Soprano
- Posts: 973
- Joined: 2007.02.21. 10:17
- Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
- Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
- Location: tér-idő kontinuum
Mivel nem volt előre kitalált milyen motort is szeretnék, majdnem busa lett belőle. Így utólag örülök hogy nem, de nem tartom rossz motornak! Lehet azzal lassan menni, de aki agyilag nem nő fel a motorozáshoz, azon már semmi sem segít.nylontacsko wrote:...ugyan. Mi az hogy nem bírta a lassú tempót.
Valami gipsztigris emberke lehetett. Melasz is megmondja, volt velünk Román túrán egy srác Busával. 1500km. Aztán mégsem nyivákolt, hogy lassú a tempó.
A mellékelt ábra szerint egy Busával, csak nyél gázon lehet menni
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
Eddig még nem éreztem volna hogy rossz lenne, igaz fém csövek, és Braking rojtos tárcsa vagyon rajta. És nem tudom milyen a gyári mert már így vettem. De a végsebességről is elképesztően gyorsan megáll. De stopizni nem szoktam! De nem is kell a ti szépségeitekhez hasonlítani! :) Azok direkt tökéletesre vannak tervezve! Csak hogy fényezzem a Gixxert! :)
- nylontacsko
- Megélhetési síugró
- Posts: 19654
- Joined: 2007.02.20. 23:45
- Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
- Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
- Location: Győr
- Szisz
- Posts: 303
- Joined: 2007.02.21. 14:46
- Motorom: GSX-R 250 még, lesz R6
- Itt motorozok: főleg pálya
- Location: Budapest
Mikor mi Brno-ban a GP után túráztunk a környéken volt velünk egy Busa....de visszafordult...nem bírta a lassú tempót..pedig nem volt olyan lassú, ezres és ezerkettes sprottúrák voltak...Anthony Soprano wrote:Tény hogy az autópályás közlekedést és az enyhe ívű kanyarokat jobban szereti, mint mondjuk a Mátrát, de ha sporttúra motort vennék az európai körútjaimhoz, lehet a busa mellett döntenék.
- Anthony Soprano
- Posts: 973
- Joined: 2007.02.21. 10:17
- Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
- Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
- Location: tér-idő kontinuum
Tény hogy az autópályás közlekedést és az enyhe ívű kanyarokat jobban szereti, mint mondjuk a Mátrát, de ha sporttúra motort vennék az európai körútjaimhoz, lehet a busa mellett döntenék.
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
- Anthony Soprano
- Posts: 973
- Joined: 2007.02.21. 10:17
- Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
- Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
- Location: tér-idő kontinuum
Jó az azé..ne szidd! aki tud motorozni és hozzá van szokva a kb. 240kg önsúlyhoz keményet tud vele menni.Ezek a motorok általában véve már mind pilótafüggőek.Kenyér wrote:Színezhetik ahogy akarják! Ez bárhogy is csak egy disznó!
Egy nagy dagadt rusnya disznó
Sőtt!
DISZNYÓÓÓ
Lásd Balagee..600-as gixxerrel olyan időt megy a ringen hogy sok ezredeses utol se éri.
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)