ha keves az olaj az egyik villaban akkor a masikon tekerjel befele de ovatosan mert ha mar a vege fele jarsz akkor drasztikus lehet a dolo.FélSvéd wrote:Ebben látod igazad lehet, tegnap néztem a gumigyürüt és legalul van, nem szabadna teljesen lemennie, de már nem szivárog. Mivel menthetem a helyzetet? kis elöfeszités növeléssel?viking wrote:Ha hirtelen minden előzmény nélkül elromlott az első gumiképed, akkor mégiscsak szar az az első teló, nem véletlenül engedte az olajat.
Igy vizsgald meg mitt csinaltak az ugynevezett atszelepeles soran es:
tekerd be szamolva a koroket es ha legalabb 2 korrel a vege elott vagy akkor tekerj be 1 kort
ha van mondjuk 4 kor (forgas) akkor 2 kort a jo teloszaron.
illetve fent is tekerj a fentiek szerint be.
A masik ha kell tudok en nekd olyan vilagbajnok futomu szerelot, tudod mit csinal, siman vissza teszi a motorod a gyari allapotra, ugy hivjak golyo (huha)
a masik ha kell van nekem egy par k6 zsir uj telo szar nalam, azt oda adom ha kell sorosen mig (elvileg gáránciaban) megcisnaljak a vilag bajnok futomuvedet.
Jah a masik tetesd vissza a gyari szimeringeket mert ezek a "ultra profik" he he szar minoseguek es nem birjak a mar kijaratott futomuveket.
Ha nem cserelsz teloszarat akkor a siklo csapagyakat minden kepp csereld ki par ezer forint (bent a szarban) es uj szimeringet.
Az a gaz ezek a utangyarott szimeringek egyetlen ajkuk van es ez nem birja a kotyogo futomuvet, es lehet a tied mar az.
Haram halgatsz, es nem akarsz kolteni lééét akkor siman vegyel gyari szimeringeket szuzukinal es vagy golyo beszerzi neked es beszereli megfelelo olajjal.
szurkolok menjetek az enduranc-on.
es uzenem csabanak ha nem gyorsul le almerian akkor majd en fogom öt balkezzel huzva a gazt a hringen megelozni (mivel a masik kezem be lesz cipzarozva a ruhamba) he he........