Alkatrészek, motor kiegészítők

Típusok, jellemzők, alkatrészek, technika

Moderators: ddt500, viking

Post Reply
User avatar
Blade_RRunner
C3PO
Posts: 442
Joined: 2012.04.17. 20:48
Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
Location: Medvefalva

Re: Alkatrészek, motor kiegészítők

Post by Blade_RRunner »

Igen, ez a terv holnapra! :smt023
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39049
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Alkatrészek, motor kiegészítők

Post by ddt500 »

Igen ez egy kiváló ötlet! :smt023
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42199
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Alkatrészek, motor kiegészítők

Post by viking »

Mérd le a háromszöget (ülés, lábtartó, kormány), a kormányvégek távolságát és a kormánycsutkák szögét mindkettőn.
Rögtön többet fogsz tudni.

Image
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
Blade_RRunner
C3PO
Posts: 442
Joined: 2012.04.17. 20:48
Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
Location: Medvefalva

Re: Alkatrészek, motor kiegészítők

Post by Blade_RRunner »

ddt500 wrote:Nem értem egészen pontosan mi a gondod. Túl alacsonyan van a kormány, vagy túl szűk a fogása?
Ha tudnám, előrébb lennék. Nem tudom. A két motor közti különbséget nagyon érzem, és egyértelmű, hogy a Blade sokkal jobban kézre áll. Szerintem a kormány szöge lehet a ludas, de nem tudom biztosan.
De K.Csabi javasolt egy kormány szettet, ami neki és a legtöbb ügyfelének bevált. Felpróbálom majd, azt' kiderül.
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39049
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Alkatrészek, motor kiegészítők

Post by ddt500 »

Nem értem egészen pontosan mi a gondod. Túl alacsonyan van a kormány, vagy túl szűk a fogása?
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
Blade_RRunner
C3PO
Posts: 442
Joined: 2012.04.17. 20:48
Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
Location: Medvefalva

Re: Alkatrészek, motor kiegészítők

Post by Blade_RRunner »

Van e valakinek tippje/tapasztalata, hogy milyen kormány csutkákkal tudnám elérni,, hogy a gixxeren hasonlóan "otthon" érezzem magam, mint a Fireblade-en?

A két motor közül a gixxer mindenben alkalmasabb a pályamunkálatokra egyedül a kontrol-komforttal nem vagyok elégedett. A Blade-en úgy érzem, igen, ezen én irányítok, kézre áll, míg a gixxeren gubbasztok, és már tologatásnál is furcsa a kormányt fogni.
Most a gyári csutkákba van betoldva (ha jól emlékszem) 4 mm.

Mi lehet a megoldás? Van egyáltalán, vagy olyan alapvetően más paraméterek határozzák ezt meg, amivel nem lehet mit kezdeni?
User avatar
Blade_RRunner
C3PO
Posts: 442
Joined: 2012.04.17. 20:48
Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
Location: Medvefalva

Re: Alkatrészek, motor kiegészítők

Post by Blade_RRunner »

labtarto.jpg
Van e valakinek vmi tippje, hogy ehhez a lábtartóhoz hogyan lehetne vmi sarokvédő megoldást passzintani?

Előre is köszi!
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39049
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Alkatrészek, motor kiegészítők

Post by ddt500 »

sixday wrote:Tipp hogy hol tudnék szerezni bontott bal első indexet? K3 600-ra kellene.
Kilapította a motor... :(
Ricsi bontó. 06705850436
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
sixday
Posts: 47
Joined: 2012.03.06. 11:08

Re: Alkatrészek, motor kiegészítők

Post by sixday »

Tipp hogy hol tudnék szerezni bontott bal első indexet? K3 600-ra kellene.
Kilapította a motor... :(
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39049
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Alkatrészek, motor kiegészítők

Post by ddt500 »

sixday wrote:Urak,

Deknivédőt akarok mindenáron a motoromra, ilyet javasoltak:
http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0 ... or&_sop=15
Van valakinek ilyennel tapasztalata? Én félek hogy kialakításánál fogva felakad és letépi az egész deknit... :sad:
Sima klasszikus deknivédőt kerestem volna valami jó vastag husi anyagból (esetleg fémbetétest) de polidom meg pascalplast úgylátom már nem létezik...
Nincs ezzel gond szerintem. Eléggé speciálisan kell esned ahhoz, hogy ez bekövetkezzen. Előbb fog az első kereked beakadni mint ez. Ahogy nézem külön csavaros a kopórész az meg gondolom olyan puha mint a szar. Előbb szakad az ki mint, hogy a dekni csavarjait kitépje.
Persze ez magánvélemény. Én GB Racingest vettem Agónál de az a tiedre nincs ahogy látom. :smt017
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
sixday
Posts: 47
Joined: 2012.03.06. 11:08

Re: Alkatrészek, motor kiegészítők

Post by sixday »

Urak,

Deknivédőt akarok mindenáron a motoromra, ilyet javasoltak:
http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0 ... or&_sop=15
Van valakinek ilyennel tapasztalata? Én félek hogy kialakításánál fogva felakad és letépi az egész deknit... :sad:
Sima klasszikus deknivédőt kerestem volna valami jó vastag husi anyagból (esetleg fémbetétest) de polidom meg pascalplast úgylátom már nem létezik...
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Re: Alkatrészek, motor kiegészítők

Post by nylontacsko »

sixday wrote:Tegnap megkaptam a karácsonyi ajándékomat magamtól, vettem egy emelőszettet végre.

Mindenkinek tiszta szívből tudom ajánlani az embert, a sportmotor.hu apró rovatában az emelőknél találtam a hirdetést, SIDE BY SIDE MOTORSZERVÍZ, Szolnok.
BikeLift másolat de vastagabb falú csőből van, nagyon igényes, festve, horganyozva ott ahol nem festett, gumibakok a felfekvő felületeken hogy ne jöjjön le a festék, zártszelvények (az állítható emelőkarok) végében lezáró dugó, egyszóval rohadtul igényes, arról nem beszélve hogy úgy áll rajta a szívlámpás gixxerem mintha oda lenne betonozva.
Én kínlódtam már jó ideje az emelővel mert 18-20e forintot rohadtul sajnáltam egy hátsó emelőért meg hozzá 3-5e forint egy emelőszem... Már ott tartottam hogy haverral heggesztünk zártszelvényből mert tudtam hogy az anyagköltsége egy hátsó emelőnek kb. 5-6e forint kerékkel mindennel és ahhoz képest azért a 18e elég erős volt számomra.
Viszont ez az ember 22-ért adta a szettet, első emelő, hátsó emelő meg 1 pár emelőszem. Nagyjából ennyibe jött volna ki ha magamnak csinálom és még szoptam is volna vele egy csomót, így meg átvettem csak a postát.
Ha mindenben itt tartana a magyar kisipar akkor sokkal szebb országban élnék.

Jah és a kamureklám vagyok dumákkal hagyjatok, egyszerűen csak kurvára örülök hogy lehet ebben a tönkretett, morálisan lepusztult országban még rendes embereket találni. :grin:
Használd egészséggel! Öröm ilyesmit olvasni :smt023
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
User avatar
sixday
Posts: 47
Joined: 2012.03.06. 11:08

Re: Alkatrészek, motor kiegészítők

Post by sixday »

Tegnap megkaptam a karácsonyi ajándékomat magamtól, vettem egy emelőszettet végre.

Mindenkinek tiszta szívből tudom ajánlani az embert, a sportmotor.hu apró rovatában az emelőknél találtam a hirdetést, SIDE BY SIDE MOTORSZERVÍZ, Szolnok.
BikeLift másolat de vastagabb falú csőből van, nagyon igényes, festve, horganyozva ott ahol nem festett, gumibakok a felfekvő felületeken hogy ne jöjjön le a festék, zártszelvények (az állítható emelőkarok) végében lezáró dugó, egyszóval rohadtul igényes, arról nem beszélve hogy úgy áll rajta a szívlámpás gixxerem mintha oda lenne betonozva.
Én kínlódtam már jó ideje az emelővel mert 18-20e forintot rohadtul sajnáltam egy hátsó emelőért meg hozzá 3-5e forint egy emelőszem... Már ott tartottam hogy haverral heggesztünk zártszelvényből mert tudtam hogy az anyagköltsége egy hátsó emelőnek kb. 5-6e forint kerékkel mindennel és ahhoz képest azért a 18e elég erős volt számomra.
Viszont ez az ember 22-ért adta a szettet, első emelő, hátsó emelő meg 1 pár emelőszem. Nagyjából ennyibe jött volna ki ha magamnak csinálom és még szoptam is volna vele egy csomót, így meg átvettem csak a postát.
Ha mindenben itt tartana a magyar kisipar akkor sokkal szebb országban élnék.

Jah és a kamureklám vagyok dumákkal hagyjatok, egyszerűen csak kurvára örülök hogy lehet ebben a tönkretett, morálisan lepusztult országban még rendes embereket találni. :grin:
User avatar
Rumi
Posts: 978
Joined: 2007.02.22. 22:34
Motorom: Husqvarna 510 SMR
Location: Dublin
Contact:

Re: Alkatrészek, motor kiegészítők

Post by Rumi »

az importor papai kereskedes iszonyat korrekt es ertelmes! szerdara megjon a cucc vacsi uj magura olcsobban mint nemetorszagban lenne (: : resp :
az elso pozitiv elmeny egy het alatt miota itthon vagyok yeheej
SMR
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42199
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Alkatrészek, motor kiegészítők

Post by viking »

"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Post Reply

Return to “Minden ami egy GsxR-el kapcsolatos lehet”