Alkatrészek, motor kiegészítők
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: Alkatrészek, motor kiegészítők
Igen, ez a terv holnapra!
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39117
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Alkatrészek, motor kiegészítők
Igen ez egy kiváló ötlet!
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Alkatrészek, motor kiegészítők
Mérd le a háromszöget (ülés, lábtartó, kormány), a kormányvégek távolságát és a kormánycsutkák szögét mindkettőn.
Rögtön többet fogsz tudni.
Rögtön többet fogsz tudni.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: Alkatrészek, motor kiegészítők
Ha tudnám, előrébb lennék. Nem tudom. A két motor közti különbséget nagyon érzem, és egyértelmű, hogy a Blade sokkal jobban kézre áll. Szerintem a kormány szöge lehet a ludas, de nem tudom biztosan.ddt500 wrote:Nem értem egészen pontosan mi a gondod. Túl alacsonyan van a kormány, vagy túl szűk a fogása?
De K.Csabi javasolt egy kormány szettet, ami neki és a legtöbb ügyfelének bevált. Felpróbálom majd, azt' kiderül.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39117
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Alkatrészek, motor kiegészítők
Nem értem egészen pontosan mi a gondod. Túl alacsonyan van a kormány, vagy túl szűk a fogása?
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: Alkatrészek, motor kiegészítők
Van e valakinek tippje/tapasztalata, hogy milyen kormány csutkákkal tudnám elérni,, hogy a gixxeren hasonlóan "otthon" érezzem magam, mint a Fireblade-en?
A két motor közül a gixxer mindenben alkalmasabb a pályamunkálatokra egyedül a kontrol-komforttal nem vagyok elégedett. A Blade-en úgy érzem, igen, ezen én irányítok, kézre áll, míg a gixxeren gubbasztok, és már tologatásnál is furcsa a kormányt fogni.
Most a gyári csutkákba van betoldva (ha jól emlékszem) 4 mm.
Mi lehet a megoldás? Van egyáltalán, vagy olyan alapvetően más paraméterek határozzák ezt meg, amivel nem lehet mit kezdeni?
A két motor közül a gixxer mindenben alkalmasabb a pályamunkálatokra egyedül a kontrol-komforttal nem vagyok elégedett. A Blade-en úgy érzem, igen, ezen én irányítok, kézre áll, míg a gixxeren gubbasztok, és már tologatásnál is furcsa a kormányt fogni.
Most a gyári csutkákba van betoldva (ha jól emlékszem) 4 mm.
Mi lehet a megoldás? Van egyáltalán, vagy olyan alapvetően más paraméterek határozzák ezt meg, amivel nem lehet mit kezdeni?
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: Alkatrészek, motor kiegészítők
Előre is köszi!
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39117
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Alkatrészek, motor kiegészítők
Ricsi bontó. 06705850436sixday wrote:Tipp hogy hol tudnék szerezni bontott bal első indexet? K3 600-ra kellene.
Kilapította a motor... :(
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
Re: Alkatrészek, motor kiegészítők
Tipp hogy hol tudnék szerezni bontott bal első indexet? K3 600-ra kellene.
Kilapította a motor... :(
Kilapította a motor... :(
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39117
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Alkatrészek, motor kiegészítők
Nincs ezzel gond szerintem. Eléggé speciálisan kell esned ahhoz, hogy ez bekövetkezzen. Előbb fog az első kereked beakadni mint ez. Ahogy nézem külön csavaros a kopórész az meg gondolom olyan puha mint a szar. Előbb szakad az ki mint, hogy a dekni csavarjait kitépje.sixday wrote:Urak,
Deknivédőt akarok mindenáron a motoromra, ilyet javasoltak:
http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0 ... or&_sop=15
Van valakinek ilyennel tapasztalata? Én félek hogy kialakításánál fogva felakad és letépi az egész deknit...
Sima klasszikus deknivédőt kerestem volna valami jó vastag husi anyagból (esetleg fémbetétest) de polidom meg pascalplast úgylátom már nem létezik...
Persze ez magánvélemény. Én GB Racingest vettem Agónál de az a tiedre nincs ahogy látom.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
Re: Alkatrészek, motor kiegészítők
Urak,
Deknivédőt akarok mindenáron a motoromra, ilyet javasoltak:
http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0 ... or&_sop=15
Van valakinek ilyennel tapasztalata? Én félek hogy kialakításánál fogva felakad és letépi az egész deknit...
Sima klasszikus deknivédőt kerestem volna valami jó vastag husi anyagból (esetleg fémbetétest) de polidom meg pascalplast úgylátom már nem létezik...
Deknivédőt akarok mindenáron a motoromra, ilyet javasoltak:
http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0 ... or&_sop=15
Van valakinek ilyennel tapasztalata? Én félek hogy kialakításánál fogva felakad és letépi az egész deknit...
Sima klasszikus deknivédőt kerestem volna valami jó vastag husi anyagból (esetleg fémbetétest) de polidom meg pascalplast úgylátom már nem létezik...
- nylontacsko
- Megélhetési síugró
- Posts: 19654
- Joined: 2007.02.20. 23:45
- Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
- Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
- Location: Győr
Re: Alkatrészek, motor kiegészítők
Használd egészséggel! Öröm ilyesmit olvasnisixday wrote:Tegnap megkaptam a karácsonyi ajándékomat magamtól, vettem egy emelőszettet végre.
Mindenkinek tiszta szívből tudom ajánlani az embert, a sportmotor.hu apró rovatában az emelőknél találtam a hirdetést, SIDE BY SIDE MOTORSZERVÍZ, Szolnok.
BikeLift másolat de vastagabb falú csőből van, nagyon igényes, festve, horganyozva ott ahol nem festett, gumibakok a felfekvő felületeken hogy ne jöjjön le a festék, zártszelvények (az állítható emelőkarok) végében lezáró dugó, egyszóval rohadtul igényes, arról nem beszélve hogy úgy áll rajta a szívlámpás gixxerem mintha oda lenne betonozva.
Én kínlódtam már jó ideje az emelővel mert 18-20e forintot rohadtul sajnáltam egy hátsó emelőért meg hozzá 3-5e forint egy emelőszem... Már ott tartottam hogy haverral heggesztünk zártszelvényből mert tudtam hogy az anyagköltsége egy hátsó emelőnek kb. 5-6e forint kerékkel mindennel és ahhoz képest azért a 18e elég erős volt számomra.
Viszont ez az ember 22-ért adta a szettet, első emelő, hátsó emelő meg 1 pár emelőszem. Nagyjából ennyibe jött volna ki ha magamnak csinálom és még szoptam is volna vele egy csomót, így meg átvettem csak a postát.
Ha mindenben itt tartana a magyar kisipar akkor sokkal szebb országban élnék.
Jah és a kamureklám vagyok dumákkal hagyjatok, egyszerűen csak kurvára örülök hogy lehet ebben a tönkretett, morálisan lepusztult országban még rendes embereket találni.
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
Re: Alkatrészek, motor kiegészítők
Tegnap megkaptam a karácsonyi ajándékomat magamtól, vettem egy emelőszettet végre.
Mindenkinek tiszta szívből tudom ajánlani az embert, a sportmotor.hu apró rovatában az emelőknél találtam a hirdetést, SIDE BY SIDE MOTORSZERVÍZ, Szolnok.
BikeLift másolat de vastagabb falú csőből van, nagyon igényes, festve, horganyozva ott ahol nem festett, gumibakok a felfekvő felületeken hogy ne jöjjön le a festék, zártszelvények (az állítható emelőkarok) végében lezáró dugó, egyszóval rohadtul igényes, arról nem beszélve hogy úgy áll rajta a szívlámpás gixxerem mintha oda lenne betonozva.
Én kínlódtam már jó ideje az emelővel mert 18-20e forintot rohadtul sajnáltam egy hátsó emelőért meg hozzá 3-5e forint egy emelőszem... Már ott tartottam hogy haverral heggesztünk zártszelvényből mert tudtam hogy az anyagköltsége egy hátsó emelőnek kb. 5-6e forint kerékkel mindennel és ahhoz képest azért a 18e elég erős volt számomra.
Viszont ez az ember 22-ért adta a szettet, első emelő, hátsó emelő meg 1 pár emelőszem. Nagyjából ennyibe jött volna ki ha magamnak csinálom és még szoptam is volna vele egy csomót, így meg átvettem csak a postát.
Ha mindenben itt tartana a magyar kisipar akkor sokkal szebb országban élnék.
Jah és a kamureklám vagyok dumákkal hagyjatok, egyszerűen csak kurvára örülök hogy lehet ebben a tönkretett, morálisan lepusztult országban még rendes embereket találni.
Mindenkinek tiszta szívből tudom ajánlani az embert, a sportmotor.hu apró rovatában az emelőknél találtam a hirdetést, SIDE BY SIDE MOTORSZERVÍZ, Szolnok.
BikeLift másolat de vastagabb falú csőből van, nagyon igényes, festve, horganyozva ott ahol nem festett, gumibakok a felfekvő felületeken hogy ne jöjjön le a festék, zártszelvények (az állítható emelőkarok) végében lezáró dugó, egyszóval rohadtul igényes, arról nem beszélve hogy úgy áll rajta a szívlámpás gixxerem mintha oda lenne betonozva.
Én kínlódtam már jó ideje az emelővel mert 18-20e forintot rohadtul sajnáltam egy hátsó emelőért meg hozzá 3-5e forint egy emelőszem... Már ott tartottam hogy haverral heggesztünk zártszelvényből mert tudtam hogy az anyagköltsége egy hátsó emelőnek kb. 5-6e forint kerékkel mindennel és ahhoz képest azért a 18e elég erős volt számomra.
Viszont ez az ember 22-ért adta a szettet, első emelő, hátsó emelő meg 1 pár emelőszem. Nagyjából ennyibe jött volna ki ha magamnak csinálom és még szoptam is volna vele egy csomót, így meg átvettem csak a postát.
Ha mindenben itt tartana a magyar kisipar akkor sokkal szebb országban élnék.
Jah és a kamureklám vagyok dumákkal hagyjatok, egyszerűen csak kurvára örülök hogy lehet ebben a tönkretett, morálisan lepusztult országban még rendes embereket találni.
Re: Alkatrészek, motor kiegészítők
az importor papai kereskedes iszonyat korrekt es ertelmes! szerdara megjon a cucc vacsi uj magura olcsobban mint nemetorszagban lenne (:viking wrote:Próbálkozz itt:
https://www.facebook.com/husqvarna.motorok?ref=ts
az elso pozitiv elmeny egy het alatt miota itthon vagyok yeheej
SMR
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Alkatrészek, motor kiegészítők
Próbálkozz itt:
https://www.facebook.com/husqvarna.motorok?ref=ts
https://www.facebook.com/husqvarna.motorok?ref=ts
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"