Gsx-R 1100

Típusok, jellemzők, alkatrészek, technika

Moderators: ddt500, viking

Praclis
Posts: 3
Joined: 2012.06.08. 20:12
Motorom: GSX-R 1100 (1993 W)

Re: Gsx-R 1100

Post by Praclis »

ddt500 wrote:Egyébként nem vagyok szakember csak ötletelek. :neutral: Ez tűnik logikusnak.
Bár ez a tele tankkal megy, üressel nem rész kicsit furcsa nekem. :smt017

Értem, köszi a tippeket!

Ezt arra értettem, hogy benzincsap problémája volt illetve még most is van, nem akarok hülyeséget írni de talán a membránnal ?? van baj....és azt vettük észre, hogy ha van "tömeg" a tankban, akkor szépen megy, ha fél alatt vagy lejjebb van akkor elkezd dadogni, elerőtlenedik.

Gondolom a hosszú állás se tett neki jót, de épp a problémák elkerülése végett jártam indítgatni.....
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39049
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Gsx-R 1100

Post by ddt500 »

Egyébként nem vagyok szakember csak ötletelek. :neutral: Ez tűnik logikusnak.
Bár ez a tele tankkal megy, üressel nem rész kicsit furcsa nekem. :smt017
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39049
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Gsx-R 1100

Post by ddt500 »

Praclis wrote:
ddt500 wrote:Gyertyát néztétek? Trafók? Tank nem full rozsdás belül? Bikázva sem indul??

Húúú köszi szépen az extra gyorsaságot! Nem, ezeket még nem néztük és nem bikáztuk.

Jó lenne ha csak gyújtás gondja lenne...
Én nem akarom piszkálni,(mindenki jobban jár :wink: ) párom meg külföldön van, és jó lett volna ha tudunk kerülni pár kört mikor hazajön, na de még nem tettem le róla :cool:

Esetleg az üzemanyag is okozhat eltömődést (szennyeződés, "zselésedés")...úgy hallottam...na meg nem tudom a tank belül milyen, de gondolom tavaly mikor fényezve lett a külseje, akkor azért csak rendbe tették...

Most mikor legutóbb próbáltam, már el se kapta, és durrogás sem volt csak egyszer, de az marha nagy, és érdekes hogy nem indítózás közben, hanem utána kicsivel!!!
Hát ha durrogás van akkor benzin van. Ennyi indítózás után már egy jó motor sem biztos, hogy beindul úgy televágta a gyertyákat. Azokat mindenképpen megnézném első körben.
A tankról meg annyit, hogy egy 20 éves motornál semmi sem biztos. :wink:
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
Praclis
Posts: 3
Joined: 2012.06.08. 20:12
Motorom: GSX-R 1100 (1993 W)

Re: Gsx-R 1100

Post by Praclis »

ddt500 wrote:Gyertyát néztétek? Trafók? Tank nem full rozsdás belül? Bikázva sem indul??

Húúú köszi szépen az extra gyorsaságot! Nem, ezeket még nem néztük és nem bikáztuk.

Jó lenne ha csak gyújtás gondja lenne...
Én nem akarom piszkálni,(mindenki jobban jár :wink: ) párom meg külföldön van, és jó lett volna ha tudunk kerülni pár kört mikor hazajön, na de még nem tettem le róla :cool:

Esetleg az üzemanyag is okozhat eltömődést (szennyeződés, "zselésedés")...úgy hallottam...na meg nem tudom a tank belül milyen, de gondolom tavaly mikor fényezve lett a külseje, akkor azért csak rendbe tették...

Most mikor legutóbb próbáltam, már el se kapta, és durrogás sem volt csak egyszer, de az marha nagy, és érdekes hogy nem indítózás közben, hanem utána kicsivel!!!
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39049
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Gsx-R 1100

Post by ddt500 »

Gyertyát néztétek? Trafók? Tank nem full rozsdás belül? Bikázva sem indul??
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39049
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Elektronika

Post by ddt500 »

Praclis wrote:Sziasztok!

1100-es ('93 w) motorunkkal olyan problémánk akadt, hogy újabban nem akar beindulni.
Garázsban állt, de kb. 2 hetente be lett indítva, pár percig járattam, ekkor még rendben volt minden.
Majd mikor egyszer kitoltuk és melegítettük, akkor vette észre párom, hogy nem szépen jár, mintha az egyik henger nem menne, és kevésnek vélte az üzemanyagot is.(korábban benzincsap problémája is volt a gépnek, nem érdemes vele kevés üzemanyaggal elindulni, mert dadogni kezd)

Leállította, majd ettől kezdve nem is akart beindulni, csak az önindító forgatott, de amúgy semmi. Elvétve el-el kapta egy egész picikét, majd utána hatalmasat CSATTANT a kipuff.
Többszöri próba ellenére semmi, csak csattogás, aztán hagytuk.

MOST telitankoltam a gépet, szerencsére az akksi még mindíg bírja, de ugyanaz a helyzet..... :sad:

SEGÍTSETEK KÉRLEK, mi lehet a probléma??

Előre is köszi!
Hát a csattanás csak annak a jelensége, hogy sokat indítóztad teletolta benzinnel és a végén berobbant az egész.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42199
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Elektronika

Post by viking »

Gyújtásnak tűnik.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Praclis
Posts: 3
Joined: 2012.06.08. 20:12
Motorom: GSX-R 1100 (1993 W)

Re: Elektronika

Post by Praclis »

Sziasztok!

1100-es ('93 w) motorunkkal olyan problémánk akadt, hogy újabban nem akar beindulni.
Garázsban állt, de kb. 2 hetente be lett indítva, pár percig járattam, ekkor még rendben volt minden.
Majd mikor egyszer kitoltuk és melegítettük, akkor vette észre párom, hogy nem szépen jár, mintha az egyik henger nem menne, és kevésnek vélte az üzemanyagot is.(korábban benzincsap problémája is volt a gépnek, nem érdemes vele kevés üzemanyaggal elindulni, mert dadogni kezd)

Leállította, majd ettől kezdve nem is akart beindulni, csak az önindító forgatott, de amúgy semmi. Elvétve el-el kapta egy egész picikét, majd utána hatalmasat CSATTANT a kipuff.
Többszöri próba ellenére semmi, csak csattogás, aztán hagytuk.

MOST telitankoltam a gépet, szerencsére az akksi még mindíg bírja, de ugyanaz a helyzet..... :sad:

SEGÍTSETEK KÉRLEK, mi lehet a probléma??

Előre is köszi!
tom war
Posts: 1969
Joined: 2007.03.06. 08:33
Location: Bp.

Re: Gsx-R 1100

Post by tom war »

Nehogyman' csak a hangvillasok mehessenek a hegyen! http://motorinfo.hu/magazin/2009/04/09/ ... apo_ketto/
:smt003
Kill faster and be alive.
Massino
Posts: 418
Joined: 2007.02.22. 08:47

Post by Massino »

Volt szerencsém kipróbálni ezt a sárga csodamasinát. :) És mondhatom h kurva jó volt, fain gépezet. Egy két finomítás és teljesen makulátlan lesz. Az idomot is faszán feltettük Robee-val, királyul néz ki. És jól is megy a gépezet, alulról húz mint az igás ló. :)
User avatar
domino
Posts: 145
Joined: 2007.02.23. 14:16
Location: Pécs GIXXER 1000 K1

Post by domino »

Akkor ez még igen strapabíró darab. :idea:
Csak ésszel fiam
User avatar
Robee
Posts: 20
Joined: 2007.03.12. 18:15
Location: Budapest Gsx-R 1100 92

Post by Robee »

domino wrote:CSak azért szólok hozzá, hogy legalább kettő legyen.
Bár ilyen mocit biztos nyúznak még páran igen jó elpustztíthatatlan járgány.
A tied milyen a vizes, vagy az olaj levegő hűtéses. Szelephézagot lapkával, vagy sima csavarhúzó+10-es kulccsal állítod :?:
Ez az utolsó lég-olaj hűtéses....

Fogalmam sincs a szelepet hogy kell állítani :(
It's hard to believe there was a time when i only thought about sex.
Image
User avatar
Anthony Soprano
Posts: 973
Joined: 2007.02.21. 10:17
Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
Location: tér-idő kontinuum

Post by Anthony Soprano »

Tudtommal nincs.
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
User avatar
Pálesz
Posts: 1305
Joined: 2007.02.21. 15:57
Motorom: GSXR 1000k6
Itt motorozok: Többnyire közút
Location: Seregélyes

Post by Pálesz »

Itt nincs is köztünk SRAD-os? vagy csak nem nagyon írnak?
User avatar
Anthony Soprano
Posts: 973
Joined: 2007.02.21. 10:17
Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
Location: tér-idő kontinuum

Post by Anthony Soprano »

Gutti wrote:
Anthony Soprano wrote:
Kenyér wrote:ÉÉs a k2-es gixxer 1000-el pariban volt százig gyorsulásban. Tesztekben lestem :wink:
Max egy kékkel. :lol:
Persze mert a pirosak nembirták , csa k a KÉKek :cool:
Ja. :cool: Nem bírták a kékek jelenlétét ezért gyorsan állva hagyták őket. :lol: :lol:
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
Post Reply

Return to “Minden ami egy GsxR-el kapcsolatos lehet”